Beckov. Prva zastavka nedelnajsieho vyjazdu na Povazsky Inovec. erikmirDrashousatetorpedo fotene kamosom, co neviem ci tu ma registraciu. A teraz mozte hadat kto je kto na foto
Mali sme si vymenit bicykle, nech to nie je take lahke. Inak najvacsi zdvih mal Drasho, najlepsiu techniku Usatetorpedo (klobuk dole), najlepsie farebne zladenie erikmir (a povedal by som ze v technike na bajku 2. z nas, dole kopcom to rubal teda bez milosti). Najvacsiu vydrz fotiaci kamos a ja sa uspokojim s cenou za najkrajsi bicykel (to je jedina kategoria, kde mozem mat nejake ambicie).
Fíha, dík za pochvalu, ale netrúfam si povedať, že mám najlepšiu techniku
Ale musím povedať, že bolo super a zjazdy sme si aj s Drashom naplno užili aj Považský Inovec má potenciál!
zihadlo 5 super fotky z českého ráje,my sme ho posledný prázdninový týždeň prejazdili krížom-krážom,vyšlo nám počasie na kraťasy,aj keď pár dažďových prehánok a jedna búrka bola-čírou náhodou sme práve vtedy sedeli na pivečku v krčme pri hrade Valdštejn
Paráda, aj ja som sa tam chystal na dovolenku tento rok, ale bohužiaľ to nevyšlo... Dano5, zihadlo 5 prosím ako je to tam s oficiálnosťou trás pre bike, či to nikto nejako neriešil? Nebolo tam veľa turistov na chodníkoch? Vďaka.
Český ráj má mnoho ofic.cyklotrás,jazdili sme aj po značených turistických trasách-žiadny problém.Okrem toho je tam množstvo lesných ciest,fajných kamenistých zjazdíkov v roklinách,single,koreňové pasáže,raj pre bikovanie-pri hradoch krčmičky s dobrým pivom,žranica na 1* momentálne pre nás celkom lacné,ako česká koruna oslabila-hneď by som šiel zas,ale budem mocť až budúci rok-chodíme pravidelne v máji-vtedy je tam ozaj málo turistov,cez prázdniny je to už viac preludnené,ale dá sa aj tak
Vďaka, ja som tam bol naposledy pracovne v Sedmihorkách cca pred nejakými 15 rokmi, takže to mám prejdené iba peši. Od tých čias sa istotne zmenilo aj po stránke pre cyklistov...