Viem, ze tu ma kazdy dvojkolesovaho milacika, no chcela som sa opytat, ci mate aj stvorkolesoveho, s ktorym ste nadmieru spokojni a na druhej strane, aky typ neodporucate ci uz z vlastnej alebo cudzej skusenosti.
skľudni trochu hormón, pointa príspevku bola niekde inde, ako či je on alebo ona a či on je teplý. ale sorry jako, ak som ti tým nechtiac siahol na citlivé miesto, to nebolo úmyselne
stvorkolesovy milacik sa ma na co tesit, v priebehu buduceho roka podstupi transplantaciu. Vymena udychanej 1.6 81kw (na kluke) za prestavany 1.8 VVT (cca 150kw na kolesach)
cez zimu sa motor rozoberie do posledneho srobika
Moja osobná skúsenosť je iná. Focus bol jediné auto, ktoré som vlastnil a nemalo nikdy žiadnu poruchu. Rád na to autíčko spomínam.
Vyskúšal som všeličo, francúzov, nemcov aj japoncov. Autá som vždy kupoval nové a predal po cca 5 rokoch a 150 000 km.
prevodovka ma este dost velku rezervu, spojka by tiez mala zvladat, pojde tam lahsi set z 1.6, ktory mam teraz v aute, kedze sa nejedna o turbo stavbu ale NA tak to nebude mat taky vysoky krutak aby to nicilo diely
prevodovka ma este dost velku rezervu, spojka by tiez mala zvladat, pojde tam lahsi set z 1.6, ktory mam teraz v aute, kedze sa nejedna o turbo stavbu ale NA tak to nebude mat taky vysoky krutak aby to nicilo diely
pokiaľ nepôjde o prepĺňanie turbom alebo kompresorom , akým spôsobom chceš z toho motora dostať 150kw na kolesách (t.j. cca 240k na kluke)?
v skratke, vybalancovana kluka, lahke kovane ojnice a piesty (tiez balanced), prevrtane valce, znizena hlava + port a unshroud ventilov, komplet 2.5" vyfuk, COP, vacsie vstreky, ITBcka, programovatelna riadiaca jednotka a dalsie drobnosti aby to v pohode zvladalo tych 800 otacok navyse (prakticky ventilove viko bude asi jediny neupraveny diel ). stavba chvilu potrva ale myslim, ze to bude stat zato. Turbo by vyslo lacnejsie a dalo by viac ponikov, no chcem to najprv skusit takto lebo atmosfera je top ak bude malo tak bude mat ten motor aspon bulletproof pripravu na slimaka ale do toho by som siel nerad
mas pravdu nemam, ale to by si sa mohol pytat kazdeho druheho tuna na fore co kupuje novy bike alebo nejake komponenty , mozno ten "plan" vyznieva straslivo, no stale bude ten motor lacnejsi ako vacsina bikov co sa tuna prezentuju, takze ja neinvestujem do noveho biku kazdy rok alebo dva, toto je moje druhe hobby a tiez zerie prachy ako aj bike (aby som to dal do kontextu napr. set dobrych kolies napr Mavic alebo DTswiss je drahsi ako kovane ojnice a piesty dokopy, oakley okuliare co tu kupuje pomaly kazdy, za to mam olejovu pumpu s kovanymi vnutornostami atd.) takze v porovnani s bikom je to tak isto nakladne hobby
edit. hlavne je to sen, a tie si treba plnit zakial sme mladi
robo96 Pytal som sa to v dobrom, chcel som ti napisat, aby si so to uzil kym mozes, potom bude na to menej penazi a casu....Resp. peniaze a cas budu, ale zvazis ako s tym nalozis... Presiel som tym aj ja, takze drzim palce, nech sa ti podari podla predstav....
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nerozumieš slovenčine? Alebo máš nejakú poruchu pochopenia čítaného textu? Však som jasne napísal "vizážistka", to je osoba ženská a nie teplý muž!
cez zimu sa motor rozoberie do posledneho srobika
"Fordem tam, vlakem zpátky"
Vyskúšal som všeličo, francúzov, nemcov aj japoncov. Autá som vždy kupoval nové a predal po cca 5 rokoch a 150 000 km.
pokiaľ nepôjde o prepĺňanie turbom alebo kompresorom , akým spôsobom chceš z toho motora dostať 150kw na kolesách (t.j. cca 240k na kluke)?
edit. hlavne je to sen, a tie si treba plnit zakial sme mladi