... takto to bolo aj pri 1,2 trojvalčeku.
Prvých pár sekúnd znel ako studený diesel potom už O.K.
Olej sme menili každých cca 12-13 000 km.
No my sme dávali 5W-40.
03.12.2019 - 09:53:12
00
[quote="@1542880"]
aj EA111 sa dá zachrániť,dá sa namontovať inovovaná sada reťazových rozvodov

Vies mi prosim poslat specifikaciu tej sady(golf vi 1.2 77kw 2011).Uz som raz menil za svoje, lebo pani urodzena retiazka si nechcela zarachotit pred este urodzenejsim Automaxom, tak mi to v ramci kulancie odmietli vymenit. Uz ale rachoti veselo opat, nie vzdy, kazdy druhy krat povedzme. Vydrzi to po vymene par tis. Km a rachoti zas, netreba si to vsimat😃
03.12.2019 - 10:06:50
00
Ked uz mate toho pocitaneho tolko, existuje nejaka verzia golfa GTI s dobry motorom ? Alebo aj tie 2.0TSI su zmatky?
03.12.2019 - 10:13:39
00
Práveže 2.0TSI je najvydarenejší z TSI-íčok, spravidla máva najmenej problémov. Ako už bolo písané vyššie, skrátiť interval výmeny oleja a dochladzovať po nakladačke....
03.12.2019 - 10:41:57
00
Vies mi prosim poslat specifikaciu tej sady(golf vi 1.2 77kw 2011).Uz som raz menil za svoje, lebo pani urodzena retiazka si nechcela zarachotit pred este urodzenejsim Automaxom, tak mi to v ramci kulancie odmietli vymenit. Uz ale rachoti veselo opat, nie vzdy, kazdy druhy krat povedzme. Vydrzi to po vymene par tis. Km a rachoti zas, netreba si to vsimat😃[/quote]

je to podla kódu motora,EA111 má buď CBZA alebo CBZB,mala by to byť sada,kde sú dva ozubené kolesá,reťaz ,klzáky a šponovák-niečo takéto,ale či je to tá inovovaná sada neviem určite,ak sa do toho pustíš,musíš zohnať niekoho kto má tie prípravky(ja nemám) ten ti povie,či vie tú novú sadu zohnať:
https://www.autokelly.sk/Product/ET-RS0042/12594868/39849642;39850140;7;12065;148799;33493162;33593023;32264492;35565267
03.12.2019 - 11:03:51
00
Noldo aj ostatni, vdaka za odpoved. Tak nejak mi je jasne, ze sa budem musiet priklonit na stranu bud SUV/terenufky, alebo kombi. Padlo tu R-ko, bolo v uzsom, momentalne uz opat len v sirsom vybere, prave kvoli servisu, tiez to nie je extra rozsireny model. Pozrel som tie Sorenta 3.3 V6 by to chcelo stastie za tu limitnu cenu najst, na inzeratoch su momentalne 2. Jedna odisla z KE bazaru pred casom za cca 3600€ a teraz ju od Ilavy predava za 6000€. V mojom uzsom vybere je aj E320CDI kombi aj za cenu starsieho rocniku. No a nepadol tu tip na 3,0 V6 Touareg, viem o ich problemoch najma s ELI, motor je to podarenejsi z vyberu. Sem tam sa najde aj na vzduchu s uzavierkami a celkovo mi je sympaticky.
Na allroad som vobec nepozeral, ale ak by som sa zriekol terenu, zrejme by bol tiez v uzsom vybere spolu s Ečkom a mondeom.
03.12.2019 - 11:11:49
00
Allroad C6 má 19 cm svetlu výšku, keď je nafúkaný. C5 tuším dokonca 21cm. Vynikajúcu 4kolku a relatívne velký rázvor a prevysy, takže mu netreba veľa aby zostal na bruchu alebo nárazníku. Poľnú cestu ale zvláda bravúrne.

Tuareg v tejto cene asi bude vydojený. Ak nájdeš 2,5 Tdi na pružinách tak je to relatívne nenáročné. 3,0 na vzduchu už je lepšie zvezenie, ale ak trafíš zlý kus tak servisne rovnaká pecka ako ten allroad. Náš allroad si hned po kúpe vypýtal zadný mech. Repas 180 eur, nový 300. Predné bývajú omnoho drahšie a nerobím si ilúzie, časom pôjdu aj tie. Kompresor je tiež vraj taký plastový šunt a časom to vzdá. Pri repasoch sa to ale finančne dá. Rovnako je na tom aj airmatic od Mercedesu.
03.12.2019 - 11:34:16
00
Ad 1,2 TSI EA111 - treba pouzit rozvodovu sadu s retazou G, vodiacou listou E, klznou listou F a napinakom F, urcenu pre auta vyrobene od datumu 24. 10. 2011. Potom by to malo byt OK ak sa bude vcas menit olej (zarachotenie pri starte by uz malo byt len naozaj vynimocne a v specifickych podmienkach). Hlavne nekupit staru rozvodovu sadu, lebo aj ta sa dodava pre tie starsie auta. Toto je ta novsia: https://www.mototech.sk/Original-Rozvodova-sada-1-2TSI-63kW-77kW-03F198158B-d2798.htm

Ale pozor, aj ak auto bolo vyrobene po 24. 10. 2011, tak sa moze stat, ze napinak nie je F, ale starsi nespravny typ D. Cize aj auto s inovovanymi rozvodmi moze rachotit pri starte kvoli zlemu napinaku. Napinak sa v tom pripade musi vymenit za 03F109507 F.

Prílohy:

1.2TSI_EA111_rozvody-nova_sada.jpg
1.2TSI_EA111_rozvody-nova_sada.jpg 134.86 KiB thumb_up1thumb_down

03.12.2019 - 11:37:14
00
Vdaka chlapci, ked som menil 3 roky dozadu, som sa docital, ze musi byt sirsia retiazka, co by znamenalo sirsie oz. kolecko na kluke, o com ale moj servisak do tej doby nepocul, tak skusim stastie opat s tymito datami vyssie uvedenymi,snad sa mi ten moj rattlesnake nerozsype....
03.12.2019 - 11:56:35
00
to je super cena,už len zohnať niekoho kto má tie prípravky,určite sa oplatí to celé vymeniť
03.12.2019 - 12:19:51
00
Izzy68, Grand Cherokee WJ si pozeral?
03.12.2019 - 12:46:49
00
tmax slovo do boja, srdce sa mi rozplesalo hned. Az na diesel :-D Pozeral som ich davnejsie, ked kupa este nebola tak aktualna ako teraz. Musim hodit oko na +- a motor
03.12.2019 - 13:19:16
00
Dano5 napísal:
to je super cena,už len zohnať niekoho kto má tie prípravky,určite sa oplatí to celé vymeniť

Tie prípravky stoja 50€.
Myskim, že aj lacnejšie sa dajú zohnať ak chceš vyslovene len tsi.
03.12.2019 - 13:23:54
00
Izzy68 napísal:
tmax slovo do boja, srdce sa mi rozplesalo hned. Az na diesel :-D Pozeral som ich davnejsie, ked kupa este nebola tak aktualna ako teraz. Musim hodit oko na +- a motor

2.7 CRD je najlepšou motorizáciou, 6-valec je tiež v pohode, ale od V8 ruky preč radšej. S tvojim rozpočtom, preferenciami a predošlým autom je to ideálna voľba. Pozor akurát na funkčnosť Vari-Lok-ov.
03.12.2019 - 13:32:35
00
O tom Wj som už písal. Ale bude staršie ako si želáš a nie je to úplne to naj na jazdenie po ceste. Navyše nájsť pekný kúsok nie je jednoduché. Preto som navrhoval aj to Sorento.

Nafty sa nemusíš báť. Je tam 2,7 5 valec od Mercedesu v relatívne skromnom výkonovom naladení. DPF to nemá, stačí dať pozor na vstreky. Prevodovka taktiež ten 5st.,ktorý mercedes montoval všade a napr jeep ho montoval do gc ešte ďalších skoro 10 rokov. PN-BA to jazdilo za 7,5l, napriek tomu, že to má krátku 5ku. Pozor na pohon 4x4. Je riešený 3ma samosvormi a občas odchádzajú. Trochu pomalší systém, ale pod plynom to ozaj hrabe všetkými rovnako. V zime pri rozbehu je to prvú sekundu zadokolka, potom potiahne predok a zrovná sa to. Vymeniť olej v tých diferákoch stojí dosť peňazí a mal sa meniť dosť často, nespomínam si presne ten interval.
03.12.2019 - 13:43:16
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up