no, chytili ste ma za slovicka
..... ze minutu pockam, nebola myslena minuta ako taka ale bolo myslene pockat chvilku kym olejove cerpadlo dostane
olej vsade kam ma...... ze mu nalozim jak arab somarovi bolo myslene obrazne....... skor som myslel ako to tu niekto spomina ze idem na vyssie otacky a co by som uz aj mohol preradit, nepreradim aby som isiel vo vyssich otackach.... ide o to jak spomina
Bikejoring ze motor treba cim skor dostat na pracovnu teplotu
....... ked som mal napr. passat B6, 1,9 TDI, keby som nesiel stylom jak pisem, nezohrial sa mi ani po 20km!!!....takze myslim ze to mu skodilo viacej jak mu trosku pridat...... sam som robil mechanika osobnych aut asi 5 rokov, robil som mechanika majstrovi SR v Rallye takze snad nieco malo o tom viem..... kazdopadne kazde moje auto bolo aj pri mojom style (co sa vam nepaci
) vzdy po kazdej stranke v perfektnom stave (aj teraz ma moj Sharan 370 t km, sluzobna Altea 260 t km...passat ked som predaval mal 320 tkm)..... a vsetky motory boli v super stave......... jedine vec co robim inak asi jak druhi, ze davam long life olej ale menim ho po 15 000km a obcas kazde auto poriadne prezeniem nech sa vypalia sadze z turba..... inak , mam ku svojim autam vzdy citovy vztah, chovam sa k nim slusne a vzdy su v 100% stave!!!
a perlicka na zaver..... ked som este opravoval auta, dosiel jeden kamos co bol mega setrny co sa auta tykalo, mal Toledo TDI a on ho nikdy nevytacal kym sa nezohrialo....... vysledok?.... skoro odpadol ked zistil ze mu na 5 rocnom aute pri 45000 km odislo turbo..... a to mal z toho, ci mi verite alebo nie, ze sa riadil nezmyslami co sa hovoria .... nic v zlom