CraObs: Inak na tych pohrebakoch z americkych filmov nieco bude. Taky ober kufor by sa niekedy aj zisiel :D
05.02.2010 - 23:03:48
00
Aj veľa mŕtvol sa tam zmestí. (Millerove Sin City)
05.02.2010 - 23:05:07
00
xbaroon: sused mal 159GTA Selespeed a v BA mal v meste priemerku 24l/100km. Jasné rozbehy jak prasa, ale aj tak, díval si spotreby? šak za palivá oproti JTDčku ušetríš minimálne jedného lapjéra ročne. :D

// teraz dívam tá tvoja je plynová, v BA smrť šak s tým nezaparkuješ v podzemných garážach, neviem či ich je toľko v PO


Naposledy upravil Kubi dňa 05.02.2010 - 23:08:42, celkovo upravené 1 krát.

05.02.2010 - 23:06:08
00
akurat na dovolenky s bikom

ved nosic na strechu tusim mas ne? :D

Prílohy:

CLS63AMG-Mojo.jpg
CLS63AMG-Mojo.jpg 177.92 KiB thumb_up0thumb_down

05.02.2010 - 23:06:58
00
Range Rover v orechu a bielej kozi-mnam, ale neviem ako dlho by vydrzal interier pri vozeni bikov a inych serepeticek
05.02.2010 - 23:07:44
00
Máš na RR, máš aj na zaplatenie profíka čo sa ti o to postará
05.02.2010 - 23:08:34
00
Nosic by aj bol, ale na hentake vozitko nejako nezvysilo...
Podla obrazka ale tebe chyba uz len ten medak ;)
05.02.2010 - 23:08:47
00
Kubi: tamta ma prepínanie medzi oboma palivami... a o spotrebe viem. kamoš ma Lanciu Kappa V6 a to má taký istý motor. pod 10l ani nejdeš, ale zas to nebudem mať na každodenné vozenie a parkovanie v podzemných garážach ;D
ako najlepšiu alternatívu, ktomu že chcem mať Alfu, vidím novú Giuliettu s 1750 motorom ;p
05.02.2010 - 23:22:16
00
MarianSUP- corvetta nema tuhu napravu od zavedenia stvrtej generacie. Zato ma priecnu listovu pruzinu aj ked od 80tych rokov z kompozitu.

Epo prekvapil na to jak je stary ma docela vyberany vkus na 80s trashboxy stejne jak ja :). A aj ked sa dokazem nadchnut v podstate pre vsetko od konca 19ho storocia az po sucastnost co ma nejakym sposobom oslovi. Nemusi to byt len uhladny design ale aj charakter, technika.

Inak jak Craobs hovori auto vnimam ako prostriedok ktory ma sluzit na dopravu AB ale aj ako prostriedok na relax, stejne jak jazdenie na bajku. Nejak ma tiez davno preslo nejake slintanie nad supersportami a superluxusom a skor ma beru obycajnejsie vozidla. Preto ani nemam rad dnesny trend megalomanstva. Negujeme tym vsetko co by sme dokazali modernymi technologiami. je to dan za snahu mat vsetko bezpecne a idioten sicher, pohodlne, nadmerne velke... A to nevravim o nadmernom resp zbytocnom pouzivani vozidiel. Kvantita vs kvalita pri planovani vyroby.

Inak k tomu co pisal epo ohladne Japonskych aut ze su to krabice bez duse a napadu bez historie odporucam nastudovat lebo to vyzera ze si povrchny clovek bez hlbsieho zaujmu o auta :)
Tiez sa snazim byt kriticky k opacnemu taboru JDM nadsencov pre ktorych su japonske auta modla a to najlepsie. Ale po skoro dekade s japonskymi autami mozem povedat ze za tym nieco je. Aj ked sa to zacalo s kopirovanim vsetkeho dobreho zo zapadu ktore trvalo dost dlho nemozno im upriet svojsky styl ktorym tieto skopirovane veci pozmenili, a potom uplne neodiskutovatelnu kvalitu a technicke spracovanie. Zname to rceni ziak predbehol ucitela. O nieco podobne sa snazi Korea a maju dobre naslapnuto. Oproti japonsku ma tak mozno 30 rokov sklz takze by podla tejto teorie uz mala byt na urovni europskych producentov.

Ja som uz skoro dekadu verny tomuto trashboxu aj ked toto neni prave moje auto.
http://stqeno.rajce.idnes.cz/Fintoys/#P1010058.JPG

S malou eskapadou s niecim takymto:
img150.imageshack.us

A aj ked som v puberte zmyslal podobne ako Epo a japonske auta snad krome Datsunu Z240 (S30) a roznych zavodnych specialov pre mna boli len vzduch. Tieto ma presvedcili ze za tym je nieco viac a ze minimalne v 80tych rokoch uz boli technicky a dizajnersky svojbytny a na minimalne rovnakej urovni jak spominany euro konkurenti.


Naposledy upravil stqeno dňa 06.02.2010 - 03:18:57, celkovo upravené 1 krát.

05.02.2010 - 23:51:10
00
Doteraz som bol v tom, že priečna pružina je tiež tuhá náprava. Tak či tak je to zastaralý systém, ale Američanom to vyhovuje a znižuje im to náklady.
AE86 je srdcovka, už som ju pár strán dozadu spomínal. Japonské autá majú dušu. Pretože dokonalé auto prestane baviť, najkultovejšie sú na autách vždy jeho chyby, ktoré ho odlišujú od ostatných
06.02.2010 - 00:26:37
00
Neni to tuha, ma normalne lichobeznikove napravy. Len je vraj ta pruzina dost nepredvidatelna na hrane oproti beznym coiloverom.

AE86 je plna nedokonalych rieseni z dnesneho pohladu ale nadruhej strane prekvapi vecami ktore by clovek necakal.
Ma tuhu napravu jak zigul, na 5tich ramenach, Zadny nahon.
Absencia abs a veskerej elektroniky, okrem vstrekovania paliva.
Absencia posilovacu riadenia na euro verzi, a brzdny posilovac je maly. Kto si skusi povie ze to ma slabe brzdy, co je samozrejme hovadina brzdy su dost dobre dimenzovane (z cariny) auto ma 960kg, ked tlacis na pedal tak brzdy brzdia umerne tomu.

Ale nadruhej strane ma prvy velkoseriovo vyrabany 16ventil s variabilnym sacim traktom.
Ma docela dokonale vyvazenie 52/48
Samosvorny diferencial-mechanicky-dobre v snehu a na sotoline.
Ma absolutne dokonale sedacky, nechapem jak sa to podarilo ale seriove sedacky su neskutocne pohodlne, cela ergonomia posedu, ked presadnem zo sluzobaka tak to nechapem proste jak rukavica, vsetko je tam kde to ma byt, pohodlim sa tomu rovnali snad len Sportpaket sedaky z E46ky a samozrejme FCko. Inak je to ale docela hlucne v interieri drncia plasty, ale vsak su to 80ky nie. Kuzlo spociva v tom ze v tom aute je zabava jazdit len tak aj na pohodu netreba dosahovat astronomicke rychlosti, je to este stara dobra mechanicka skola kde je clovek vtiahnuty do interakcie zo strojom.

Pre tych co to zaujima, taky maly lifestile projekt, chlapci to sice vedu sice viac tym JDMfanboy stylom jak som ocakaval ale vzdy ked nieco najdu tak to potesi. 86ers.org
06.02.2010 - 01:19:14
00
xbaroon: stary mustang zo 60r bol ok, potom od 70 to dogrcali, sice najnovsi sa snazi podobat ale uz to neni ono..

ja sam seba si viem uplne predstavit v tomto

proste klasika :) po moskve stale jazdia ako taxiky, a maju natocene cez mega..


hm...tak na tomto som sa ucil soferovat a mam odjazdenych zopar tisic km...dobre vozenie to bolo :)
06.02.2010 - 08:27:52
00
Trošku netradičnejšie stroje :rock: :
Alfa Romeo SZ
BMW M1
Citroen BX 4TC
Fiat Coupe
Lancia Thema 8.32
190 E 2.5/2.5-16
Opel (Omega) Lotus a samozrejme Calé, ale to každý pozná
Peugeot 205 Turbo 16 - mon amour
Renault 5 Turbo
Renault Clio Williams
Renault Safrane - nádherný stroj
Renault Fuego
...

Peugeoty vypisovať nebudem, to by bolo na dlho (205, 309, 405, 406, 505 - najmä Dangel, 605, 806 :D ).
06.02.2010 - 09:18:31
00
CraObs: aj mna v destve a mladosti pritahovali terenaky, taky Jeep a pod. ... a tiez F1 monoposty. Holt ale nemam ani jedno z toho :D

epo: Saab 900S (4dverak sedan bez turba) bolo moje prve auto :l: .. to bolo nieco panecku. Zadna elektronika, este aj priame vstrekovanie bolo mechanicke. Na to auto je po nete milion materialov co ako opravit, nahradnych dielov .. motory zvladali len s vymenou oleja milion km ..
06.02.2010 - 09:48:09
00
k tým japonským:písal som o dizajne(že nikdy nevyrobia/li nič pekné,nie že sú bz histórie alebo niečo podobné ;) ),nie o technike,keby že sa začneme baviť o technike,tak ani napr. VW s jeho "super" PD(Pumpa-Dýza) motorom to celkom pokašlal...(ale zato klasický prvý TDi motor(napr. v Audi 80) je super...
ja neodsudzujem japonské autá,ale vždy vyzerali a budú vyzerať divne a to sa mi na nich nepáči ;) (ale zas máš pravdu,zvykol som si, že ich nemusím,ale to neznamená že ich nesledujem)
ale nech nie som zlý..predsa jedno sa dá-starší Galant

stqeno:na akom princípe to má ten samosvor?strunky a lamely alebo niečo iné?
06.02.2010 - 09:52:49
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up