Takze zakladam tuto temu, aby sa veci suviasace aut, motoriek a hoci aj kosaciek preberali tu a nie medzi bikami. Urcite je tu vela fanusikov (aj odporcov) tejto tematiky, ktory budu radi prispievat
Takze mozeme pokracovat debatou z temy "Škaredé, netradičné bajky a všakovaké výmysly na 2 kolesách" a debatou okolo zahadnej smrti Pininfarina.
Ahojte, ak by mal niekto záujem, alebo ak by ste vedeli o niekom kto zháňa dobré auto, posuniem moju Toyotu Auris 1.6 Valvematic 97kw (r.v.2018, 143000km). Bezproblémové auto so spoľahlivým motorom. Som prvý majiteľ, kupované v SR v bývalom AutocarBB, servisná knižka, nebúrané, nelakované, nefajčiar, bajonteové ťz westfalia, sezónne prezutie. Viac info rád poskytnem. Na cene sa viem dohodnúť
Dnes rano sa mi rozsvietila oranzova kontrolka. Neviete co by mohol byt problem? Auto niekolko dni stalo v garazi a dnes rano toto. Je to VW Tiguan II gen. r.v. 2019
Mne keď svietilo toto "grilované kurča" tak problém bol, že pletenec výfuku asi netesnil a lambda sonda si myslela čo nemala, ale po výmene za nový to už bolo ok. Auto išlo počas svietenia normálne ale napríklad tempomat nefungoval.
Nerozumiem ako ťa to môže prekvapiť v štáte ktorý už v minulosti dokázal vybudovať križujúce sa diaľnice bez križovatky, alebo trebárs v Považskej Bystrici tri diaľničné križovatky ...
To nie je ziaden vtip - ak nepoznáš/nejazdis tade, hned teraz 'z fleku, z hlavy' bez rozmyslania o viacerých viem dat 2 priklady, (jeden AT, jeden IT).
Napíš, keď stale povazujes za vtip - poslem suradnice/fotky
Toto je problem zapadnej civilizacie a vyvoja regulacii. Velke infrastrukturne projekty maju v tomto obrovsky problem. Nieco navrhnete a medzitym sa zmeni regulacne prostredie a vy musite menit projekt. To je tento dovod teraz.
lenze ak ide o normy, tie sa urcite nezmenia len tak zrazu. Je to velmi dlhodoby proces s kopou ucastnikov. Napriklad aj nase autority do toho mozu hovorit, Kym vznikne nova norma na urovni ISO\IEC (alebo aktualizacia) trva to roky rokuce a urcite to nie je nic prekvapive. Potom to preberie EU vo forme EN no a tu potom preberaju staty, u nas STN. Kto sa tomu co i len trochu venuje, velmi dobre vie, co sa chysta.
Problem zapadnej civilizacie bude skor, ze nasi babraci nedokazu postavit sprostu dialnicu.
Vsak ano. Len ten proces nasadovania pravidla trva dajme tomu 5-10 rokov. nase dialnoce sa buduju cca 15 rokov od rozhodnutia ze "tadeto ideme". Toto plati pre velke investicie. Kym ju dokoncis, uz su ine pravidla, ako ked si zacal...
Nie je to normálne tak, že sa kolauduje podľa predpisov platných v čase vydania stavebného rozhodnutia? Ako ja môžem vedieť čo bude platiť v budúcnosti.
Myslim, že tu sa na to treba pozrieť z pohľadu budovania križovatky a tunela, dve samostatné stavby projektované a realizované v rôznych obdobiach. Problémom by neboli asi výnimky, ako napríklad v IT (napr. Tarvisio) a AT (napr. Spital, tu to býva dosť kolízne, najmä ráno pred otvorením lyžiarskeho strediska Stuhleck), kde s tým majú mnohoročné skúsenosti, ale tu mi to príde, že im do toho hodilo vidly požiarno bezpečnostné riešenie, ktoré sa posledné roky dosť sprísňuje a nepripravenosť informačného systému na konci tunela. To sú veci, a ktorými sa dá myslím vysporiadať, otázne je, či sme na Slovensku pripravení prijať takéto riešenia, alebo aj naďalej budeme mať defenzívny pristup, radšej zakážeme, ako by som mal prevziať zodpovednosť...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Ahojte, ak by mal niekto záujem, alebo ak by ste vedeli o niekom kto zháňa dobré auto, posuniem moju Toyotu Auris 1.6 Valvematic 97kw (r.v.2018, 143000km). Bezproblémové auto so spoľahlivým motorom. Som prvý majiteľ, kupované v SR v bývalom AutocarBB, servisná knižka, nebúrané, nelakované, nefajčiar, bajonteové ťz westfalia, sezónne prezutie. Viac info rád poskytnem. Na cene sa viem dohodnúť
https://www.autobazar.eu/detail/toyota-auris-16-valvematic-97-kw/AeVTvDgIJRf/
porucha motora.....najpravdepodobnejšie máš vysoké emisie....pridať velfobin do benzínu,alebo pridať prísadu do nafty
Mne keď svietilo toto "grilované kurča" tak problém bol, že pletenec výfuku asi netesnil a lambda sonda si myslela čo nemala, ale po výmene za nový to už bolo ok. Auto išlo počas svietenia normálne ale napríklad tempomat nefungoval.
Predvianocny "vtip"...
https://www.zilinak.sk/clanky/38126/z-tunela-visnove-sa-vraj-nebude-dat-zist-do-vrutok-hoci-je-zjazd-vybudovany-bude-sa-dalej-jazdit-popod-strecno
Asi vo Vrutkach nebyva ziadny poslanec , tak to nevadi 😁.
Ked sa moze jazdit po "dialnici" TT-BA, tak nejaka docasna vynimka na zjazd nemoze byt problem.
Ved aj v TN sa moze docasne schadzat z dialnice okolo Strediska udrzby, kym postavia mosty pri Opatovciach.
Nerozumiem ako ťa to môže prekvapiť v štáte ktorý už v minulosti dokázal vybudovať križujúce sa diaľnice bez križovatky, alebo trebárs v Považskej Bystrici tri diaľničné križovatky ...
Vtipom je, že niekto vôbec očakáva, že hneď za tunelom bude výjazd.
To nie je ziaden vtip - ak nepoznáš/nejazdis tade, hned teraz 'z fleku, z hlavy' bez rozmyslania o viacerých viem dat 2 priklady, (jeden AT, jeden IT).
Napíš, keď stale povazujes za vtip - poslem suradnice/fotky
Taky Borik je tiez dost natesno.
Toto je problem zapadnej civilizacie a vyvoja regulacii. Velke infrastrukturne projekty maju v tomto obrovsky problem. Nieco navrhnete a medzitym sa zmeni regulacne prostredie a vy musite menit projekt. To je tento dovod teraz.
lenze ak ide o normy, tie sa urcite nezmenia len tak zrazu. Je to velmi dlhodoby proces s kopou ucastnikov. Napriklad aj nase autority do toho mozu hovorit, Kym vznikne nova norma na urovni ISO\IEC (alebo aktualizacia) trva to roky rokuce a urcite to nie je nic prekvapive. Potom to preberie EU vo forme EN no a tu potom preberaju staty, u nas STN. Kto sa tomu co i len trochu venuje, velmi dobre vie, co sa chysta.
Problem zapadnej civilizacie bude skor, ze nasi babraci nedokazu postavit sprostu dialnicu.
Vsak ano. Len ten proces nasadovania pravidla trva dajme tomu 5-10 rokov. nase dialnoce sa buduju cca 15 rokov od rozhodnutia ze "tadeto ideme". Toto plati pre velke investicie. Kym ju dokoncis, uz su ine pravidla, ako ked si zacal...
Prečo doba od rozhodnutia? Dôležitejšie je kedy a podla čoho sa projektuje. A zmeny počas výstavby sa tiež dejú bežne.
Nie je to normálne tak, že sa kolauduje podľa predpisov platných v čase vydania stavebného rozhodnutia? Ako ja môžem vedieť čo bude platiť v budúcnosti.
Myslim, že tu sa na to treba pozrieť z pohľadu budovania križovatky a tunela, dve samostatné stavby projektované a realizované v rôznych obdobiach. Problémom by neboli asi výnimky, ako napríklad v IT (napr. Tarvisio) a AT (napr. Spital, tu to býva dosť kolízne, najmä ráno pred otvorením lyžiarskeho strediska Stuhleck), kde s tým majú mnohoročné skúsenosti, ale tu mi to príde, že im do toho hodilo vidly požiarno bezpečnostné riešenie, ktoré sa posledné roky dosť sprísňuje a nepripravenosť informačného systému na konci tunela. To sú veci, a ktorými sa dá myslím vysporiadať, otázne je, či sme na Slovensku pripravení prijať takéto riešenia, alebo aj naďalej budeme mať defenzívny pristup, radšej zakážeme, ako by som mal prevziať zodpovednosť...
len ze si trafil presne tie 2, ktoré som chcel dat hore vyssie @fluiderovi ako priklad ;)
V casoch, ked tade jazdim nnebyvaju kolizne stavy, na rozdiel od (napriklad) obchvatu Klagenfurthu
Ale ako sa nám schádza z diaľnice 😂.
Tu je predvianocny "darcek". Ten chybajuci vyjazd do Vrutok je prd.
https://spravy.pravda.sk/domace/clanok/779025-dialnica-do-kosic-v-nedohladne-sutaz-na-obstaranie-posledneho-nerozostaveneho-useku-nariadili-zrusit/
Posun dialnice o dalsie roky... roky rokuce... 20 minimalne, ak sa nieco vyrazne nezmeni.
A ked pride uhlikova neutralita, tak na to ani nebude CO2 budget.