Su aj taki, ale ti musia vozit iba auta do zopar tisic km, inac sa im to neoplati.
Stalo sa mi, ze mi chlapik co vozi auta do oci povedal, ze staca, lebo kazdy staca a ked na tom chce zarobit, tak sa inac neda. Takychto skusenosti mam vela a hlavne z vela na sebe nezavislych zdrojov, takze sa da urobit celkom slusny obraz o tom co je na trhu.
Ja sa uz desim toho ako budem predavat moje - nikto cudzi to so 400 000km nebude chciet a rodina jazdi na novsich, :-( A Focusa zase nikto nebude chciet, lebo neuveria, ze som na tom najazdil 15 000km za 3 roky - je to druhe auto v rodine a vsetky co len trochu dlhsie trasy ideme velkym. :-(
13.02.2015 - 20:37:33
00
ked to ponuknes na fore urcite sa niekto najde. teda ja by som to urcite skusil aj touto cestou.
13.02.2015 - 20:44:12
00
No som zvedavy - Focus ide do sveta za par mesiacov a nebyt toho ze sme dostali nove auto, tak by som o tom ani neuvazoval - je to nasa srdcovka.
img542.imageshack.us
img805.imageshack.us
13.02.2015 - 20:56:09
00
Superb v USA
The only Skoda Superb in the USA thumb_up0thumb_down
09.03.2015 - 08:49:19
00
Treba si dat na nieco extra pozor pri oziveni dlhodobejsie odstaveneho vozidla? Nejazdilo asi pol roka. Jedna sa o diesel s DPF. Vytiahnut staru naftu z nadrze hadam netreba, staci asi dotankovat nejaku cerstvu premiovu, nech sa to premiesa, nie? A nic ine asi ani nevymyslim predpokladam...
10.03.2015 - 11:52:58
00
Treba kuknúť všetky náplne, naftu by som ani neriešil a hlavne dať nabiť batériu.
10.03.2015 - 12:21:05
00
jezus ak sa bojíš usadenín tak je to na aditívum, na benzínke ti povedia
10.03.2015 - 12:34:58
00
Jo, naplne a bateria su jasne. Ad usadeniny - tipujem nejaku skondenzovanu vodu v nadrzi po zime a kedze dnes je biozlozka standardnou primesou, tak mozno aj ine sracky. Snad argumenty budu dostatocne, aby majitelka zainvestovala tych cca 7 eur do aditiva. :) Ale skor som myslel, ze ci nemam odskrutkovat nejaku zatku niekde na nejakom odlucovaci vody abo take nieco. Ale ten asi aj tak ja ako laik ani nenajdem ked som ho v zivote nevidel. :)
10.03.2015 - 12:51:16
00
Pol roka? Cize este letna BIO nafta ktora ma zaruku 3 mesiace a potom moze skysnut?
Ale aby som bol uprimny, tiez som to riskol a ozivil auto po roku a nic sa nestalo, ale bol to benzin.
11.03.2015 - 08:34:19
00
Vobec neviem co tam je natankovane a ako dlho, ale asi to uz bude pekne odlezane. :) A v beznom benzine uz su tiez biosracky...
11.03.2015 - 09:29:18
00
ak je dobrá baterka,ešte pred naštartovaním je dobre naliať zvýšenú dávku letného aditíva VIF ,kludne polovicu z pol litrového balenia,po naštartovaní nechať chvílu na volnobeh,potom aspoň hodinová jazda a doplniť do plna prémiovou naftou (filter paliva by som pre istotu po jazde vymenil,môžu v ňom byť zachytené všelijaké podivnosti :) )
http://www.motorove-oleje.sk/vif-super-diesel-aditiv-letny-500ml/
11.03.2015 - 10:09:21
01
Dik za tip.

A len orientacne - kolko cca stoji ten filter paliva? Jedna sa podla vsetkeho o VAG motor 1,6 TDI CR. Nasiel som taketo nieco na webe - moze byt?
http://www.skoda-diely.sk/eshop/6q0127400f-palivovy-filter-tdi.html
11.03.2015 - 10:23:12
00
môže tam byť taký,alebo len vložka,podla VIN čísla to vedia určiť v bežných autodieloch,napr:
http://ecat.elit.sk/Palivovy-filtr-UFI-2600700/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTQwN3wtMzIzMjB8LTMyMzE5fDcmVFQ9Y2FyJlZlaGljbGVJRD0yOTcxNyZWZWhpY2xlVHlwZUlEPTEmUGFydERldGFpbElEPTI2LjAwNy4wMA==
11.03.2015 - 11:15:11
00
S pouzitim aditiva suhlasim, ale len v doporucenom mnozstve. Ziadne predavkovanie. Vid bod 6 od vyrobcu VIF:
http://www.vif.cz/pro-motoristy/casto-kladene-otazky-1
Je zbytocne liat do nadrze aditivim, ak hned nenatankujes. Nedojde k jeho remiesaniu. V tvojom pripade by som naftu odcerpal, vizualne skontroloval. Nalial novu a ak by stara nevykazovala znamky degradacie (farba, vona, lesk, chut :) ), zamiesal by som ju do tej novej. Vymena palivoveho filtra by mala byt samozrejmost.
11.03.2015 - 11:22:09
01
To vyhodnotenie chute by som si pozrel :)
11.03.2015 - 14:33:56
01

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up