uhm. sorry. ale toto pekné nieje. ja vidím len krabicu na prevážanie ľudí..
07.03.2010 - 16:54:11
00
tak to rozhodne pekné je ! to je facelift LEGENDY
07.03.2010 - 17:23:28
00
len tak, veľmi super zábery ...
WRC History
http://www.youtube.com/watch?v=qJG5EOD0JEo
13.03.2010 - 00:26:04
00
ako asi vyzerá technicky zhmotnená smrť?

takto! http://www.flickr.com/photos/antsphoto/4337536701/
motor Renault turbo 1.5 V8 vykon 1350hp (na trening "len" 850hp)
váha 500kg
tak koľko koní na tonu? že dosť?...


Zamackol som slzu v oku ... kde su tie casy ;( .. inak ale neviem, kde si cerpa to info ? Na treningu mali vzdy silnejsie motory (myslim, ze to ma byt naopak) a nie som si isty ze to malo 500kg, nebol limit trochu vyssi ? A Tyrrel vtedy bol z tych slabsich :tmi:

MarianSUP: ak myslis velku cenu Brazilie (este stary,moc stary okruh) v roku 1979, co vyhral Andretti (tusim), tak ten difuzor zakazali hned po ten velkej cene. Ono nie ze by ten zbytok nestacil, stacil, ale ta turbina im pomohla este rychlejsie chodit cez zakruty a chudaci piloti, tym museli namontoval opierky hlavy, take pretazenia to boli.
13.03.2010 - 08:12:58
00
info mám z časopisu Top Gear, a aj na nete som si to našiel, 850hp mali fakt len na trening, a váha bola presne 560kg
13.03.2010 - 10:13:27
00
560kg to by mohlo byt co si pamatam, ale min. 1985 rok boli motory na trening silnejsie. Vsetko na trening byvalo silnejsie. Vydrzali zvycajne len par kol (motory,gumy) :tmi: .. hmm, mozno tam maju preklep a otocili to. Lebo si pamatam cca tie hodnoty len otocene :D .. no od roku 89 uz turba zrusili ... bohvie co by to dnes malo za vykon :tmi:
13.03.2010 - 10:22:34
00
tak možno som to len zle pochopil, ešte si to teda pozriem:D
13.03.2010 - 10:26:54
00
Na tréning mali povolené maximum ako na pretek, na kvalifikáciu mali povolené menšie restriktory a väčšie tlaky turba.

BTW - ten golf na obrázku ma palubovku z Fóbie
13.03.2010 - 13:41:42
00
nemá niekto doma JAWA alebo ČZ moto..?
17.03.2010 - 19:25:06
00
má niekto tip na letné gumy na FF1 185/65 14"? ešte asi nahodím staré na dorazenie na neopravených okreskách po zime, ale tie vydržia tak 7-10tis ešte takže najneskôr v júni to chce nové..
26.03.2010 - 20:30:50
00
Avon zv3, kupene zo zvedavosti aj koli cene a nepochopil som, tiche, komfortne a grip ako omnoho drahsie "sportove" gumy, no alebo potom overene continentaly sportcontact za vyssiu cenu.

V tvojom rozmere mam zimaky nokian ked budes potrebovat, riskol som vyssi profil koli lepsej prejazdnosti snehom a drhnem o plastovy podbeh pri plnom rejde :) takze dopredu urcite pojdu 60ky
26.03.2010 - 20:39:32
00
zimáky mám OK, vlani kupované nové.. letné sú problém..
26.03.2010 - 20:41:26
00
Srandujem, jeden par zimakov neni problem vypalit na sosnovej aj ked su nove :)
Tie avony pravdepodobne budem objednavat, mal som mezitym kumha, conti na roznych diskoch a nevidim dovod kupovat nieco drahsie jak tie avony.
26.03.2010 - 20:44:48
00
aká je cena?
26.03.2010 - 20:48:13
00
cena je o par stoviek vyssia ako u lacnych cinskych smejdov alebo zakladnych barumiek.

http://www.nejlevnejsipneu.cz/cz/pneumatiky.php?druh=1&vyrobce=1&sirka=185&profil=65&prumer=14

maju ich skladom
26.03.2010 - 20:57:06
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up