Ako vravia Cesi "nafta patri do kamen" :D
13.03.2021 - 15:43:46
02
corsair napísal:
Teraz si predstav, že ide kamión, ktorý ide domou po týždni do PO, predtým má vykladku dajme tomu v ZA, ktorú stíha len ledva-ledva pred záverečnou a kvôli takýmto šetrílkom môže namiesto spánku v posteli s manželkou spať pred firmou kde bude vykladať až ráno.

Nemal sa cestou flákať!
13.03.2021 - 16:26:13
00
tiez moze volit pred spankom s manzelkou ponocovanie so "zavoznickou"
13.03.2021 - 16:39:11
02
Alebo s “ Ančou dlaňovou “ a Pornhubom 😋
13.03.2021 - 16:47:03
02
uznavam aj low cost riesenia, safety first
13.03.2021 - 18:12:52
00
corsair Ak narážas na mňa, tak som napísal, že keď ma dobehne bus alebo kamión, tak pridám, aby som ho nebrzdil. Kamión predbiehať na R nesmie a pre bus to tiež nie je príjemné. Osobáky neriešim, tie ma prebehnú. Určite nechcem nikoho úmyselne spomaľovať. Pokiaľ nič nejde, tak motor zohrievam ďalej plynulou jazdou na otáčkach medzi 2000-2500. Ráno o 4. sa to dá. Ja mám 1,4 atmosféru benzín, na 6-ke pri 110 km/h má 3000 ot. Keď sa zohreje voda, tak už idem svižnejšie.
13.03.2021 - 18:14:36
01
benzín do 3000 je úplne v pohode
nechápem ale stále koho zdržujete a kde? neexistuje aby ste na 5ke či 6tke točili dajaké nezdravo vysoké otáčky pri 100km/h.. a ak idete už 110 neni šanca aby sa lepili alebo ste niekoho zdržovali..
§ 16

Rýchlosť jazdy

(2) Vodič autobusu a vodič motorového vozidla s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg smie jazdiť rýchlosťou najviac 90 km h-1. Na diaľnici vodič autobusu smie jazdiť rýchlosťou najviac 100 km h-1 a vodič motorového vozidla s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg rýchlosťou najviac 130 km h-1.

(3) Vodič iného motorového vozidla, ako sa uvádza v odseku 2, ako aj vodič autobusu s prípojným vozidlom, ktorého najväčšia prípustná celková hmotnosť prevyšuje 750 kg, a vodič motorového vozidla s najväčšou prípustnou celkovou hmotnosťou neprevyšujúcou 3 500 kg s prípojným vozidlom, ktorého najväčšia prípustná celková hmotnosť prevyšuje 750 kg, smú jazdiť rýchlosťou najviac 90 km h-1.
13.03.2021 - 18:43:36
02
2500 ot. mi to točí na 6-ke pri 90 km/h. Niektoré kamióny idú v pohode 100 km/h. Na BA obchvate som mal problém držať tempo s jedným kamiónom 110 km/h, bol prázdny a išiel, ako keby to ukradol 😁 Ale to je skôr výnimka. Keď idem ráno zo služby domov, tak zvyknem ísť za kamiónmi 80-kou, neponáhľam sa. Dobehne ma ďalší kamión a bliká a mysli si, že tie štyri preskočím. Radšej predbehnem a potom bliká na kamión pred sebou. A ja mám pokoj. Predpisy ovládam 😉👍🏻
13.03.2021 - 18:50:32
00
decka, tieto nezmysli o zahrievani motora zdielame z dob davno minulych ked existoval len olej Madit M6A alebo AD, ked dosli Liazky a Tatry s turbom tak M6ADS.... novodobe oleje su uplne niekde inde takze po starte mozno minutku ist pianko a potom do pohody jak treba.... olej je vsade kde byt ma....... s vynimkou aut s automatom.... tie radia pri velmi nizkych otackach a motoru to nerobi dobre..... kazdy si domysli preco....
13.03.2021 - 19:14:48
02
Mne sa podľa teplomeru a otáčkomeru nedá riadiť, pretože ani jedno z toho moje auto nemá. Dokúpil som si kvôli tomu HUD, aby som mal aspoň aký-taký prehľad o teplote v ústrojenstve pod kapotou a od cca 40 st už považujem auto za zohriaté. Samozrejme že mu ešte nenakladám. A to je ešte k tomu automat a bezstupňový.
13.03.2021 - 19:25:41
10
Človek sa učí celý život 😉 Moje auto má iba teplomer vody, teplomer oleja nie. Radím podľa otacok, nie podľa nezmyslov z palubaku.
13.03.2021 - 19:27:15
00
Často sa stretávam, že ľudia myslia, že kamióny idú aj 100 😂😂😂 fakt... Idú, niektoré... Ale iba dolu kopcom lebo obmedzovač a len tí šoféri to púšťajú nad 90, ktorí sa neboja pokút... Každé nákladné auto má záznamové zariadenie a kontroly sú náhodné a pokuty dooosť vysoké...
A čo sa týka zohrievania motora... Napr. kamióny - ráno natocim, nechám 2-3minutky dobiť vzduch a normálne idem. Niekedy aj hneď do kopca a často naložený (40t celý kamión) Trvá aj 10minut, kým sa voda zohreje za jazdy a niektoré kamióny majú aj cez milión km a idú, videl som Iránca, čo mal už 4mil km. Takže na osobáku by som sa vôbec nebál, normálne, 1min poklepat na voľnobeh a hajde...
13.03.2021 - 20:33:27
02
Castokrat sa po okreske ide ovela lepsie za kamionom, lebo ide stabilne 85-90km/h, pokial nie je pred nim nejaky brzdic. Som za nim zaveseny cez Eyesight na Subaru na plny odstup. Niektori ani na osobakoch nevedia jazdit a pritom maju uz skoro vsetky nove auta tempomat. Ale raz sa smochli 70, inokedy 90km/h ako mu to prave pod deklom zapaluje. Mna ide porazit, neviem co potom preziva kamionista, ked ide za takymto borcom... :D
13.03.2021 - 20:40:57
02
ale iranec uz bol isto stoceny. Ja mam stastie, ze s D 3,2l R6 A5 mozem zahriat takmer po rovinke. Na ziadnom aute nebolo tak citit rozdiel v automate za "studena" a potom za tepla. A ano, oleje vymienane pravidelne. 70-80tka mu je optimum kym sa zohreje, takych 7km cca. Pokial sa neda, vie to ist viac-menej bez papulovania kolko treba, ale robim to pre dobry pocit
13.03.2021 - 20:41:14
00
Keď som mal diesel, bol indikátorom či môžem trochu viac pritlačiť plynový pedál zvuk vstrekovačov - keď bolo počuť kovový zvuk, ešte motor nebol zohriaty dostatočne. Stačilo pár km a aj keď teplomer ešte neukazoval nič ( začínal na 60 -ke ), motor už pracoval bez odporu.
13.03.2021 - 20:42:01
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up