Nemcov je 84 miliónov. Výrazne viac teda bude taxíkov, či firemných áut, ktoré najazdia kvantum km. Samozrejme pre domáci trh si nebudeš nechávať 6 ročné auto s 200 000km, lebo ti to tam nikto nekúpi, tak to predáš na východ a ešte sa o to pobijú. Veľa taxíkov má od novoty fóliu na karosérii a pokiaľ taxikár nebol blbec, auto môže vyzerať skoro ako nové. Príde nejaký slovenský priekupník, pozrie pekný interiér, strhne fóliu, lak ako nový, vymení max tak hlavicu riadiacej páky,
pedále a volant a zrazu je z 200 000+km auta auto s 80-100 tisícovým nájazdom, jazdené výlučne po nemeckých diaľniciach a len dlhé trasy. Aj kamoš sa tak nechal odrbkať v istom slovenskom bazári, rodičia mu tam kúpili Renault Scénic 1.6 benzín že vraj 160 000km, vek si nepamätám. Po necelom roku to tam došiel predať ako protihodnotu, lebo od nich bral Civic Ufo. Po prehliadke auta, že Scenic je stočený podľa nich, že má najazdených 500 000km. Kamoš to nechal tak, že čo už. Ja by som im to oplieskal o hlavu a požadoval peniaze späť za toho Renaulta. Ale reálne by si tomu Renaultu tie km vôbec netipol. Že vraj on najazdil za 11 mesiacov 340 000km. Neviem, či to je vôbec fyzicky možné, najazdiť mesačne 31 000km.