Nezabúdaj, ze vplyvom vynaliezavosti občana ta vec už nemusí byť v nalezitom stave na vývoz, resp inak zmanipulovaná...
03.04.2023 - 17:11:47
02
JoNesbo napísal:
to je fakt toto republika, keď predsa raz štát úradne overí, že je niečo originál, tak by to teda malo byť platné navždy... inak to teda pôsobí len dojmom zbytočného ťahania peňazí z občana... a ďalšieho priestoru na korupciu a machinácie

Tak to ta mozem este pobavit skutocnostou, ze ak v ramci dedicskeho konania nestihnes prepisat auto po zosnulom do 30 dni od nadobudnutia pravoplatnosti, tiez musis absolvovat KO. :x
A ked som to zistil na 29. den, tak hadaj, kedy bola prva volna casenka...?
03.04.2023 - 17:23:06
00
neskutočné 🤦 treba tomu úradu nahnať prácu, keď už ho zriadili... zaujimava by bolo nejaka štatistika od nezávislej organizácie ze aky ma KO skutočný prínos na krádeže a machinácie
03.04.2023 - 17:44:51
01
administrativna TK/EK po normalnej co sa absolvuje po KO zas vyrazila dych mne. KO nechapem od kedy vznikla ale musi sa robit. par tyzdnov do zadu som s pomocou predajcu zapisoval auto nim dovezene z turec.. pardon, nemecka:)
03.04.2023 - 18:54:57
00
to bol len priklad. Nekonecny kruh nahanania obcana uradmi a ojeklamavnia uradov obcanom nema rozuzlenie... nakolko su za vsetkym vzdy len peňáze
EDIT:
vozik, ktory som odhlasoval do madarska tam vykonal Vstupnu KO, nasledne vstupnu STK. Tam este plati STK aj pre voziky do 750kg. Tiez sa plati PZP 2x rocne, povinne :-)
03.04.2023 - 18:58:11
00
https://blog.sme.sk/rohac/spolocnost/norma-euro-7-omyly-a-dosledky-slovenskeho-vnimania
07.04.2023 - 21:38:31
01
ano... pan Rohac ma pravdu. darmo sa tu zavzdusnujeme, ze neni infrastruktura pre tolko a tolko elektromobilov. ale ved pravdepodobne ani sa neplanuje, ze by mohlo byt tolko elektromobilov.

Som ale zvedavy ako chce SR ale potom vyriesit dopravu ludi z nejakej spadovej oblasti do miesta ich zaujmov. Ludia co z dediny idu najprv odniest decka do skoly/skolky do vacsej dediny 5km vedla a potom 30km cestuju za pracou do mesta. Ved len zmena dopravcu v BA kraji skoncila takmer tak, ze by sa rozzureny dav rozbehol smerom Nivy a zapalil to tam. Neviem si predstavit, ze by tak nas*anych bolo 2x mozno 3x tolko ludi.

hovorim to uz nejaky ten piatok, ze toto bude posledny cas kedy sa bude dat kupit este normalne auto. A preto treba kupit nieco co aj po rokoch bude mat nejaku hodnotu a budes sa na tom po rokoch chodit aspon rad povozit, cez vikend mozno.
07.04.2023 - 22:28:32
02
To s tým dopravcom je fail a ľudia na to dlhodobo upozorňovali, že ten dopravca mal také isté problémy aj inde na Slovensku, kde pôsobí. Ale keď si dá niekto ako jediné kritérium dá cenu, potom to tak dopadne. Samozrejme aj naivita na strane Arrivy, že šoféri skončia v Slovak Line a hneď sa presunú do Arrivy a z 1500€ platov pôjdu na 800€. A aj úradníci im na to skočili na takýto argument.
08.04.2023 - 08:02:13
02
Nebolo to celkom tak, odporucam si zistit nieco o "biznis modeloch" HB Reavis (majitel Slovak Lines) a ich "prinosoch" pre tuto krajinu...
08.04.2023 - 20:32:26
01
Čo má biznis model HB Reavis spoločný s tým, že Arriva nesplnila to, k čomu sa zaviazala? A nebol to len Bratislavský kraj. Podobné problémy mala všade kam prišla na Slovensku. A aj viac ako rok sa stále v Bratislavskom kraji nejazdí podľa grafikonu, čo sa malo jazdiť, lebo stále nemajú dostatok šoférov.
08.04.2023 - 21:50:39
00
Kto ma v Europe dostatok soferov?
08.04.2023 - 23:52:56
00
Prečo uhýbaš od odpovede?
09.04.2023 - 00:45:13
01
Urobil si si uz domacu ulohu a dohladal nieco o HB Reavis a AS Nivy?
09.04.2023 - 06:24:03
00
Takže nevieš odpovedať na otázku, čo má biznis model HB Reavis spoločný s tým, že Arriva nesplnili to, čo sa zaviazala v zmluve.
09.04.2023 - 08:19:40
00
Kedze som ako-tak gramotny tak viem. Ak si k teme nedokazes zaistit ani zakladne informacie, je uplne zbytocne vobec o tom s tebou diskutovat.
09.04.2023 - 09:27:59
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up