Ako tak rozmyšľam, tak by som delil výrobcov na 4 kategórie:
1.
Klasický výrobcovia, kde sa vyrábajú bicykle už niekoľko generácií. Majú vlastný vývoj a pokúšajú sa dostať techniku aj technológiu trochu ďalej. Vyrábajú dostatočný počet bicyklov, aby si mohli dovoliť diktovať ázijským výrobcom, čo chcú vyrobiť, aké materiály a technologické postupy majú použiť. Vstupná kontrola týchto komponentov je tvrdá, tolerancie žiadne alebo minimálne, technologické postupy často nekompromisne kontrolované priamo vo výrobe. Zamestnanci fabričky sú zvyčajne tiež zamestnaní už niekoľko generácií, často sú to bývalý cyklisti. Väčšina zamestnancov pravidelne rekreačne jazdí. Vedia na čom chcú jazdiť a vedia to aj vyrobiť. Vyrábajú svoje produkty s láskou a dá sa povedať, že každý vyrobený bicykel má dušu.
2.
V podstate to isté ako 1., len je to masovejšia výroba a tradícia kratšia. Robotník pri páse si netyká s majiteľom a ten nepozná všetkých robotníkov po mene. Robotníkom pri páse je zvyčajne cyklistika ukradnutá, hlavne že uživí rodinu. Ak mu zaplatia viac v automobilke alebo pri montáži práčiek, tak pôjde tam. Výrobky sú ***** oproti 1. im však chýba tá pridaná "duša" pri výrobe.
3.
Garážoví výrobcovia, ktorí majú inovatívne nápady (občas idú do slepej uličky - rovnako ako 1. alebo 2., ale častejšie, lebo tie nápady bývajú šialenejšie). Vyrábajú malé série exkluzívnych výrobkov, a teda aj patričnej cenovej úrovne. Často je ich cieľom prepracovať sa medzi 1. alebo 2., prípadne im aspoň výhodne predať patent, resp. celú výrobu. Občas sa to podarí, častejšie však po niekoľkých rokoch zanikajú.
4.
Šmejdári, ktorí hľadajú najlacnejšie komponenty a výrobky sa snažia čo najdrahšie predať (to neznamená, že sú drahé). Výroba žiadna, len skladanie komponentov. Kvalita je druhoradá. Občas sa svoje produkty snažia obliecť do atraktívnych "kabátov", podľa možnosti však s čo najnižšími nákladmi. Väčšinou sú im zákazníci ukradnutí, hlavne že sú zisky...
Som rad, ze ste to presunuli. V podstate som sa rozhodol a idem sa zaujimat o dve znacky: LAPIERRE A HAIBIKE ....a nepytajte sa preco, proste laska na prvy pohlad, sympatie
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Dakujem.
To ti teda neviem vysvetliť. Ale boli tu už aj infantilnejšie témy, ktoré za 4 hodiny mali viac strán a nakoniec boli vymazané...
1.
Klasický výrobcovia, kde sa vyrábajú bicykle už niekoľko generácií. Majú vlastný vývoj a pokúšajú sa dostať techniku aj technológiu trochu ďalej. Vyrábajú dostatočný počet bicyklov, aby si mohli dovoliť diktovať ázijským výrobcom, čo chcú vyrobiť, aké materiály a technologické postupy majú použiť. Vstupná kontrola týchto komponentov je tvrdá, tolerancie žiadne alebo minimálne, technologické postupy často nekompromisne kontrolované priamo vo výrobe. Zamestnanci fabričky sú zvyčajne tiež zamestnaní už niekoľko generácií, často sú to bývalý cyklisti. Väčšina zamestnancov pravidelne rekreačne jazdí. Vedia na čom chcú jazdiť a vedia to aj vyrobiť. Vyrábajú svoje produkty s láskou a dá sa povedať, že každý vyrobený bicykel má dušu.
2.
V podstate to isté ako 1., len je to masovejšia výroba a tradícia kratšia. Robotník pri páse si netyká s majiteľom a ten nepozná všetkých robotníkov po mene. Robotníkom pri páse je zvyčajne cyklistika ukradnutá, hlavne že uživí rodinu. Ak mu zaplatia viac v automobilke alebo pri montáži práčiek, tak pôjde tam. Výrobky sú ***** oproti 1. im však chýba tá pridaná "duša" pri výrobe.
3.
Garážoví výrobcovia, ktorí majú inovatívne nápady (občas idú do slepej uličky - rovnako ako 1. alebo 2., ale častejšie, lebo tie nápady bývajú šialenejšie). Vyrábajú malé série exkluzívnych výrobkov, a teda aj patričnej cenovej úrovne. Často je ich cieľom prepracovať sa medzi 1. alebo 2., prípadne im aspoň výhodne predať patent, resp. celú výrobu. Občas sa to podarí, častejšie však po niekoľkých rokoch zanikajú.
4.
Šmejdári, ktorí hľadajú najlacnejšie komponenty a výrobky sa snažia čo najdrahšie predať (to neznamená, že sú drahé). Výroba žiadna, len skladanie komponentov. Kvalita je druhoradá. Občas sa svoje produkty snažia obliecť do atraktívnych "kabátov", podľa možnosti však s čo najnižšími nákladmi. Väčšinou sú im zákazníci ukradnutí, hlavne že sú zisky...
LAPIERRE A HAIBIKE ....a nepytajte sa preco, proste laska na prvy pohlad, sympatie