... vopchať - kolesá dole, sedlo so sedlovkou možno tiež. Otázne je, aký bicykel chceš voziť - cestný alebo horský. Cestný menšieho vzrastu by nemal mať problémy, s horským, najmä ak máš trištvrtemetrové riadidlá asi áno. No a záleží od vnútornej výšky boxu, možno by museli ísť dole aj pedále.Asi bude dôležité zmerať si vzdialenosť medzi koncom prednej vidly a koncom zadnej vidly. To je minimálna vnútorná dĺžka. Hoci, môže byť v boxei mierne šikmo, ale potom je dôležitá vnútorná šírka boxu.
Presne takto som premýšľal ... mám vytypované rozmery od ... do .... Pri tej najmenšiej verzii dolu kolesá, dolu pedále, dolu riedidlá, zasunúť sedlovku. Pri najväčšiej by ostali pedále a riadidlá by sa nedali dolu, len pootočili. Som ale limitovaný aj tým, že mám malé auto, tak nemôžem mať 2metrový box, všakáno. Skôr som sa chcel opýtať na hrúbku a pevnosť dna boxu, aby som ho neprerazil niejakou hranou bajku. Zrejme dám na spodok gumenú rohož.
Viete mi poradit? Chcel by som kvalitny nosic na tazne na 3 (4) AMEN bike. Mam vyhliadnutý http://www.mader.sk/thule-nosic-bicyklov-euroclasic-g6-led-929-3kola ale ked som ho nahodil tak sa mi po sklopeni nedali otvorit dvere. (Peugeot Expert Teepee). Neviete o niecom lepsom alebo podobne dobrom?
Rozhliadam sa po nosiči bicykla na strechu. Zaujal ma systém upnutia za prednú vidlicu, konkrétne tento model: http://www.autorelax.sk/zbozi/nosic-bicyklov-menabo-bike-pro.html Isto existujú aj kvalitnejšie nosiče, ale ja zasa často bike prevážať nepotrebujem a dať 90 éčiek za nosič nechcem. Pri tomto sa mi ale nepozdáva uchytenie vidlice. Vidlica s pevnou osou a s rychloupinákom sa uchytáva na rôznom mieste. Ja mám vidlicu s na rychloupinák a keby som ju tam chcel uchytiť, neviem, či sa mi tam vojde do toho vybrania strmeň brzdy. Nemáte niekto tento model? Prípadne viete poradiť niečo podobné? ďakujem
Mate niekto skusenost aj s inymi priecnikmi ako thule wingbar? Hladam nejake priecniky a vsade som cital ze wingbary su malo hlucne oproti ostatnym. Su naozaj take hlucne ostatne alebo sa to da prezit? S Bikmi na streche aj tak viac ako 120 nepojdem, preto sa pytam.. A winbary idu od 176e, ostatne su lacnejsie..
GaliPe54 Na tom obrázku je ale ten prípad, keď je uchytená vidlica s pevnou osou, vidlica na rychloupinák sa uchytáva do toho otvoru vpredu. Preto som sa pýtal, je to aj na jednom z tých obrázkov, tak teraz neviem. To uzamknutie by ma až tak nemrzelo, bicykel by som bez dozor nenechával.
delarosa Skus precitat predchadzajucu stranu, daval som tam link aj na inych vyrobcov ako Thule... Odpoviem vsak priamo aj na tvoju otazku: Thule vyraba aj zelezne tyce so stvorcovym prierezom, duralove tyce Aerobar a najnovsie Wingbar. Ten obrazok nad tvojim prispevkom je ukazka, ako nespravne namontovat nosic bikov. Je ich zamerom, aby sa nosic dal namontovat na akukolvek priecnu tyc, preto vyrobky dodava aj s prislusenstvom. Take uchytenie, ako je na obrazku, je urcene na zelezne tyce so stvorcovym prirezom. Aerobar a Wingbar maju pozdlzne zarazku, do ktorej ide hlavou skrutka v tvare T. Vsetky nosice su zamykatelne, standardne jednou zamkou, avsak daju sa dokupit na vsetky, dokonca aj system jedneho kluca. Co znamena, ze si kupis 12-24-36-48 zamkov a k tomu univerzalny kluc. Podla zakona o cestnej premavke, mozes mat priecny nosic maximalne do sirky svojho auta, nesmie presahovat. Lenze keby si chcel taketo riesenie, da sa to dosiahnut jedine so zeleznymi tycami so stvorcovym prierezom (ako maju teamy na TDF). Aero a Wingbar maju zo spodku sice zarazku, ta vsak umoznuje malu variaciu, +/- 10cm. Dolezity je vyber patiek, lebo tam je niekolko variacii a moznosti. Nasledne k patkam treba zvolit len prislusnu dlzku priecnych nosicov a hotovo. Priecnemu nosicu je jedno, ci nan uchytis stresny box, nosic na bike, lyze alebo kajak. Co sa tyka hlucnosti, podla vyrobcu mozes ist maximalne 130 km/h. Samotne tyce nie su az tak velmi hlucne, viac hlucne je vsetko co vytrca (patka, skrutky, bike a pod.). Doladuje to smer a rychlost prudenia vzduchu. Niekdy ani nevies, ze nieco mas na streche. To je potom neprijemne, ked vzchadzas do podzemnych parkovisk. Osobne som bral bike na streche do Toskanska, Svajciarska, okolia Mayrhofen a nikdy nebol ziadny problem.
Na zaver video, ako sa fixuje nosic na Aeorbar (je tam skoro vsetko, co som popisal):
delarosa: tiež som rozmýšľal nad Thule Wingbar, ale kvôli cene a možnosti krádeži som kúpil tieto : http://www.autorelax.sk/zbozi/menabo-stresny-nosic-pick-up.html , zatiaľ som spokojný,su kompatibilné s T drážku Thule, vozíme na nich nosiče Thule proride.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER.shop s. r. o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.