Hallo aky servis???? A vidi sa to vela ze nechas par eur za prehliadku... Ak nemas na servis nekupuj bike ani auto :)
17.09.2015 - 19:47:51
00
Pre mňa ten naj obraz. Tak šup do galérie...
(áno, komín to už má "za pár")

Prílohy:

20150917_174459.jpg
20150917_174459.jpg 443.99 KiB thumb_up0thumb_down

17.09.2015 - 20:46:51
022
Nooooooooo :y: ;)
17.09.2015 - 20:51:01
00
Cesťák na lúke..
17.09.2015 - 21:23:58
02
Rámy canyon sa mi páčia geometriou(endurace aj ultimate),len jedno je pre mňa nepochopiteľné-prečo sa tak vehementne držia tých,,funebráckych" matnočiernych dizajnov.Jediný dizajnovo kreatívnejší rám,kde je viac ako jedna farba :D je Ultimate CF SL 9.0 Team,ktorý je modro-zeleno-biely.Čo sa týka dizajnu,tam veľmi zaostávajú za konkurenciou,samozrejme ,,IMHO" :D


To bude vecou vkusu skôr, mne sa tie ich decentné prevedenia veľmi páčia, proste taký gentlemani ;)
17.09.2015 - 22:02:05
03
Hallo aky servis???? A vidi sa to vela ze nechas par eur za prehliadku... Ak nemas na servis nekupuj bike ani auto :)


Mam aj na servis aj na auto aj na bicykle a aj nato aby som si ten servis vedel v garazi spravit sam :-P

Btw, garancka na biku jr zdarma :-P
17.09.2015 - 23:04:06
00
Mam aj na servis aj na auto aj na bicykle a aj nato aby som si ten servis vedel v garazi spravit sam :-P

Btw, garancka na biku jr zdarma :-P


Tak to si na tom dobre :-) Ale nie každý je v tom taký zbehlý, nejaké základné opravy si viem porobiť aj sama, ale kvôli zložitejším akciám tiež radšej odnesiem bike do servisu, tam presne vedia čo s čím a ako, a nikdy som nemala najmenší problém :-) Za tú istotu si kľudne pár eur priplatím :-D
17.09.2015 - 23:25:05
03
Ja nemam nic proti servisom ani proti plateniu zan.. neviem preco to tu proti mne vytahujete :-) oen som napisal, ze som sa rozhodl ozeliet garancnu prehliadku pri kupe biku cez web a usetrit tak 600eur ja cene biku ;-)
Proti servisom ako takym nemam nic...
17.09.2015 - 23:38:48
00
Skor sa nam zda, ze beries ako samozrejmost to, ze kazdy si vie na bicykli opravit takmer vsetko sam.
18.09.2015 - 00:27:57
01
ono servis biku by mohol trocha zrucny clovek zvladnut sam bez problemov. sak bike sa sklada zo 4 suciastok. mna skor trapia ceny zan. napriklad na dure, alebo rede krat 2 (aj pre polovicku) a si na cene noveho auta
18.09.2015 - 02:03:26
00
Ak sa niekto bicykluje (nie uplne rekreacne, ale viac) a ma bycikel ako konicek, ze mu aj zalezi, ake tam ma suciadtky a podobne, mal by si ho aj vediet sam spravit. Teda, minimalne ason take zakladne veci, ako su opravy defektov, vymeny laniek, stelovanie prehadzovaciek, vymena retaze... Pretoze ked sa na niecom vozim a denno denne to pouzivam, mal by som vediet, ako to funguje a v pripade potreby si to sam opravit. Pretoze zaniest bicykel do servisu, nech to tam spravia, zaplatit a cakat den-dva, popripade tyzden a potom sa vozit vie hociake tela. Nie je nad to, ked si clovek vie spravit vec sam a ak sa aj nahodou opravena vec znova pokazi, aspon na nikoho nenadava a vie, ze moze nadavat len sam na seba a nabuduce to spravi inak. Netvrdim, ze zlozitejsie opravy, na ktore treba specialne kluce, ktore nie su v beznej domacnosti si treba robit sam....tam je servis nevyhnutny. Tim som narazal len na take individua, ktore nemaju ani zaujem sa to naucit. (mam peniaze-druhy mi to spravia)
18.09.2015 - 07:50:21
02
Základné nastavenie prehadzovačiek a namazanie reťaze zvládne asi každý. O tom sa nemusíme baviť. Ale v súčasnosti skoro každý bajk má odpruženú vidlu a niektoré aj tlmič. Raz do roka, najlepšie pred novou sezónou je potrebné vidlu zoservisovať. Neverím tomu, že si väčšina užívateľov servisuje Rok Shox, Fox, a spol vzduchové vidlice doma v obývačke a má na to všetky špeciálne kľúče. Odvzdušnenie bŕzd taktiež nie je jednoduchá záležitosť a niektoré brzdy (napr. Avid) vyžadujú špeciálnu sadu a hlavne opäť nejakú zručnosť. Dá sa to naučiť a napr. Shimano brzdy na MTB a teraz aj na žiletke si viem odvzdušniť aj sama. Starý olej však potom treba niekde ekologicky uložiť. Nevylieva sa do umývadla, že?
Čoraz viac sa jazdia bezdušové systémy. Keď čítam príslušné vlákno, tak veľa bajkerov má problém ako vôbec namontovať s zfunkčniť bezdušový systém. Hlavne pri karbonových komponentoch je prakticky už nutnosť používať momentový kľúč. A je toho oveľa viac. Prichádzajú elektronické systémy Shimano, Sram, Campa, FSA, ...
Ale netreba ani spomínať takéto zložitejšie systémy. Stačí si prečítať pár vlákien o problémoch s "nejakým" zvukom "niekde", o reťazi, ktorá na niektorých pastorkoch nejde hladko a je hlučná, a pod. Už len taká "triviálna" záležitosť akou je zrovnanie patky prehadzovačky môže byť pre mnohých veľký problém. Osobne som videla bajk, ktorý mal našróbavaný pravý pedál v ľavej kľuke a ľavý v pravej! Nie všetci sú rodení mechanici a preto nie je hanbou zaniesť bajk do servisu. Veď napríklad také nožnice sú bežnou výbavou každej domácnosti a aj tak sa vôbec nikto sa nepozastavuje nad tým, že sa chodíme dávať strihať chodíme do kadernictva, že? :)
18.09.2015 - 08:31:20
07
Nebola tu nahodou rec o garancke na cestak? :)

Ved je to len trapna formalita a nie dovod kupovat bajk v kamenaku. Skontrolovat volu na kolesach, klukach, v hlave, dotiahnutie inbusov a nastavenie prehadzovacov a brzd zvladne väcsina cyklistov a ten zvysok si tych 10-20 € zaplati.
18.09.2015 - 08:35:55
04
Skor sa nam zda, ze beries ako samozrejmost to, ze kazdy si vie na bicykli opravit takmer vsetko sam.


Ja som pisal cely cas o sebe a nikomu som nic nevnucoval.
Co a ako robia ostatni je len a len ich vec.
18.09.2015 - 08:36:29
00
Základné nastavenie prehadzovačiek a namazanie reťaze zvládne asi každý. O tom sa nemusíme baviť. Ale v súčasnosti skoro každý bajk má odpruženú vidlu a niektoré aj tlmič. Raz do roka, najlepšie pred novou sezónou je potrebné vidlu zoservisovať. Neverím tomu, že si väčšina užívateľov servisuje Rok Shox, Fox, a spol vzduchové vidlice doma v obývačke a má na to všetky špeciálne kľúče. Odvzdušnenie bŕzd taktiež nie je jednoduchá záležitosť a niektoré brzdy (napr. Avid) vyžadujú špeciálnu sadu a hlavne opäť nejakú zručnosť. Dá sa to naučiť a napr. Shimano brzdy na MTB a teraz aj na žiletke si viem odvzdušniť aj sama. Starý olej však potom treba niekde ekologicky uložiť. Nevylieva sa do umývadla, že?
Čoraz viac sa jazdia bezdušové systémy. Keď čítam príslušné vlákno, tak veľa bajkerov má problém ako vôbec namontovať s zfunkčniť bezdušový systém. Hlavne pri karbonových komponentoch je prakticky už nutnosť používať momentový kľúč. A je toho oveľa viac. Prichádzajú elektronické systémy Shimano, Sram, Campa, FSA, ...
Ale netreba ani spomínať takéto zložitejšie systémy. Stačí si prečítať pár vlákien o problémoch s "nejakým" zvukom "niekde", o reťazi, ktorá na niektorých pastorkoch nejde hladko a je hlučná, a pod. Už len taká "triviálna" záležitosť akou je zrovnanie patky prehadzovačky môže byť pre mnohých veľký problém. Osobne som videla bajk, ktorý mal našróbavaný pravý pedál v ľavej kľuke a ľavý v pravej! Nie všetci sú rodení mechanici a preto nie je hanbou zaniesť bajk do servisu. Veď napríklad také nožnice sú bežnou výbavou každej domácnosti a aj tak sa vôbec nikto sa nepozastavuje nad tým, že sa chodíme dávať strihať chodíme do kadernictva, že? :)


Tolko nezmyslov pohromade.... kde zacat? :-) V sucasnosti ma kazdy ,,bajk" odpruzenu vidlu... nebavime sa tu nahodou o cestnych bicykloch? Staci si precitat nazov vlakna, nie len prispevky uzivatelov :-) Tak mi prosim Ta ukaz jeden jediny CESTNY BICYKEL ktory ma odprzenu vidlu a tlmic. Pokial si menis olej v obyvacke a nemas na to garaz, Tvoj problem... ale sama pises, treba na to specialne kluce, ktore bezne doma nie su. Samozrejme, ze keby si si pozorne citala moj prispevok, tak sa docitas, ze na taketo zlozitejsie veci, ako je vymena oleja, alebo odvzdusnenie... je servis nevyhnutny. Pisal som len o lahkych udrzbach na cestnych bicykloch, ako su stelovanie prehadzovaciek, vymeny laniek, popripade vymena brzdovych gumiciek a nie o vymenach oleja, bezdusovych systemoch, elektronickych radeniach a veciach, o akych pises Ty. :-)
18.09.2015 - 08:49:06
00
keyboard_arrow_up