55 naozaj nie je rychlost kam by ta nepustil prevod 50/12, ked som mal este tento najrychlejsi prevod, tak nebol problem dosiahnut 65km/h v zjazdoch. Vela jazdcov toci na rovine velmi male otacky (70-80) lebo im je to pohodlnejsie a ich nohy nie su zvyknute na rychlu kadenciu - ono sa to bez problemov da, ked ides pomerne malou rychlostou 20-35km/h, kedze sila posobiaca na
pedal je vtedy este znesitelna. V naozaj vysokych rychlostiach (55+) uz vsak len velmi tazko utocis kadenciu 70-80, kedze sila na pedal je tam uz velmi velka, zredukovat ju mozes len tak ze zvysis kadenciu. Drahovi sprinteri maju uplne inu silu v nohach, napriek tomu maju prevody nastavene tak ze pri 60-65km/h tocia vysoko nad spominanych 110 RPM (kludne aj 140-150 RPM), casovkari na drahe takisto netocia 70-80 RPM, pozrite aky prevod mali vsetci jazdci pri nedavnych pokusoch o hodinovku a aka kadencia z toho vychadza. Moze sa ti zdat, ze nad 55km/h ta nepusti prevod, v skutocnosti ta tam nepustia vlastne nohy, trenuj silu spojenu s kadenciou.