zazimovaný, tu telku nepozerám

Prílohy:

zazimovanie 307.JPG
zazimovanie 307.JPG 512.11 KiB thumb_up1thumb_down

18.11.2015 - 19:13:34
01
tak sa pochvalte: kde a ako ste zazimovali a aku ste na kolko čiaročiek ste nechali nabitu batériu?
09.12.2015 - 21:33:08
00
Päť čiaročiek, stojí mi v garáži, je prikrytý plachtou, zabalzamovaný, uvoľnené šrúby aj atmosféra.
09.12.2015 - 21:36:59
00
no ja som iné miesto nenašiel a v garáži mám len 2 stupne a to ešte nieje zima
09.12.2015 - 21:50:27
00
V garazi, nabita na plno, jazdi skoro kazdy den, zajtra Klacianska Magura :)
09.12.2015 - 22:07:51
01
https://pedelec-elektro-fahrrad.de/zubehoer/eufab-mit-elektrisch-absenkbaren-e-bike-fahrradtraeger/

tu je niečo pre nás lenivých...
17.12.2015 - 10:35:31
00
no konecne to tu niekto priznal, ze to je naozaj o lenivosti...
17.12.2015 - 10:42:46
00
nemusím dostať infarkt na bajku...radšej na žene....
17.12.2015 - 10:51:37
00
a preco by si mal dostavat infarkt na bajku? ved staci jazdit v ramci svojich moznosti.
17.12.2015 - 10:53:40
00
Pred pár dňami dávali v rozhlase reportáž z Flámska, že tam vraj vláda prispieva na príplatok 3 centy/km k platu, ak zamestnanci jazdia na bicykli s elektropohonom do práce. Sľubujú si od toho odbremenenie verejnej dopravy a ďalšie zníženie počtu áut na cestách.
17.12.2015 - 10:54:46
00
ale ved aj ja chodím len v rámci možnosti...len zjazdy si vychutnám menej unavený...ale kto neskúsil, nemôže porovnávať
17.12.2015 - 10:58:37
01
Aký je dôvod, že stredový motor Bafang bbs02 sa robí štandardne len s jednoprevodníkom? To značne zmenšuje rozsah prevodov, čo zase komplikuje jazdu do kopca pri jazde bez batérie. Existuje aj dvojprevodník, ale ten je neúmerne drahý. Prečo nemožno použiť štandardné komponenty?
18.01.2016 - 16:25:27
01
čaute, tak dnes som sa aj ja stal členom ebike komunity. Od Kubicu som dnes domov dotrepal e-bike Apache MANITOU 27,5“ BOSCH ACTIVE šedozelený:
http://www.apache-bike.cz/cs/katalog/2015/electro_bikes-78/manitou_bosch_400w_h_aktive-2591/
Napriek pre mňa šialenej cene (aj ked bol dosť zľavnený 1680) som sa rozhodol ho kúpiť. Dúfam že sa cenu nedozvie žena, lebo sa so mnou rozvedie. Doteraz som mal najdrahší bike kros merida 800 D z druhej ruky za 350€ ktorý ale zostáva so mnou naďalej. Kedže ma viac baví behať po lesných a polných cestách ale dosť mi vadia kopce, rozhodol som sa že na vlastnej koži skúsim to čo tu viacerí majitelia ebajkov ospevujú. V žiline som na testovace jazde nabehal cca 10 km po miestnych kopčekovitých cestičkách a bola to fakt paráda - aj ked bola dosť kosa. Takže som zaplatil akontáciu, zobral slátky bez navýšenia (aby to môj účet menej bolelo), naložil do kufra a odviezol domov. Poobeda kedže bolo slnečno cca 6C som sa ho rozhodol trošku vyskúšať. Moje zistenia:
- motor Bosch active pracuje parádne, 90% cesty som šiel na ECO a aj v tomto režime motor pekne pomáha a hlavne aj v ťažších podmienkach - mokrá tráva, sneh, blato, voda.
- dojazd v takýchto podmienakch je poznať že sa skracuje, možno aj kvôli relat. zime. Prešiel som cca 30 km a baterka je v cca 60%.
- teším sa že za pár rokov snád budú dostupné aj baterky o kapacite napr. 1000 Wh v podobnom rozmere a veľkosti a váhe
- zakúpené blatníky sú síce dizajnovo pekné ale v takomto teréne moc nie účinne - zasratý som bol po kolená a kus aj na chrbte. Bike najviac špinavý na motore a baterke - po dojazde zobratý na Wapku a vystriekaný.
- na prekvapenie sa mi zdá že motor žere menej ked mám menšiu kadenciu - na pravom okraji displeja sa ukazujú také paličky asi podľa toho ako pomáha
- na dlhšie výjazdy bude nevyhnutné asi brať so sebou aj nabíjačku a dúfať že niekde na pive mi dovolia si u nich dobiť baterku
- motor je absolútne tichý, také ticho som vôbec nečakal
- Eco režim je úplne postačujúci aj na takýto troška ťažší režim - blato, rozmočená tráva, mierne kopčeky
Už sa teším ked sa konečne oteplí a budem ho môcť poriadne prevetrať a pozrieť sa aj na kopčeky v okolí na ktoré sa mi doteraz nechcelo trepať - aby som nedostal infarkt :-)
06.02.2016 - 17:27:44
05
ty berieš bike na wapku?????
17.02.2016 - 10:30:27
00
tr3mp napísal:
Aký je dôvod, že stredový motor Bafang bbs02 sa robí štandardne len s jednoprevodníkom? To značne zmenšuje rozsah prevodov, čo zase komplikuje jazdu do kopca pri jazde bez batérie. Existuje aj dvojprevodník, ale ten je neúmerne drahý. Prečo nemožno použiť štandardné komponenty?


Ked mas motor staci ti vpredu jeden prevodnik. A zistis potom aj to, ze 90% casu jazdis vzadu iba 4 najspodnejsie. Ako chces jazdit na ebajku bez baterie, to je iba na dojazd domov, ked ti dojde batt.
19.02.2016 - 17:50:53
00
keyboard_arrow_up