nedalo mi to sem nedat ked som zbadal ten dalsi Petov super vysledok...klobuk dolu a dufam ze mu to bude aj nadalej jazdit.
myslim ze v tejto teme mozeme rozoberat vsetko co sa tyka pretekov kde sa objavia nase nadeje
posledný komentár: 22. 10. 2017 o 11:16
posledný komentár: 4. 2. 2013 o 10:58
Kompatibilita: Jedine nekompatibilne je velkost kotuca, ale ako pozeram preferuje sa 140mm rozmer. Nic viac netreba riesit. Rovnako ako pri rafikovych, vytiahnes, vlozis druhe ides dalej. Dokonca nemusis ani rozopinat brzdy ako je to pri niektorych sirsich plastoch.
Zatial mi ostava zahadou ake kotucaky sa budu pouzivat. Hydrauliku na mechanickom radeni ma zatial len Sram Red a Shimano 105 ale to je dost nizka rada do profi pelotonu. Di2 neprichadza do uvahy.
http://www.bikeradar.com/road/gear/article/bend-in-the-road-road-disc-axle-shuffle-42937/
ale tak lady sa asi hybu, UCI by to chcela tak nejak standardizovat aj co sa tyka velkosti kotuca aj systemu upnutia (pre profi samozrejme), otazka je ako to dopadne, kedze vyrobcovia sa zatial vybrali roznymi cestami....
Shimák má na hi-end bicykle zatiaľ ST-R785 Di2 Hydraulic STI Lever & Disc Brake Caliper Set
asi tak 700 dolcov, cenu v € som ešte nevidel.
Je to approx. level Dura/Ultegra.
Prečo by akože Di2 neprichádzala do úvahy?
http://road.cc/content/feature/156398-bikes-2015-tour-de-france
dokonca aj sramácky wireless išiel TdF
Kotuce asi tiez budu bezna vec.clovek si ale stale moze vybrat.
Tesak: no v pohode som, aj ked chrbát uz nebude, ako byval..bike opraveny a uz aj jazdím....
Electronic Vs. Mechanical Groupsets | Dubai Tour 2015Otvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
myslím že na Paris Roubaix mal niekto problém s prešmykom. Hej sú to top sady, mali by byť presné a rýchle.