Ad Pells: nemam osobnu skusenenost, no chalani, co jazdili tie typy s vlepovanym kovovym zamkom, snad do jedneho mali problem s jeho uvolnenim. Osobne by som radsej dobru Al, nez takyto karbon.


naco sa to opat vytahuje ked sme to uz zopar krat riesili a aj som to tu spomenul...asi pred troma rokmi bola vyrobena cela seria zle kde bol vzadu uchyteny zamok nitom do karbonovej trubky...casom tam ten nit urobil vacsiu dieru a malo to volu...este v ten rok ale zacali spajat ten zamok inou technologiou a odvtedy ziaden problem so zamkom nie je :roll:
21.10.2007 - 22:39:39
00
naco sa to opat vytahuje ked sme to uz zopar krat riesili a aj som to tu spomenul...asi pred troma rokmi bola vyrobena cela seria zle kde bol vzadu uchyteny zamok nitom do karbonovej trubky...casom tam ten nit urobil vacsiu dieru a malo to volu...este v ten rok ale zacali spajat ten zamok inou technologiou a odvtedy ziaden problem so zamkom nie je :roll:


Prepac, asi som to celkom nepostrehol. Ale ak skusenosti, tak aj taketo.
21.10.2007 - 22:47:30
00
matt ibaze existuje tusim nejake "pravidlo" o sireni negativnych a pozitivnych skusenostiach, mozno ho aj poznas(trochu zjednodusene: o pozitivnej skusenosti povie jeden clovek dalsim trom. a z tych zase kazdy dalsim trom atd. ale pri negativnej skusenosti je to cislo napr. 10 - cisla vymyslene). to sa proste na pells nalepilo takisto ako na meridu, ze pukaju...potrva to asi velmi dlho a mozno sa tej nalepky(povedzme "nekvalitna karb. sedlovka") ako firma nikdy nezbavia.
21.10.2007 - 23:15:16
00
PaliG...mne je toto uplne jasne, len sa to snazim davat na spravnu mieru :) ...nemam v umysle nic zatajovat ohladom znacky...nerad by som totiz bol aby si ktokolvek kupil nieco co sa mu rozpadne po chvilke pouzivania...
21.10.2007 - 23:43:21
00
no mne je to uplne jedno kto ma ake skusenosti... lebo vo velkej miere zalezi od stastia pri kupe teda od toho ci si kupis vyrobok ktory sa im podarilo dobre vyrobit alebo nejaky nepodarok... ved reklamovat sa da vzdy vsetko. A aj ked to zoberem zavodne rocne okolo 8.000km v lesnom terene s roznymi stojkami kde sedlovky uplne trpia myslim, ze by mali aj problemi popredny vyrobcovia aby im vydrzal zamok alebo nieco podobne. Mozno by som kupoval aj ine komponenty ako Pell's ale zial cyklistika je drahy sport a musim kupovat co sa mi zda v pomere ceny/kvality dobre. Ja poznam niekolko pretekarov ktori jazdia sedlovky pell's a zatial neboli ziadne staznosti. Takze zalezi na osobnom presvedceni a na velkosti penazenky pre ktory vyrobok sa rozhodnes.
22.10.2007 - 06:20:29
00
Ja mam Thomson ELite sedlovku a som maximalne spokojny..... :lol:
22.10.2007 - 12:51:19
00
kolko vazi ten ritchey a aky je dlhy?


176g,400mm.



Udaje z ich stranky:
: 166g (27.2/300mm)
: 176g (45mm offset/31.6/300)

Ty mas aky priemer? Je ta sedlovka taka tvrda ako sa o nej hovori?


Ad pells, CR2-ku mam uz 2 rok a bez problemov, ako pisal matt, ten problem je davno vyrieseny...
22.10.2007 - 13:22:23
00
Ja mam Thomson ELite sedlovku a som maximalne spokojny..... :lol:


ešte že je karbónová :cry:
22.10.2007 - 14:08:36
00
:D :D :D Prave to - nie je karbonova.
22.10.2007 - 14:16:26
00
:D :D :D Prave to - nie je karbonova.


môj predchádzajúci príspevok smeroval k tomu, aby sa tu nedávali zbytočné príspevky takéhoto typu - drvivá väčšina predsa vie že thomson elite je hliník :roll: čiže ak nemám k téme čo povedať tak nenapíšem radšej nič ako takúto hovadinu :cry:
22.10.2007 - 14:24:42
00
:D :D :D Prave to - nie je karbonova.


môj predchádzajúci príspevok smeroval k tomu, aby sa tu nedávali zbytočné príspevky takéhoto typu - drvivá väčšina predsa vie že thomson elite je hliník :roll: čiže ak nemám k téme čo povedať tak nenapíšem radšej nič ako takúto hovadinu :cry:




A akym pravom si ty uzurpujes pravo rozhodovat o tom ake prispevky zaradit do skupiny "hovadina" a ake nie? Ja mam pravo vyjadrit sa k teme ako hocikto iny na fore.
A davam, za pravdu Marecejovi: Pokial by som si mal na moj hardtail kupovat sedlovku, tak si kupim kvalitnu a samozrejme si za nu rad priplatim. A na fulle plni ulohu Thomson Elite. Ale na druhej strane nie je karbon ako karbon - spekanie kompozitu je trosku zlozitejsia tema .... druha vec je marketing a renome znacky... asi tak nejak

A to ze si moderator, mi je jedno - spravam sa podla pravidiel tohto fora.
22.10.2007 - 20:11:43
00
... nie je karbon ako karbon - spekanie kompozitu je trosku zlozitejsia tema .... druha vec je marketing a renome znacky... asi tak nejak


takto mohol vypadať tvoj prvý príspevok, ako moderátor mám záujem na tom aby toto fórum za niečo stálo - toť môj pohľad na vec 8)
22.10.2007 - 21:34:23
00
kolko vazi ten ritchey a aky je dlhy?


176g,400mm.



Udaje z ich stranky:
: 166g (27.2/300mm)
: 176g (45mm offset/31.6/300)

Ty mas aky priemer? Je ta sedlovka taka tvrda ako sa o nej hovori?


Uz som vyssie pisal,ze mam 31,6.udajne je menej pohodlna ako mozno ine uhlikove sedlovky.Neviem porovnat inu som nejazdil.Ja som spokojny s kvalitou.
22.10.2007 - 22:24:52
00
Ja by som si tiez priadil nejaku novu sedlovku, mam Scott, a rozmyslam o Ritchey WCS, len neviem ci hlinik alebo carbon :?: Neviem ci sa oplati ten carbon za tu cenu.
23.10.2007 - 20:57:36
00
Ja by som si tiez priadil nejaku novu sedlovku, mam Scott, a rozmyslam o Ritchey WCS, len neviem ci hlinik alebo carbon :?: Neviem ci sa oplati ten carbon za tu cenu.


Karbon ma zmysel, len ak:
1. sedlovka ma nizsiu hmotnost, ako odpovedajuca hlinikova a viem si to ocenit;
2. poskytuje viac pohodlia, ako hlinikova (t.j priemer do 27.2mm).
Ak nie je splnena jedna alebo obe podmienky, tak karbonova sedlovka nema zmysel. Poslednou, ale najmenej dolezitou vyhodou je, ze ju netreba do Aj ramu mazat (anti-seize). Taka hlinikova Thomson Elite je tiez super...
23.10.2007 - 21:41:08
00
keyboard_arrow_up