zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
mlieko je v dobrom stave tekute
tiež sami to tento rok stalo 1x, kolega mal 26 dušu čo sme narvali na 29, aby som domov došiel.. doma som to podlepil flakom. funguje dalších 800km...
PS: prepichol mi to čerstvý lomový kamen
hrubka 3,5mm
To sa mi zda zdlhave ale skušal som to bohužial neuspešne. Po vyfučani duše sa obe patky odlepili a nenafukal som zase. Asi ostanem otrokom benzinových pump.
Apropo naposledy zaťovi čo som robil koleso Maxxis Minion DHF tak sa mi to podarilo s petflašou domacej výroby. Ale tiež to neplati na všetky plašte.
sa mi nezmesti do izby
mne sa osvedcila lidlovska velka pumpa (bud ta vysoka, alebo dvojpiestova)