To vazne verite, ze tie pranky su real?
Ale no tak. :-/
17.01.2016 - 15:33:26
00
V USA som si robil vodicak na mojom aute na ktorom som sa na tu skusku doviezol :-) ,zdvojene ovladanie nepoznaju.
17.01.2016 - 15:34:07
00
Tú blondínku si dávam do vysnívaných :)
17.01.2016 - 16:29:51
02
danciwo napísal:
Nie je to sice trhac asfaltu, ale zerie 4.5l benzinu na 100km. Ci sme v aute 4 alebo sam, na dialnici alebo v meste. Stale sa to drzi do 5 litrov. Nice.


..v novembri som kupil mame UP! ..nakolko po 16 rokoch jej umrelo LUPO. tiez mam pocit ze je pokazeny ukazovatel paliva. ono to nejak nechce zrat ten trojbuch. milujem to auto.
17.01.2016 - 19:04:37
01
lapaloma napísal:
Takto sa chova aj fabiacka 1.2 htp ... pustis plyn a auto brzdi

Praveze HTP ma minimalny brzdy ucinok oproti väcsim stvorvalcom. Na HTP ked sa rozkotulas na 130 a pustis plyn, tak auto plachti dalej ako keby ziadny brzdny ucinok ani neexistoval. Velmi zle sa na HTP reguluje jazda plynom, treba kvoli tomu malemu brzdnemu ucinku viac predvidat resp. pouzivat castejsie brzdy.
17.01.2016 - 20:12:33
01
Za to moze velky zotrvacnik...
17.01.2016 - 20:33:54
00
hmm tak 130 som ešte nešiel :D ja som stým jazdil tak 100 vynimočne 120 ale už som sa cítil dosť nepohodlne
18.01.2016 - 09:52:17
00
A preco nepohodlne? Praveze ten motor sa nezda, ale funguje velmi pekne od 3000-3500 vyssie. Otacky sa mu pacia a hlukom neobtazuje. Pisem o 47 kW verzii. Len tie konstrukcne nedostatky a potencialne problemy... Ale inak je jedno na kolko to rozkotulas, vzdy ma mensi brzdny ucinok ako väcsina inych motorov. Teda aspon ja som asi nesedel v nicom, co by po pusteni plynu slo s takym malym spomalovanim dalej.
18.01.2016 - 10:19:22
00
auto je nepohodlné, necítil som sa proste isto, je to malé auto a je určené do mesta :) ber to ako predsudok
no a spomalenie toto je 50 niečo kW no a porovnávam to s mojím traktorom na ktorom som jazdil bežne
18.01.2016 - 11:04:29
00
Aj to moje citigo ma velmi maly brzdny ucinok motora. Musim kazde odbocenie dobrzdovat. Aj na trojke to stale leti a nebrzdi.
18.01.2016 - 12:08:49
00
bude to tým zotrvačníkom ako písal palo vyššie, tie trojhrnce sú už z ich základnej funkčnej a konštrukčnej stránky strašne nevyvážené, preto musia mať veľké zotrvačníky
18.01.2016 - 12:27:02
01
no co? nie je nad Ford a "Torque Steer" :D ale mam ho rad, aj ked na moje jazdenie to nie je, takze musi z domu :(
18.01.2016 - 13:30:33
00
Ak by mal niekto zaujem, tak tu sa celkom slusne pojednava o novych litrovych motor z dielne VW:
http://www.auto.cz/skoda-fabia-iii-a-litrovy-motor-zname-vsechna-pro-a-proti-83240
18.01.2016 - 13:52:51
02
Hosť napísal:
bude to tým zotrvačníkom ako písal palo vyššie, tie trojhrnce sú už z ich základnej funkčnej a konštrukčnej stránky strašne nevyvážené, preto musia mať veľké zotrvačníky

presne tak som to myslel, dokonca su tak nevyvazene ze nepomaha ani ten velky zotrvacnik takze je tam este aj vyvazovacia hriadel :) Je to sice dost komplikovany motor, s dost vela neduhmi, castymi poruchami, ale zato na ten objem a vykon velmi slusna dynamika. Nebyt toho velkeho zotrvacniku bola by urcite este lepsia aj vdaka tomu slusnemu krutaku...
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190 :)
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..
18.01.2016 - 17:05:21
00
https://www.facebook.com/VolkswagenNorge/videos/817286068398867/
18.01.2016 - 18:02:11
04

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Nosiče na auto)
keyboard_arrow_up