bude to tým zotrvačníkom ako písal palo vyššie, tie trojhrnce sú už z ich základnej funkčnej a konštrukčnej stránky strašne nevyvážené, preto musia mať veľké zotrvačníky
presne tak som to myslel, dokonca su tak nevyvazene ze nepomaha ani ten velky zotrvacnik takze je tam este aj vyvazovacia hriadel
Je to sice dost komplikovany motor, s dost vela neduhmi, castymi poruchami, ale zato na ten objem a
vykon velmi slusna dynamika. Nebyt toho velkeho zotrvacniku bola by urcite este lepsia aj vdaka tomu slusnemu krutaku...
V meste ale ten motor vdaka tomu zotrvaku neskutocne zral. Ale mimo mesta 90km/h som s nim jazdil na dlhej fabii o dvoch ludoch aj pod 4 litre.. Kombinovane mimo mesto od 4 do 5 litrov ak boli aj nejake kopce, mesto 6,5, dialnica 130 okolo 6
a nebol problem mu utnut kratkodobo aj 190
a take spotreby nedavam ani s modernym nizkoobjemovym dieslom..