mňa ožaruje aj státie na brzdách na semafore alebo priecestí, no viem sa cez to preniesť
04.02.2016 - 08:58:45
00
Keď máš auto s automatickou prevodovkou nie je iná možnosť. Prehadzovať D-N-D-N-D-N-D-N-D by asi nebolo prospešné...

Za hmlovky to, čo napísal CraObs. 500EUR!
04.02.2016 - 09:13:35
00
JOLI napísal:
Tak ten kamionista mal smolu, že tam stáli títo dvaja mozgoví atléti. A tým atlétom gratulujem k výbornému výkonu, lebo na preplnenej mestskej diaľnici odstaviť auto priamo vo frekventovanom jazdnom pruhu a robiť kontrolu, to chce naozaj ten pravý policajný inštinkt. Tu ich hlúposť naozaj nemusím ľutovať. V plnej miere si za to môžu samy.


Mne sa stalo podobne, ale v dialnicnom odbocovacom pruhu stala jedna *** co telefonovala. Nastastie som zabrzdil.
04.02.2016 - 09:37:32
00
Loser napísal:
Keď máš auto s automatickou prevodovkou nie je iná možnosť. Prehadzovať D-N-D-N-D-N-D-N-D by asi nebolo prospešné...

Za hmlovky to, čo napísal CraObs. 500EUR!


mám pocit, že 90% áut má automatickú prevodovku...o.i. ja ju mám a
stále prehadzujem D-P-D...aj keď asi riskujem
04.02.2016 - 10:26:15
00
dotm: tiež mám automat, na oboch autách a neprehadzujem.. na jednom je tzv. "auto-hold", kde pri státí nemusíš mať nohu na brzde (čiže predpokladám, že nesvietia ani brzdové), na druhom nemám, ale vyraďujem len na rampách resp. keď viem, že je dlhý interval červenej a tá eštelen naskočila...
04.02.2016 - 10:29:15
00
pri krátkom státí na križovatke nepreraďujem ani ja
04.02.2016 - 10:31:33
00
Na vacsine aut s automatom ide vyradit do N aj bez brzdy. Sice sa to nezda ale dost to setri palivo aj prevodovku.
04.02.2016 - 10:40:54
00
časté radenie údajne opotrebováva danú prevodovku
04.02.2016 - 10:47:47
00
ano, totiž aj časté jazdenie opotrebúva auto :rofl: ak stojis stale na D, tak menic ma preklz a casom odide. Ale tiez sa neodporuca na krizovatkach radit do P, ak do vas niekto tukne tak si to prevodovka vyzerie.
04.02.2016 - 10:49:36
01
palo1707: nechcem sa hádať, ale mám za to, že ten menič je pri automatoch tomu prispôsobený, teda že sa jaksi predpokladá, že vodič (hlavne pri jazdách v meste) stojí na brzde v "D-čku"... Nevravím, že menič nemôže odísť... So súčasným automatom (bez auto-hold-u) jazdím 4 roky, väčšinu nájazdu v meste a bez problémov.

Inak, o tom vyradení bez stlačenia brzdy viem, ale myslím, že na opätovné zaradenie "D" tú brzdu stlačiť musíš aj tak...
04.02.2016 - 11:07:24
00
Odporucam precitat tym co maju automat. Je to komplexne a autor rozumie problematike.

Jak používat automatickou převodovku
http://www.offroad.cz/modules.php?name=News&file=article&sid=347

"Jakékoliv vyřazování při stání na křižovatce či při jízdě s kopce jsou zlozvyky z ovládání manuální převodovky, kterými se životnost převodovky zkracuje."
04.02.2016 - 11:18:06
00
ja nemusím...viem, že tým péčkom riskujem, to mám taký zlozvyk, ale údajne je naozaj pre automatickú prevodovku lepšie stáť na déčku a brzde

edit: teda nemusím stláčať brzdu, ak idem z N do D (medzitým pribudol ďalší príspevok a mohlo by to vyznieť, že nemusím čítať...aj keď vlastne som také už čítal)
04.02.2016 - 11:23:27
00
tak neviem ale pise uplne nieco ine ako automat prevodovky same robia naprk jazdit na 3 jke do 100vky a pod :) takze nevim o co potom ide vyrobcom ak ZF a knak hento adi plati pre tie s hydrommenicom a nie pre suche ako teraz sa dost robia ( 7st dsg a pod)
04.02.2016 - 11:33:30
00
large si sa vygrcal na klavesnicu a pise ti sama? :D
04.02.2016 - 16:33:37
00
kiezbY to na tej pidi mob klavesnici islo
04.02.2016 - 16:38:56
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Príslušenstvo / Svetlá)
keyboard_arrow_up