zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Može ti fučať spod ventilu. Aj to som rieši, l koniec ventilu omotať okolo gumičky a ventilu teflonovou páskou a nasadiť do rierky ráfiku a zakontorvať.
Po odskušaní vo vode bez problémov.
Špatne nalepená páska. Netesní. Alebo fučí okolo ventilku?
http://www.pinkbike.com/news/First-Look-DT-Swiss-Spline-One-Wheelset-Sea-Otter-2013.html
Prvy pokus s nalepenou paskou na sucho bez tmelu - nenafukol som.
Druhy pokus s namazanou patkou plasta a rafiku pomocou montazneho tuku Castrol bez tmelu - nenafukal som.
Treti pokus este viac som namazal tukom a tadaaa nafukane velkou pumpou.
Nalial som tmel, zasejkoval a rano uvidim ci to drzi
Treti pokus este viac som namazal tukom a tadaaa nafukane velkou pumpou.
Takze ides sutazit so zihadlom, ze komu z vas sa skor pretocia plaste v rafikoch pri prudkom brzdeni?