fokel - vdaka, krajsie by som to nevedel povedat ani ja... a este k tej stavbe... nejako ma to "posadlo" a zacal som studovat mnoho materialov ohladne kolobezkovania. Ak pri bicykloch je dolezita hmotnost ramu, kolies, gyroskopicke efekty kolies, tak u kolobeziek sa mi to zda klucove. A az tak, ze kazdych 10 deka dole na kolese ci na rame je ovela viacej citit na doprednom pohybe kolobky nez na bicykli. Dalsia vec... je velky rozdiel ako skladat karbonovy
bike a karbonovu kolobezku... Pokial na bike potrebujes mnozstvo hmotnostou "anoretickych" a cenovo "morbidne obeznych" suciastok (pila, kluky, pedale, zadne kolecko, retaz, sedlo, sedlovku, prehadzovacky, radenie, bowdeny), tak na kolobezke je to ovela jednoduchsie. Ci uz z toho dovodu ze tam uvedene suciastky jednoducho nepotrebujes, alebo aj z toho, ze kolesa, vidla,
predstavec a
rajdy su este v zaplatitelnej kategorii. Vsetko to stoji a pada na poriadnom a pevnom uhlikovom rame. Poriadny uhlikovy ram ako je vidiet vyssie robim, ci bude aj pevny sa uvidi az realnom nasadeni, pretoze je to zatial len prototyp. Rovnako ako uspech ma moze cakat aj sklamanie... a v tom pripade mam peknu uhlikovu relikviu do obyvacky...A ked mozem trocha poodhalit svoje plany, toto je vlastne obycko konstrukcia s hotovych trubiek ktore su zlepene a zviazane uhlikovymi vlaknami dohromady. Nic extra co sa tyka konstrukcie samotnej. Hlavou mi teraz bludi napad ako spravit samonosnu priestorovu konstrukciu cisto len s vlakien. Ak sa to podari...tak az potom bude dovod na ruku hore..