A klzné plochy komory sú v poriadku? Nie je niečo vdraté? Je ešte jedno tesnenie ktoré by mohlo byť problém a bežne sa nemení ale to by unikali bublinky práve okolo páčiek nastavenia propedalu/reboundu. Áno ešte sa tomu venujem. :)
06.04.2016 - 10:49:44
00
Na klznych plochach nevidim ziadny ani len skrabancek. Okolo paciek ziadne bublinky nevidno. A mas toho vela? Vedeli by sme sa dohodnut ze sa mi na to pozries kebyze vymena jadra ventilu nepomoze (co predpokladam ze nie).
06.04.2016 - 10:57:54
00
Pozri este, ci sa ti neskratil zdvih tlmica ..
06.04.2016 - 11:18:25
00
Len taká kontrola otázka pre 1460: ako meriaš ten únik tlaku?
Nie náhodou že nafúkaš na 210 a keď pichneš pumpu po jazde je tam len 190?
06.04.2016 - 11:35:33
03
Dobra pripomienka :)
06.04.2016 - 12:00:55
00
Len to neposielaj do rock shox servisu, lebo si túto jar už nezajazdíš. :)
06.04.2016 - 12:07:33
00
sekiller az taky amater nie som ;-) ...fukam na 230...metodou pokus omyl som zistil ze unik pri odsrobovani pumpy cini tak 20psi...cize ostatok by mal byt cca 210psi
lto myslis to tak ze odmram zdvih bez sagu a porovnam s papierovymi udajmi? Comu by nasvecoval fakt ze sa mi skratil zdvih
06.04.2016 - 12:29:05
00
Teoreticky moze totiz prepustat do negativky a ked to dotlakujes, znovu strati sa tam a postupne tam narasta tlak a zozerie zdvih. Potom pri otvarani to buchne :D .. obcas s tym boli problemy s Fox tlmicmi a vraj teda system je ten isty aj u RS, tak ma napadlo toto. Bud zmerias celkovo dlzku tlmica, mala by sediet .. piestnica by urcite nemala byt kratsia ako papierovo. Este teda by sa to prejavilo, ak by si sfukol pozitivku, tak by to vtiahlo asi vacsinu piesta. A este taka otazka, straca sa aj dalej tlak ? Ak to nedofukas ?
06.04.2016 - 13:16:27
00
lto neviem ci sa to straca dalej bo som vzdy dofukal. Ale nabuduce skusim nedofulat.
Skusim zistit aky mam presne tmic a premerat ci sa nestratil zdvih:
Podla RS katalogu mam tieto moznosti co sa tyka rozmerov piestu:

Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 152x31
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 165x38
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 184x44
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 190x51
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 200x51
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 200x57
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 203x57
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 216x63
Damper Body/IFP - Monarch RT3/RT/R 222x66

Zmeriam priemer a tak zistim o ktory pripad je moj. To druhe cislo by sa potom malo rovnat zdvihu bez sagu ked je vsetko v poriadku. Chapem to spravne?
06.04.2016 - 13:39:23
00
Prve cislo by malo sediet na celkovu dlzku bez vynimky , dlzka piestnice bude minimalne taka ako to cislo, skor ale o 2-7mm dlhsia.
Mne inak sfukoval Fox, asi o 20psi, ale dalej uz nie, tak som ho dal do vody a robil malinkate bublinky okolo trubicky v ktorej je vlozka ventilku, tie bublinky boli velmi male, ale sfukoval mi aj cez noc, ak sfukuje vylucne pri jazdeni, tak to bude zrejme komora / tesnenie v nej.
06.04.2016 - 13:44:58
00
piestnice su na RS dlhsie ako udavany zdvih
napriklad ja mam 197x48 , realne ma piestnica dlzku 60 mm, teda zdvih piestu je o 12 mm kratsi ako piestnica
cize tymto meranim nezisti nic, ked nevie ako ma dlhy piest
06.04.2016 - 14:43:37
00
Treba merať rozteč oko-oko. Napr. tlmiče 200x51 a 200x57 sú navonok identické, no doraz majú rozdielny o 6mm.

Ale toto aj tak nebude problém, ak by mal tlmič stuckdown tak by to bolo vidieť na prvý pohľad. Tlak sa stráca asi inde a miest kde to môže byť je viac: tesnenie za prachovkou, tesnenie na tele komory, ventilok, utesnenie ventilu alebo tesnenie medzi telom tlmiča a piestom. Stretol som sa aj s takým únikom vzduchu, že bola mikroprasklina v piesne a potom obchádzal vzduch tesnenia okolo ihly reboundu.
06.04.2016 - 17:54:21
00
este taka otazka cisto zo zaujimavosti. Toto https://www.bike24.com/p2131077.html bude pasovat aj na monarch rt 2012. Lebo v spare parts dokumente pre rok 2012 to tam nie je pre monarch rt tato suciastka nie je uvedena. Existuje len pre monarch plus.
06.04.2016 - 21:26:43
00
Hosť napísal:
cize tymto meranim nezisti nic, ked nevie ako ma dlhy piest

Zistis, lebo stuck down piesta ti ho zatiahne tak, ze bude piestnica kratsia ako ma byt :D

Ale imho si myslim, ze to nebude stuck down, ako pise Lapierre.
06.04.2016 - 21:28:58
00
Vymenil som jadro ventilku a vysroboval a nasledne nasroboval telo ventlu (ta trubivcka v ktorom je jadro). Vcera som bol pojazdit. Samozrejme ze to nepomohlo. Snad sa k tomu v nedelu dostanem a zhodim tlmic z biku a dam pod vodu. Mozem tam dat aj viac ako predpisanych 250psi (napr 300)? Aby sa prejavilo kde sa straca tlak. Inak nie som si uplne isty ale ako keby bolo na pieste po vyjazde trosku viac oleja. Co si myslite (foto prilozene)?

Prílohy:

20160408_043736.jpg
20160408_043736.jpg 445.24 KiB thumb_up0thumb_down

08.04.2016 - 06:37:04
00
keyboard_arrow_up