zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Ten RaR si jazdil verziu Lite skin alebo Snake skin?
Jazdil som len lite skin. Mal som zato, že Snakeskin sú odolnejšie len na bočnici a behúň je rovnaký papier.
S Ralphom som nemal žiaden problém, až kým som doň nespravil dieru ako prst.
Potom som skúsil rona a toho som rezal každú chvíľu.
S odolnosťou bočníc u lite skin som nemal nikdy problém, prerezal som ju za 4 sezóny asi 2x ale po podlepení funguje doteraz na prednom kolese.
Potreboval by som na zadné koleso nejakú jazdivú gumu so zosilneným behúňom , čo by mala ideálne do 600g a 2,2"
Rocket Ron double defense sa nerobí, Thunder Burt iba ako 2,1", Ralph 2,25" double defense váži viac ako X-king protection.
Uvažoval som či neskúsiť Performance Race Kinga, odolnosť bude lepšia ako race sport, malo by to byť aj poddajnejšie ako Protection, cenovo tiež lepšie, len netuším, či tá zmes nebude moc tvrdá
Normlane ho prebehni smirglom. co pouzivas na odmastenie? skus toulen alebo cistic brzd. a co za pasku si daval? skus ju poriadne natiahnut ked ju davas. este ma napadlo davas pasku spravnej sirky?
neviem ci tam mam diery, musim kuknut, ale su to asi tieto iste kolesa, podla farby nalepiek to bude z toho isteho trek remedy http://www.pinkbike.com/u/mikeyd/album/DT-Swiss-M1800-Wheels/
kazdopadne dik za radu, este som to nenakupil...
Daj vedieť.
EDIT: pasku prekrývaj 10cm pred ventilom a ukonči 10-15cm za ventilom.
Respektive som patky plasta potrel cistou jarou. Nasadzovalo sa to podstatne lahsie a patky chytilo uz pri cca 1,5BAR. Ziadne uniky ani nic. Myslim, ze prave to jadnoduche nasadenie malo vplyv na to, aby to neskrutilo tu pasku. Dik za pomoc.
Zmenila sa na nepeknú žuvačku. Zošúchať to stálo dosť energie. Kedže pravdepodobne aj na prednom kolese to dopadlo tak isto, lenže som lenivý to čistiť, tak som tam len dolial asi 50ml tej grcky - tuším mlieko sa to volá?