zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
edit: snáď netrepem blbosti,mal som kedysi kolesá DT Swiss 1600 , tam bola tá vyberatelná vložka,ale teraz som si spomenul,že je aj nalepovacia páska DT Swiss,napr:
http://www.bikeinvest.cz/tubeless-ready-paska-23mm-10m-black-dt-swiss
Tubeless vs Latex Tube vs Butyl Tube, Rolling Resistance Compared
http://www.bicyclerollingresistance.com/specials/tubeless-latex-butyl-tubes
Čím skôr si to utesni!
Ja som myslel, že tam máš dierku. On ten spoj nemusí byť dobrý aj z vnútornej strany v časti kde už nie je páska. Proti bežnej vizuálnej kontrole nemusíš nič zistiť. Nechaj teda pneumatiku natlakovanú (nie veľa- tak 1,5-2 atm) s naliatym sélantom. Koleso nech je otočené spojením ráfiku nadol. Možno sa to samo utesní.