Kategórie
Bike-techBezdušové systémy - MTB # MTB # plášte # bezdušové plášte # poradenstvo # kompatibilita # defekt # tmel # technické otázky
zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Weldtite MTB CONVERSION tesniaca páska na bezduš. ráfiky, 24 mm x 10 m
11,29 €
MOC 11,99 €
Akcia -22% Stan’s NoTubes bezdušová páska do ráfika, 54.86 m
od 44,99 €
-22%
MOC 57,99 €
-14% Maxxis Freeride 27.5" x 2.20-2.50" duša, galuskový ventil 36 mm
9,90 €
-14%
MOC 12,13 €
savings Schwalbe 26 x 1.50 - 2.50" duša, galuskový ventil 40 mm
5,90 €
savings
MOC 8,89 €
savings Continental MTB 26"x1.75–2.50" duša, dunlop ventil 40 mm
4,66 €
savings
MOC 8,99 €
savings Pirelli SPORTUBE 29"x 2.1-2.3" duša, galuskový ventil 48 mm
2,99 €
savings
MOC 11,79 €
Akcia -28% FORCE Lite 26 x 2.10-2.40" duša, galuskový ventil 48 mm
3,59 €
-28%
MOC 5,89 €
-20% Continental brašňa pod sedlo s montpákami a dušou, galuskový 42 mm
od 6,09 €
-20%
MOC 13,99 €
savings Schwalbe 27.5" x 1.50 - 2.40" duša, autoventil 40 mm
4,29 €
savings
MOC 9,99 €
savings Schwalbe 27.5-29" x 1.75-2.4" duša, autoventil 40 mm
4,19 €
savings
MOC 9,99 €
Jazdim ich aj ja a bez najmensieho problemu 27,5 2,2. Nahodenie jednoduche s velkou pumpou, tlak drzia. To ze niekto nestastne trafi kamen neznamena ze je plast nanic.
Ked to mam porovnat s MKII rozmer 27,5 2,4 ktore som nahadzoval ako bezdusove tak tie som pumpou nenahodil, musel som pouzit trik s flasou, potom to uz islo.
dva mesiace som jazdil lectora na dušiach kým som konečne prezul zase na bezduše..(bol som lenivý a potom som čakal na bezdušový kit), a teda cítiť to je....
lto, duša zjavne bráni tej správnej "deformácii" plášťa
2bary s dusou / prechod na 2 bary bezdus a je citit ze plast podstatne lepsie drzi v zjazde
A rozdiel je citit aj pri prechode z duse na bezdus aj opacne
Rafy wtb 29", ST i23, na ktorých už predtým boli obuté Vredestein bobcat 29x2,35. Páska Notube, 25mm /aj keď wtb doporučuje 28mm.. ale neviem ako by som ju tam napchal/. Mlieko Vredestein, do kazdeho kolesa 100ml.
Mimoriadnou pomockou je mydlová voda, tá pomohla nie len pri nachadzovaní plášťov, ale aj pri zhadzovaní. A samozrejme pri fúkani... Na prvotné nasadenie som použil normálnu dušu.
Zadné koleso bolo síce na druhý deň polosfúknuté, dofúkal som ho a mokrým štetcom sa snažil nájsť miesto, kde fučí, ale neúspešne. Dotiahol som ventil, mlieko som v kolese poprelieval, nechal chvílu postát na jednej aj druhej strane poležiačky na kýbli... potom 2 hodky jazdy... a uz drží...