Kategórie
Bike-techPrechod na 1x7 / 1x8 / 1x9 / 1x10 / 1x11 / 1x12 # prevody # výmena dielov # upgrade # poradenstvo # prevodník # kazeta # kompatibilita # technické otázky
Je to finančne ovela menej náročné,ako cenovo premrštené sady Sram 1 x 11,pričom je menej iba o jeden prevod-takže kto chce,smelo do toho-tu je link na tú vychytávku-cena cca 100 Eur:
http://www.koloshop.cz/kazeta-a-pastorky-horske-10sp.-244/general-lee-leonardi-racing-adapter-kazety-sram.html
Výpredaj -15% Praxis Works G2 HD M30 kľuky bez prevodníka, 1x11/12 sp., 165 mm
138 €
-15%
MOC 178 €
-33% Shimano Deore XT FC-M8100 kľuky, 175 mm, 1x12, HTII, bez prevodníka
94,99 €
-33%
MOC 165 €
-6% SRAM X01 Eagle DUB Boost Carbon kľuky, 175 mm, 1x12, 32T, Lunar/Oxy Red
479 €
-6%
MOC 639 €
-7% SRAM sada tlmiacich vložiek medzi pastorok kazety XG-1290 RED 10-26
25,99 €
-7%
MOC 33,99 €
savings SRAM PG-1210/1230 náhradné pastorky kazety, 11T/13T/15T
16,79 €
savings
MOC 35,99 €
savings Shimano náhradný pastorok pre 12-kolo kazetu CS-M9100, 14T
4,90 €
savings
MOC 8,39 €
34z + 11-46z kombinácia sa mi zatiaľ najviac pozdáva zo všetkých kombinácií prevodníkov a 11sp kaziet.
Súhlasím, že odstupňovanie na 11-42z je lepšie. Len, ak niekomu chýba najťažší prevod, tak 34-11 mu pomože viac, ako 32-11. Čo sa týka najľahšieho prevodu, je to skoro to iste u oboch kombinácii. 34 + 11-46 je skor kombinácia pre tých, ktorí chcú posilniť najťažší prevod.
teoreticky je rovnako siroka, resp cast ktora sa montuje na orech je rovnako siroka, avsak je jasne ze fyzika sa odrbat neda
najvacsi pastorok je posunuty az za orech smerom k s*****am (vdaka tomu ze tieto su prakticky 40z a viac to ide, na ceste by sa to s 25z pastorkami nedalo), teda je este dalej od retazovej linky ako pri 10spd kazetach, vid foto
nie uplne si viem predstavit ze normalny biker potrebuje s MTB (29er) na asfalt vacsi prevod ako 30x11 - to je pri prijemnej kadencii 100 otaciek cca 37km/h - ak niekto s MTB plastami tuto rychlost dava v pohode na dlhsiu vzdialenost tak klobuk dole
XC (resp aj ine) zavody su samozrejme ina vec, ked treba makat aj dole kopcom na max..
Prevodníky 10sp a 11sp sú rovnako široké, nemal by byť problém.
XC (resp aj ine) zavody su samozrejme ina vec, ked treba makat aj dole kopcom na max..
Sú asfaltové úseky, kde idem s trojpílou a 8sp kazetou prevod 42-13 (3/7), podľa kalkulačky je to pomer 3.23, pri 32-11 to je 3.18, pri 30-11 len 2.99. Preto sa obávam, že mne by to nestačilo...skúsim ten 34z prevodník.
PS: riesim to moc dopredu
Najľahší prevod jazdíš, aký?
http://www.chainreactioncycles.com/cz/en/sun-ringle-freehub-body-src-srx-alloy-xd-2015/rp-prod132922
..mám 26" kolesá. a radenie Sram X7 - 3x9 ..
chcem sa spýtať, či je možné predok (40/30/22) "nahradiť" riadením 2 x 9 iba výmenou stredneho prevodnika za 36z a najvacsi by som vyhodil??...vzadu mám totiž 11-32
...viete, v okolí mám iba kopce, takže je to stále do kopca cca (10-15)km a potom dole ale iba lesné cesty, preto by som si tú 22-ku v predu najradšej nechal...čítal som veľa príspevkov tu aj na BF ale to boli príspevky z pred niekoľkých rokov, takže tam ešte neboli skúsenosti biikerov...
..ide mi o to, že ako sa radí s prevodníkmi 36+22 ak si nechám ten istý prešmyk aj prehadzovačku??? ...vacsinou na webe nájdem prevodníky 38+28, 36+26, 34+24 >>> čo je rozdiel iba 10 zubov a ja by som mal rozdiel 14zubov...hmmm
..čaute zatiaľ