Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
janhenrich: Veloflex Arenberg si nemal? Pravdu povediac okrem nizkeho valiveho odporu galusiek preferujem aj odolnost voci defektu a nazory na US forach hovorili ze Arenberg by mali byt dost odolne.
ehvie Nie, Arenberg som neskusal (je to inac to iste ako Roubaix, len Arenberg ma cierne steny), ale je ta ista kostra plasta aj dezen ako Carbon ktory mam na zadnom kolese, lisia sa len sirkou - Arenberg 25mm, Carbon 23mm, aj ked realne je to pri tlaku ~7,5bar 23,5mm, merane digitalnym mikrometrom.
Díky, skvelá odpoveď!
No je mi to viacmenej jedno ale skôr tie do biela. U mňa vychádza cena na Vittoria Corsa G+ 100€ za pár, čo sa vcelku dá, preto sa pýtam. Ideálne v porovnaní s Tufo, ktoré sa u nas tiež dajú jazdiť.
Tak za 100e za par by som vobec nerozmyslal a hned ich zobral, urcite je to ina liga v porovnani s Tufom, uz len ked si zoberes ich konstrukciu (320tpi kord, zmes dezenu, atd.).
Ja sa tiez podelim, Vittoria Corsa Elite, jeden defekt na prednej asi po 1000km aj to som pichol na niecom kovovom, Tufo extreme zalepil a drzi. Zadna 1500km bez defektu.
Pri cene 33eur za galusku som spokojny, uz ich mam nachystane na druhe kolesa.
Inac tomu naozaj nerozumiem, fuknutie gum pred jazdou zaberie tak 30-45 sekund navyse, okrem toho idealna prilezitost nafukat ich podla trasy vyjazdu (ked pojdem na rozbitu zeleznu studnicku tak fuknem kludne aj o 1bar menej ako pri dlhsom vyjazde po kvalitnych rakuskych cestach, atd.). Ci je to skor o tom, ze na to zabudate a potom jazdite s podhustenymi gumami ? Priznam sa, ze mne sa to tento rok raz stalo, uplne som na to zabudol a po 40 prejdenych km som zistil, ze mam tak 3-4bary v galuskach, bolo mi divne, ze je bicykel nejako extremne pohodlny (na rychlosti to bolo poznat ovela menej). Ak by sa mi to stavalo pravidelne, tak tiez asi radsej jazdim daco s butylovymi dusami
mne to je na výjazde úplne jedno koľko mám barov v kolese, ak nie je vyslovene defekt... fúkam v zásade len pred pretekom a to nie vždy.. ale dnes som po mesiaci dofúkal disk, to ma nebaví dva krát toľko ako obyčajné koleso, lebo vždy zničím tú samolepku
Mám plášť Schwalbe Lugano a nafúkal som ho dnes na 8 barov. Rozsah na plášti je písaní 6-9 Bar,keď som dnes išiel na biku ,tak som si všimol ,že niektorých miestach ten plášť povydúvalo , rozšíril sa a cely je zvlnený.Stalo sa vám to už? Podstate ten plášť je nový asi 200km je na ňom najazdené.
Tie Vittorie lepite na tufo pasku? Rovnako ich lepite tufo tmelom v pripade defektu a je to OK? Myslel som, ze ten tmel nefunguje pri vsetkych galdach...
ako to ide potom dole a čo čistenie ráfka? lebo to pri tufo páske je niekedy za trest, teraz som kamoške spravil z evne kolies no name ako som sa snažil dať dole lepidlo po páske riedidlom, tak to schytali aj polepy (aj tak boli už hnusné)
Mne pride lepenie TUFO paskou velmi komfortne... Aj Ivo Cadur z TUFA hovoril, ze ich pasky pouzivaju ludia bezne aj pri inych galuskach. Napriamo povedal, ze zaruku, ze to fungovat bude nedavaju, ale ze to funguje Preto sa pytam, ci ma niekto aj realnu skusenost s lepenim inej galdy ako Tufo pouzitim tejto pasky.
Bikejoring a nepomohla ani tvoja finta s nahriatim rafiku fenom/teplovzdusnou pistolou?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
No je mi to viacmenej jedno ale skôr tie do biela. U mňa vychádza cena na Vittoria Corsa G+ 100€ za pár, čo sa vcelku dá, preto sa pýtam. Ideálne v porovnaní s Tufo, ktoré sa u nas tiež dajú jazdiť.
Pri cene 33eur za galusku som spokojny, uz ich mam nachystane na druhe kolesa.
https://www.merlincycles.com/vittoria-corsa-elite-tubular-tyre-93479.html
https://www.merlincycles.com/vittoria-corsa-cx-tubular-road-tyre-700c-61745.html
Bikejoring a nepomohla ani tvoja finta s nahriatim rafiku fenom/teplovzdusnou pistolou?