K fotkám s prirodzeným denným svetlom sa asi v blízkej dobe nedostanem, tak aspoň takéto mobilovky.
Aj keď možno nespĺňa tunajšie "štandardy", má jednu veľmi dôležitú vlastnosť - je môj a hovorí mi pane
(V pláne mám ešte drobné vizuálne zmeny, ale musím nechať peňaženku chvíľu odpočívať )
Sice nie moj cestak (zial), ale aspon par postrehov z testovacej jazdy. V cestnej cyklistke som relativny zaciatocnik, jazdim prvy rok na hlinikovom lowcost Focuse, takze vela veci som si teraz mal moznost vyskusat po prvykrat.
V prvom rade, elektronicke radenie je silne navykove, predovsetkym presmyk bez skrtania retaze, otravnych medzipoloh a neustaleho stelovania je perfektne. Naco by som si musel zvyknut je ergonomia, tlacidla sa mi zdali relativne male a slabsie odlisitelne, casto som stlacal ine, ako som chcel, hlavne v hrubsich rukaviciach by to bolo asi este horsie. Velkym plusom je pre mna tiez, ze aj z oblukov sa da bez problemov prehadzovat rychlosti hore aj dole, na klasike shimane kvoli kratkym prstom aj napriek uplne priblizenym pakam a kompaktnym riadidlam z dropov dotiahnem poriadne iba malu paku, na lahsi prevod musim prehadzovat ruky na paky, co je dost neprakticke.
Kotucove brzdy. Ak na cestaku su, tak by mi to vobec nevadilo, na druhej strane mi ani nechybaju, na cestaku sa aj tak tolko nebrzdi. Za hlavnu vyhodu povazujem, ze nederu rafiky a lahsiu ovladatelnost.
Karbonovy ram. Tuhost, hmotnost, uplna parada, citelne najma pri akceleracii a jazde do kopca. Vybehol som si aj par kopcekov, co pravidelne jazdievam na hline, a vsetko v top 3 mojich najlepsich casov, bez nejakej extra namahy. Takze, nie je to len v nohach, dost spravi aj bicykel. Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli.
Cim sa ale konecne dostavam k tomu hlavnemu, a to ku, ehm, zvlastnemu rieseniu pruzenia. Tiez som bol spociatku dost skepticky a ohrnal nosom, zmiesane pocity aj po jazde pretrvavaju. Pruzenie je citelne najma na rozbitych cestach, pekne pohlti mensie nerovnosti, spolu s neprilis elegantne vyzerajucou sedlovkou vedie k velmi pohodlnej jazde, na slovenske cesty idealne. Na rozbitych dlazobnych kockach pod Nitrianskym hradom ale zo mna aj tak skoro vytriaslo dusu, nie je to ziadne mtb.
Ak to zhrniem, pre niekoho, kto hlada pohodlny ram na rozbite slovenske cesty, urcite by som odporucal vyskusat aj takuto moznost, pre ludi, ktori brazdia najma kvalitne rakuske asfaltky, nema takyto bicykel velmi velky zmysel.
Velosprint včera organizoval testovací deň v Nitre. Takže asi odtiaľ ho mal pd26 požičaný. Zaujímavá a výstižná recenzia. Podobné pocity pri testovaní mali aj chlapci z idnes.cz. Trochu nabúravajú niektoré predsudky tu na fóre...
... Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli....
Pohodlnosť rámu spoznáš a oceníš hlavne po 3+ hodinových jazdách a nie na na 30 minútovej testovačke. A to aj IMHO na kvalitných rakúskych cestách. Na kockách ťa vytrasie každá žiletka. Hlavne na 25mm plášťoch nafúkaných na 8bar Kto však čaká, že na tzv. pohodlnom karbónovom cesťáku zažije pocit ako na trailovom fulle tak bude samozrejme sklamaný
No jazdil som par mesiacov hlinikovy cestak. Bol to neskutocny kostitras. Teraz mam karbonoveho SUPa (co nie je nejaky extra super drahy ram) a rozdiel je markantny. A to som na oboch bikoch jazdil totozne karbonove kolesa a galusky. Takze si neviem predstavit, ako nemohol pocitit rozdiel.
Caute, mam cestny bike a rozhodol som sa ze ho skusim predat. Vedel by mi niekto podla fotiek a komponetov povedat aku ma ten bike hodnotu? Bicykel som nekupoval vcelku ale skladal som ho z komponentov z bazaru, preto neviem aka je jeho realna hodnota teraz..fotky by mali byt v profile ale ak by sa nasiel nejaky odhadca tak poslem aj viac aktualnych fotiek a informaci.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Aj keď možno nespĺňa tunajšie "štandardy", má jednu veľmi dôležitú vlastnosť - je môj a hovorí mi pane
(V pláne mám ešte drobné vizuálne zmeny, ale musím nechať peňaženku chvíľu odpočívať
Sice nie moj cestak (zial), ale aspon par postrehov z testovacej jazdy. V cestnej cyklistke som relativny zaciatocnik, jazdim prvy rok na hlinikovom lowcost Focuse, takze vela veci som si teraz mal moznost vyskusat po prvykrat.
V prvom rade, elektronicke radenie je silne navykove, predovsetkym presmyk bez skrtania retaze, otravnych medzipoloh a neustaleho stelovania je perfektne. Naco by som si musel zvyknut je ergonomia, tlacidla sa mi zdali relativne male a slabsie odlisitelne, casto som stlacal ine, ako som chcel, hlavne v hrubsich rukaviciach by to bolo asi este horsie. Velkym plusom je pre mna tiez, ze aj z oblukov sa da bez problemov prehadzovat rychlosti hore aj dole, na klasike shimane kvoli kratkym prstom aj napriek uplne priblizenym pakam a kompaktnym riadidlam z dropov dotiahnem poriadne iba malu paku, na lahsi prevod musim prehadzovat ruky na paky, co je dost neprakticke.
Kotucove brzdy. Ak na cestaku su, tak by mi to vobec nevadilo, na druhej strane mi ani nechybaju, na cestaku sa aj tak tolko nebrzdi. Za hlavnu vyhodu povazujem, ze nederu rafiky a lahsiu ovladatelnost.
Karbonovy ram. Tuhost, hmotnost, uplna parada, citelne najma pri akceleracii a jazde do kopca. Vybehol som si aj par kopcekov, co pravidelne jazdievam na hline, a vsetko v top 3 mojich najlepsich casov, bez nejakej extra namahy. Takze, nie je to len v nohach, dost spravi aj bicykel. Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli.
Cim sa ale konecne dostavam k tomu hlavnemu, a to ku, ehm, zvlastnemu rieseniu pruzenia. Tiez som bol spociatku dost skepticky a ohrnal nosom, zmiesane pocity aj po jazde pretrvavaju. Pruzenie je citelne najma na rozbitych cestach, pekne pohlti mensie nerovnosti, spolu s neprilis elegantne vyzerajucou sedlovkou vedie k velmi pohodlnej jazde, na slovenske cesty idealne. Na rozbitych dlazobnych kockach pod Nitrianskym hradom ale zo mna aj tak skoro vytriaslo dusu, nie je to ziadne mtb.
Ak to zhrniem, pre niekoho, kto hlada pohodlny ram na rozbite slovenske cesty, urcite by som odporucal vyskusat aj takuto moznost, pre ludi, ktori brazdia najma kvalitne rakuske asfaltky, nema takyto bicykel velmi velky zmysel.
Ahoj.Pekny popis.
Mam otazku, cestak ste testovali z nejakej predajne alebo od znamej fyzickej osoby? Rad by si vyskusal roubaix.
... Casto spominane pohlcovanie vibracii karbonom je podla mna dost otazne, neviem, ci by som pri nejakom teoretickom "slepom teste" v porovnani s hlinikom postrehol markantny rozdiel v pohodli....
Pohodlnosť rámu spoznáš a oceníš hlavne po 3+ hodinových jazdách a nie na na 30 minútovej testovačke. A to aj IMHO na kvalitných rakúskych cestách. Na kockách ťa vytrasie každá žiletka. Hlavne na 25mm plášťoch nafúkaných na 8bar