nie je to drahé,120 ml je na 6 servisov tej vidlice,neoplatí sa robiť pokusy z nejakou neistou náhradou
16.12.2016 - 06:53:34
00
bafo03 napísal:
Ahojte, máte odskúšanú nejakú náhradu za 0w-30 Rockshox olej? Zdá sa mi celkom drahý, určite sú aj lacnejšie alternatívy. Rád by som si cez zimu zoservisoval svoj Lyrik. Díky

Ten RS olej je pravdepodobne "Maxima Maxim Ultra 4 0w-30" .. 12$ za liter /http://www.motoxmall.com/p-maxima-ultra-0w10-0w30.html/, spickovy zavodny olej, podla toho co citam, drahy, ale stale asi 6x lacnejsi ako male flasticky :lol:
16.12.2016 - 08:33:34
00
Presne také niečo som myslel, díky lto
16.12.2016 - 09:03:31
00
Je to na mazanie inak, ak som dobre pozeral, ci si chcel tlmiaci ?
16.12.2016 - 09:13:00
00
Caute ja sa chcem spytat ako sa vybera (a ci sa vobec vybera) tato zatka na spodku vnutornych noh (rock shox domain302 2007) pretoze potrebujem vymenit tesnenia co su tam- prava noha - olejova patrona na tlmenie.... respektive mamtie tesnenia s niecim malym vytlacit az hore a potom nove tesnenia nahodit z hora a zasunut na doraz ? ... diki za odpoved, rozoberam vidlu prvykrat, uvitam akukolvek radu.

Prílohy:

Snímka.JPG
Snímka.JPG 18.1 KiB thumb_up0thumb_down

17.12.2016 - 13:20:26
00
Vie mi prosim vas niekto v jednoduchosti vysvetlit, aky je rozdiel ked ma tlmic RS Monarch oznacenie R, RL a RT. Dakujem
02.01.2017 - 22:11:41
00
R ma len jednu polohu a to otvorenu
Rl ma dve a to otvorenu a takmer zamknutu
Rt3 ma otvorenu, pedal a takmer zamknutu
Xx ma otvorenu a tvrdy lock
03.01.2017 - 08:57:55
00
RL je open/pedal (nema lock) .. aspon teda podla stranky sramu
03.01.2017 - 09:10:17
00
Podla mna RL ma lockout, L ako lockout
A na stranke sramu je popis pre rt aj rl rovnaky a teda ze ma dve pozicie
Open a pedal,co je divne
Podla mna rt je nieco ako rt3,ale chyba mu posledna pozicia ,cize zamknuty
Ale nie som si ista ci to chapem spravne
03.01.2017 - 09:41:18
00
Asi tak by to malo byt, ale uz som nasiel, ze ani v SRAM nevedia ako to maju :D
https://www.sram.com/rockshox/products/monarch-rl
a) DAMPING External rebound, 2 position compression (Open/Pedal)
b) over R: Lockout
:lol:

edit: ale okrem tohto je este dolezite tune .. L/L, L/L3, M/L, M/M pripadne M/H alebo M/L3, M/M3, M/H3 .. a typ propedalu S (soft) (tvrdsi teraz neviem) , a potom este cisielko, co je daky tlak v propedale. Preto mam rad CCDB, tam staci jeden tlmic a nastavim si ako potrebujem a nemusim riesit 10000 druhov.
03.01.2017 - 12:54:49
00
Je velky problem ked ma bike tlmic len s pismenom R? Zamykate to casto)
03.01.2017 - 13:00:05
00
Ak to vyhovuje, tak nie je problem .. ja tlmic nezamykam. Ani na asfaltke (tam byvaju najhorsie diery :lol:) .. ked tak len propedal. Tlmic musi drzat, nehupat a fungovat :D
03.01.2017 - 13:02:10
00
Nazdar,neviete nahodou niekto kde zohnat servisnu sadu na tlmič LAPIERRE HYDRAULIC DAMPING TECHNOLOGY.
03.01.2017 - 16:51:27
00
Nezamykam vobec, len propedal na asfaltovom dlhom vyslape, ake zalezi aj od prepakovania zadnej stavby
Ak ides z ht, budes si musiet zvyknut,pamatam ze som braina uplne zatvarala do vyslapu, casom si zvyknes, a teraz mi je zasa malo, hlavne ten rs monarch je taky tuhsi, ten fox brain chodi krasne, teraz v zime jazdim ten fox a je lepsi= maslovejsi ako ten rs monarch
03.01.2017 - 17:18:47
00
Ano, tiez mam ten pocit v rozdiele fox-rs, jazdil som nejake foxacke tlmice a v porovnani s RS su maslovejsie, viac zehlia, RS je taky tuhsi, viac drzi , pre dupavejsi styl je lepsi asi RS. Inak pohupovanie, ak sa jazdi zo sedla, tak moze byt akakolvek konstrukcia zadnej stavby, bude to hupat a zrat energiu a nervy a to cim viac, cim je mensi prevodnik a cim viac pruzinak. Tam je nutny tuhy/tuhsi propedal, alebo SPV. Ale lock nie .. lockout tlmica na full nepatri, to by som zakazal :lol:
03.01.2017 - 17:50:45
00
keyboard_arrow_up