http://www.maxxis.com/catalog/tire-278-121-ikon
vseliake,, len ci sa u nas daju zohnať a tie hmotnosti im trošku nesedia.. v tabulke chýba exo/tr 2,2 čo je u nás najdostupnejšie to jazdím 665g
Kašli na gramárenie na gumách, hlavne na zadnom kolese to význam nemá. Jazdil som všetky EVO verzie bezdušákov a je to naprd. Ten 650g ikon je taký najrozumnejší kompromis vo váhe, pod ktorý by som už nešiel. 450g plášť prerežeš a presekneš aj na vymakanom záhradnom slimákovi
Toto co si napisal je asi taka pravda, ako ked ja teraz napisem, ze kedze ja som odjazdil na Thunder Burtovi sezonu bez jedineho defektu a prerezania, tak je to vhodny plast pre kazdeho.
Označenie EVO u plášťov Schwalbe nie je typ ochrany plášťov, ale spôsob uloženia vlákien kostry plášťa. Je to označenie modelovej rady. Lacnejšie verzie sú označené ako Performance. U Schwalbe udávajú typ ochrany ako Double-defense (komplet ochrana), alebo Snake-skin (ochrana bočníc). Plášte bez ochrany majú po novom označenie Lite Skin (LS).
Kašli na gramárenie na gumách, hlavne na zadnom kolese to význam nemá. Jazdil som všetky EVO verzie bezdušákov a je to naprd. Ten 650g ikon je taký najrozumnejší kompromis vo váhe, pod ktorý by som už nešiel. 450g plášť prerežeš a presekneš aj na vymakanom záhradnom slimákovi
peknú blbosť si napísal ale Ok... tiež som za celú sezónu odkedy som nahodil tmel čo aj lepí nemal jediný defekt na 510g RORO plášťoch ale nedovolím si tvrdiť že keĎ som nedefektoval ja nebude nikto...
závisí to od hmotnosti jazdca, agresivity jazdy..a hlavne schopnosti zvoliť stopu...
keď je človek ***** a sprasí výber stopy tak prereže aj 1000gramový plášť..
Sprasi je tvoje oblubene slovo v poslednej dobe co? Ja som zrejme presne ten typ jazdca, nakolko sa mi podarilo seknut uz dva rozne 700gr plaste so vsetkymi ochranami sveta
Kolkokrat je clovek rad,ze zosadne z bajku bez toho aby sa roz*****A nie este vyberat si popredu ze tam ten kamen obidem,vyzera nebezpecne a prereze mi plast.Otazne co jazdis,ked zvladas fajnovucko idealnu stopu.Nepisem o 100krat najazdenych trailoch samozrejme
Samozrejme som to napísal s nadsadením a bolo to cielené na všetky "odľahčené" verzie plášťov, či už lite skin, race sport, world cup a čo ja viem čo ešte, ktoré som nesprávne počastoval ako "EVO" misopetrovic to či plášť prežije závisí od veľmi veľa premenných, ale určite by som nepasoval do pozície reprezentatívnej vzorky dvojmetrového 65kg pavúka, čo sa vozí po malých karpatoch . Aj mne tmel toho veľa zalepil na lite skin verziách, no vždy to časom povolilo, nedržalo vyššie tlaky, presakovalo, alebo to proste už nikdy nebolo ono.
Niekedy stačí málo aj na poľnej ceste, trafíš ostrú dlaždicu, čo tam nejaký dobrák vytratil z vlečky a došiel si, o strete bočnice a ostrejšieho kameňa ani nehovoriac.
Ak chce niekto hlavne jazdiť , nie mávať za každú cenu z bedne na fotografa, tak je ten 150g rozdiel na hmotnosti zadného kolesa minimálne prínosný.
A kľudne tu môžeš proklamovať, že pri správnej technike sa môžeš voziť 1000km bez defektu aj na latexovej duši natretej kanagónom, ja si za svojim tvdením stojím a dospel som k nemu po x-rokoch a x-tisícoch kilometrov jazdených na viacerých verziách tých istých vzoriek pláštov rôznych výrobcov.
bimjeam Dávno som sa tak z chuti nezasmial pri čítaní tohto fóra, "vymakaný záhradný slimák" a "latexová duša" sú božie ... ďakujem ... idem poutierať oprskaný monitor ...
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
vseliake,, len ci sa u nas daju zohnať
peknú blbosť si napísal ale Ok... tiež som za celú sezónu odkedy som nahodil tmel čo aj lepí nemal jediný defekt na 510g RORO plášťoch ale nedovolím si tvrdiť že keĎ som nedefektoval ja nebude nikto...
závisí to od hmotnosti jazdca, agresivity jazdy..a hlavne schopnosti zvoliť stopu...
keď je človek ***** a sprasí výber stopy tak prereže aj 1000gramový plášť..
misopetrovic to či plášť prežije závisí od veľmi veľa premenných, ale určite by som nepasoval do pozície reprezentatívnej vzorky dvojmetrového 65kg pavúka, čo sa vozí po malých karpatoch . Aj mne tmel toho veľa zalepil na lite skin verziách, no vždy to časom povolilo, nedržalo vyššie tlaky, presakovalo, alebo to proste už nikdy nebolo ono.
Niekedy stačí málo aj na poľnej ceste, trafíš ostrú dlaždicu, čo tam nejaký dobrák vytratil z vlečky a došiel si, o strete bočnice a ostrejšieho kameňa ani nehovoriac.
Ak chce niekto hlavne jazdiť , nie mávať za každú cenu z bedne na fotografa, tak je ten 150g rozdiel na hmotnosti zadného kolesa minimálne prínosný.
A kľudne tu môžeš proklamovať, že pri správnej technike sa môžeš voziť 1000km bez defektu aj na latexovej duši natretej kanagónom, ja si za svojim tvdením stojím a dospel som k nemu po x-rokoch a x-tisícoch kilometrov jazdených na viacerých verziách tých istých vzoriek pláštov rôznych výrobcov.
Ja by som zase napísala "IMHO nesprávny výber stopy"
http://bobo_mt.mtbiker.sk/