Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
stax s vlastnostami som stale spokojny, aj ked od zaciatku oktobra na nich skoro vobec nejazdim, dovtedy som najazdil asi 5500km (stale len ten jeden spominany defekt pri ~2000km).
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.
to skôr prehodíš plášť než tam tie bazmeky na zips nasadíš, ale zasa potom ich tam už máš a keď sa za dva dni roztopí v meste lad, tak to rýchlejšie "prezuješ" bál by som sa ale životnosti a funkčnosti zipsu, aj na bunde sa vie pokaziť, prípadne sám rozopínať a to určite nebude tak namáhaný ako na tom kolese
stax s vlastnostami som stale spokojny, aj ked od zaciatku oktobra na nich skoro vobec nejazdim, dovtedy som najazdil asi 5500km (stale len ten jeden spominany defekt pri ~2000km).
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.
Ked si spominal defekt pri 2000 km, ako si ho vyriesil? Nejakym tmelom?
Ja mam skusenost s Tufo tmelom asi taku ze ked je defekt tak to spolahlivo zalepi dieru tak ze sa da dojst domov a potom tak 500 km jazdit. Ked sa jazdi viac tak ten stupel z tmelu uz vyletuje von a su s tym patalie, takze najneskor po 700 km od defektu je treba galusku aj tak vyhodit.
Ako si to teda vyriesil, aj vzhladom na to ze tie Veloflexy by mali mat latexovu dusu?
Tu sa rozoberajú plaste a galusky ... to je to gumené na " tých kruhoch " . Sora a " 105-ka " je radenie alebo celé sady / páky , prešmyk, brzdy .../ . Ale sme radi , ze ti 105 sedí lepšie , ďakujeme za info
Dnes mi prišli galúsky . Kolesá ešte nemám hotové, bo náboje a špice sú ešte na ceste, tak som ich aspoň natiahol na ráfiky a nafúkal , nech trošku odležia Písali ste to tu poniektorí , tak som to tak spravil Aký to má význam? zmes v plášti sa potrebuje prispôsobiť niečomu (napríklad prevádzkovému tlaku vzduchu ) alebo ?
Deklarovaná šírka 23 mm fakt súhlasí s realitou Tufo Hicc 23mm .
To asi myslíš mňa, ja som to tu písal.
Continental to má v návode, že nasucho natiahnuť na aspoň 72h, trochu sa vytiahne.
Po pravde neviem si predstaviť ju naťahovať novú rovno na lepidlo alebo pásku.
Okrem toho hovoria profi-mechanici že potrebuje dozrieť.
Okrem toho hovoria profi-mechanici že potrebuje dozrieť.
Nielen profi-mechanici... Tiež zvyk z minulosti, keď sa robili gumy z prírodného kaučuku. V súčasnosti sa do materiálu pridáva hodne systetického kaučuku a ďalších umelých materiálov, prírodný kaučuk možno žiadny. Každoprípadne aj teraz je asi lepšie, keď jguma čakajúc na použitie je nafúkaná, ako poskladaná tak, ako ju dostať v obchode.
Ja som v mladosti zvyk nechať dozrieť gumy nemál, bol som rád, keď som zohnal náhradu za zjazdenú gumu, resp pichnutú. Išla hneď na ráfik. Ale vážnejší pretekári si robili zásoby, nielen preto, aby ich za hranicami predávali (varšavy bol dobre predajný artikel), ale pre vlastnú potrebu ich nechávali odležať.
V súčasnosti to však robím - vždy mám v pivnici na chalupe (v chlade a tme) dve nafúkané galusky a dve nafúkané plášťovky. V prípade, že cítim potrebu mať doma rezervu, kupujem ďalšie a odležané si beriem domov.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.
https://www.youtube.com/watch?v=5NGnKMvZ5Ig
https://www.youtube.com/watch?v=LOi4czjB1No&t=279s
reTyre Urban Winter Instruction videoOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Veloflex Carbon samozrejme uz vykazuje znamky opotrebenia (dezen je uplne zjazdeny dohladka), kostru plasta ale stale nevidno, som zvedavy kedy sa ukaze, odhadom tak za 1000-1500km, co je dokopy v kazdom pripade vyrazne viac ako udavanych ~3000km na zadnom kolese.
Arenberg/Roubaix je technologicky uplne rovnaka galuska ako Carbon/Criterium, akurat vacsia (25 vs 23mm sirka), takze co plati pre Carbon, bude platit aj pre Arenberg/Roubaix, minimalne co sa tyka odolnosti a gripu.
Ked si spominal defekt pri 2000 km, ako si ho vyriesil? Nejakym tmelom?
Ja mam skusenost s Tufo tmelom asi taku ze ked je defekt tak to spolahlivo zalepi dieru tak ze sa da dojst domov a potom tak 500 km jazdit. Ked sa jazdi viac tak ten stupel z tmelu uz vyletuje von a su s tym patalie, takze najneskor po 700 km od defektu je treba galusku aj tak vyhodit.
Ako si to teda vyriesil, aj vzhladom na to ze tie Veloflexy by mali mat latexovu dusu?
,
Deklarovaná šírka 23 mm fakt súhlasí s realitou
Continental to má v návode, že nasucho natiahnuť na aspoň 72h, trochu sa vytiahne.
Po pravde neviem si predstaviť ju naťahovať novú rovno na lepidlo alebo pásku.
Okrem toho hovoria profi-mechanici že potrebuje dozrieť.
23 v predu. 25 v zadu.
Nielen profi-mechanici... Tiež zvyk z minulosti, keď sa robili gumy z prírodného kaučuku. V súčasnosti sa do materiálu pridáva hodne systetického kaučuku a ďalších umelých materiálov, prírodný kaučuk možno žiadny. Každoprípadne aj teraz je asi lepšie, keď jguma čakajúc na použitie je nafúkaná, ako poskladaná tak, ako ju dostať v obchode.
Ja som v mladosti zvyk nechať dozrieť gumy nemál, bol som rád, keď som zohnal náhradu za zjazdenú gumu, resp pichnutú. Išla hneď na ráfik. Ale vážnejší pretekári si robili zásoby, nielen preto, aby ich za hranicami predávali (varšavy bol dobre predajný artikel), ale pre vlastnú potrebu ich nechávali odležať.
V súčasnosti to však robím - vždy mám v pivnici na chalupe (v chlade a tme) dve nafúkané galusky a dve nafúkané plášťovky. V prípade, že cítim potrebu mať doma rezervu, kupujem ďalšie a odležané si beriem domov.