Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
no a ? to chceš jazdiť večne jeden rám? ja mám vidlicu tiež opieskovanú a to tam mám miesta dosť..príde mi to úplne normálne vzhľadom na nájazd 30000km a to že jazdím aj po hnusoch
tak ono predavat sa bude lepsie neposkodeny ako poskodeny
To áno, ale potom si pre seba kúpim taký rám ,aby aj mal parametre na šírku plášťa 25 mm keď také chcem voziť a nie potom skúšať niečo , čo nie je doporučené výrobcom a tak zbytočne prichádzať o záruku pri konkrétne tomto poškodení ktoré môže nastať.
Ten navod som cital, myslel som ze je nejaka konkretna hodnota toho tlaku. Ok. Dakujem za diskusiu, zostavam pri 23 mm a plast vratim. Vlastne ja som tie 25 ky ani nechcel, len som chcel byt "in". .. )
Dalsi ram bude teda aj na 25ky.
Nebol by si len in , ale určite by si získal na pohodlí a pri Tvojej hmotnosti by to platilo asi dvojnásobne Ale načo by si do toho rámu dával to čo tam nepatrí a keď budeš kupovať nový rám , tak možno by bolo dobré , keby si tam mohol aj 28mm šírku nasadiť. Len si treba určiť priority dopredu , aby si potom nemusel zbytočne improvizovať a skúšať tam dávať to , čo tam nepatrí
Už som z toho značenia starších galusiek od vittorie úplný blb. niekde vidím Vittoria Corsa EVO CX (Kevlar a SiO2 3D Compound) inde zase len Vittoria Corsa CX (ISO grip Pro series) jedny majú podľa obrázkov bledú tkaninu druhé čiernu, jedny majú červený odnímateľný ventil druhé klasický, máte v tom niekto jasno?
[quote="@1216709"]Už som z toho značenia starších galusiek od vittorie úplný blb. niekde vidím Vittoria Corsa EVO CX (Kevlar a SiO2 3D Compound) inde zase len Vittoria Corsa CX (ISO grip Pro series) jedny majú podľa obrázkov bledú tkaninu druhé čiernu, jedny majú červený odnímateľný ventil druhé klasický, máte v tom niekto jasno...
stručne odpoviem si sám čo som sa dočítal, Vittoria Corsa EVO CX (Kevlar a SiO2) do roku 2013 mizerný a údajne až nebezpečný grip za mokra, červený odnímateľný ventil. Vittoria Corsa CXiii (ISO grip Pro series, Pro Tour) od rok 2013 vylepšená zmes isogrip do sucha aj mokra,lepšia váha, štandardný ventil. Škoda už tej dosť vysokej ceny novších graphenov, vcelku rád by som ich vyskúšal, ale keď sa pozriem dozadu aký pech mám na divné defekty tak radšej nie.
Po dvoch rokoch pouzivania galusiek TUFO Elite Ride 25 mm dnes idem dat nahodit Tufo Hi-Composite Carbon 25mm. Som zvedavy na odolnost voci defektom a km najazd na nich. Cenovy rozdiel voci Elite Ride je markantny tak ma zaujima aj kvalitativny rozdiel. Ak sa neosvedcia vratim sa spat k Elite Ride.
Elite Ride sa veľmi rýchlo zderú, majú mäkkšiu hmotu (za to v daždi sú lepšie), ako HiCC, tie ti vydržia oveľa dlhšie. Na HiCC som osobne ešte defekt nedostal. Len treba vedieť aj jazdiť, keď s nimi budeš chodiť po krajnici a kamienkoch, tak tie nepomôže aj keď budú mať TPI 500.
no ja tento rok už dva defekty... ale sám som si to privolal pri debate s kolegom, keď sme rozoberali minulú sezónu, kde trpel na defekty a ja som nemal žiadny, tak hovorím, že mňa to teraz dobehne a aj sa tak stalo.... oba pravdepodobne od ostrého posypového materiálu... jeden som nelepil, prišlo mi to škoda bombičky, keďže som bol len 7 km od domu a viacmenej len dolu kopec a druhý som lepil, samozrejme tmel po vyše roku vozenia v podsedlovke z polky vytuhnutý, ani nechcel vytekať cez to hrdlo, našťastie som mal pri sebe striekačku s olejom, tak som ju použil na tmel a zabral..
Mne sa tiez podarilo v sobotu pocas vyjazdu TATRY - KOSICE pichnut tak nestastne, ze to tmel nechce podrzat. Vzdy ked kupim novu galdu tak ju do 2 tyzdnov pichnem. Nasledne po zalepeni drzi az do smrti. Zial tentokrat to uz galda nerozchodi
možno skúsiť taký ten knot ako teraz fičí na MTB bezduše, otázka ak by to aj fungovalo, aké by to bolo spoľahlivé z dlhodobého hladiska, asi len vyskúšať
Hej premyslal som nad tym. Akurat, ze ja som sekol galusku v mieste ako sa lepi na rafik. Nestastne odletel ostry kamen. Tam je velmi taze dostat tmel, kedze ten rotuje najma po behuni
Skús podržať koleso vodorovne , tak aby sa Ti tam ten tmel dostal , trošku počkaj a potom fúkaj. Možno sa Ti s tým podarí ešte niečo spraviť . videl som to v jednom inštruktážnom videu . keď ho nájdem, postnem Ti ho
Lakko a kolko si na Elite Ride najazdil? A co sa tyka defektov? Vdaka za odpoved.
Elite Ride 25 na zadnom kolese vydrzala cca 5000 km, na prednom 14 000 km. Moja vaha je cca 85-88 kg. Defekt na zadnom ani jeden na prednom jeden. Mam vsak smolu, ze ked vymenim zjazdenu galusku za novu tak ju casto prerezem na ceste. Minuly rok som takto rozrezal 2 tyzdne staru ER, presiel som po niecom kovovom co som ani nevidel na ceste lezat a uz som siel po rafe. Vraj je tato HI-C trocha uzsia ako ER (obe 25-ky) lebo ta mi pri seknutej galuske a potrebnom nudzovom dojazde suchala o ram.
Urcite sa to tu uz velakrat spominalo, ale ake vidite hlavne vyhody galusiek oproti klasickym plastom? A stoja tie vyhody za to? Najma ked si predstavim, ze by som musel opravovat galdu niekde uprostred 130km vyjazdu
Co som cital, tak jedina fakt podstatna vyhoda je lepsia kontrola pri defekte vo velkej rychlosti... ?
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
tak ono predavat sa bude lepsie neposkodeny ako poskodeny
Dalsi ram bude teda aj na 25ky.
napríklad tu, https://www.merlincycles.com/vittoria-corsa-cx-tubular-road-tyre-700c-61745.html
na jednom obrázku je Corsa EVO na druhom už len Corsa CX, podľa popisu majú asi tú Pro seriu, objednával odtiaľ niekto?
stručne odpoviem si sám čo som sa dočítal, Vittoria Corsa EVO CX (Kevlar a SiO2) do roku 2013 mizerný a údajne až nebezpečný grip za mokra, červený odnímateľný ventil. Vittoria Corsa CXiii (ISO grip Pro series, Pro Tour) od rok 2013 vylepšená zmes isogrip do sucha aj mokra,lepšia váha, štandardný ventil. Škoda už tej dosť vysokej ceny novších graphenov, vcelku rád by som ich vyskúšal, ale keď sa pozriem dozadu aký pech mám na divné defekty tak radšej nie.
Elite Ride 25 na zadnom kolese vydrzala cca 5000 km, na prednom 14 000 km. Moja vaha je cca 85-88 kg. Defekt na zadnom ani jeden na prednom jeden. Mam vsak smolu, ze ked vymenim zjazdenu galusku za novu tak ju casto prerezem na ceste. Minuly rok som takto rozrezal 2 tyzdne staru ER, presiel som po niecom kovovom co som ani nevidel na ceste lezat a uz som siel po rafe. Vraj je tato HI-C trocha uzsia ako ER (obe 25-ky) lebo ta mi pri seknutej galuske a potrebnom nudzovom dojazde suchala o ram.
Co som cital, tak jedina fakt podstatna vyhoda je lepsia kontrola pri defekte vo velkej rychlosti... ?