Kedze sa tu vela o tom hovori a pneu na akych jazdime je velmi dolezity faktor, zakladam tuto novu temu, ktora tu doteraz este nebola, ako som sa radsej dopredu aj presvedcil cez vyhladavanie. Takze ake galusky, plaste, alebo plastovky pouzivate na treningy a kto chodi na preteky, tak aj na pretekoch?
nema zmusel opravovat, kup novy plast.. postupne by sa ti to zacalo objavovat na inych miestach... ak dobre vidim, ten plast ma najlepsie casy za sebou
No kamarade len som zvedavy, ze ked dostanes defekt na ceste, tak ako sa ti podari vymenit dusu bez poskodenia. Nenormalne vela namahy ta to bude stat ked teraz uz si tolko dusi znicil. Plastovky si neskusal? Ci mas siroky rafik?
Včera som tie prederavené duše polepil a potrénoval vyzúvanie a nazúvanie plášťov, aj s mini montpáčkami čo by som mal na ceste. Myslím, že to už zvládnem, včera to bolo bez poškodenia duše
Zdravim, da sa nieco taketo opravit, resp. ma to zmysel, kedze je to na cestaku?
Kľudne na tom jazdi, môže sa stať, že najazdíš ešte 1000km, ale aj iba 100km. Ale nosil by som so sebou na tvojom mieste každý tréning buď náhradnú plášťovku alebo plášť a dušu.
nema zmusel opravovat, kup novy plast.. postupne by sa ti to zacalo objavovat na inych miestach... ak dobre vidim, ten plast ma najlepsie casy za sebou
Je to plast Bontrager. Ma najazdenych len 650 km. teda neviem ci je to dost, ci malo, vobec netusim, aku zivotnost maju cestne plaste, najma taketo hladke:-). Ale takto som ho doriadil teraz cestou na chatu Eriku - z krasnej novej asfaltky treba prejst este asi cca 300-400 metrov po rozbitej starej ceste plnej kamienkov a sutrov (bajkeri z Kosic a okolia to poznaju). Uz tam asi na cestaku az po chatu nepojdem:-(
AlePeter 650 moze, aj nemusi byt vela.. zalezi naozaj v akych podmienkach a ako bol jazdeny.
ja mam z tej prvej foto dojem, ze v mieste nad tou "dierou" je plast znacne zbrzdeny resp. zodraty... neviem, mozno to len fotka tak zkresluje...
kadopadne ako tu uz radili, este par km asi znesie.
skus do tej diery kvapnut sekundove lepidlo... no sice to dlho nevydrzi (vlastna skusenost) ale za pokus nic nedas
Manzelka na nom jazdi na trenazeri, aj pred fotkou tomu tak bolo. Nechce sa mi menit plast za indoorovy kazdu chvilu. Po jazde na trenazeri vznikne na plasti taky maly sajrajt, mozno z toho ten dojem.
ahoj, máte niekto skusenosti s plastom specialized roubaix pro? pouzitie na bezne vikendove jazdenie... myslim ze co sa týka pomeru: hmotnost, cena a odolnost proti defektom tak je to celkom fajn... alebo by ste odporucili radsej nieco ine? vdaka
Nazdar, potreboval by som poradiť. Mám galusky Continental Competition 25mm ale pichol som ju a musím ju vymeniť, tá Continental je ale dosť drahá a očividne nie veľmi odolná voči defektu. Akú by ste mi odporučili ? ☺ Ďakujem za radu
Bikejoring Skúšal si už tie galdy Schwalbe One? Čítal som, že si mal nejaké problémy pri lepení, čo jazda?
Dnes mi definitívne odišla zadná galuska a chcene-nechcene musím meniť už teraz (plán bol najskôr koncom mája). V hre sú vyššie spomínané One a Conti Sprinter, 4000S2, prípadne Competition. Len väčšinu času jazdím po veľmi zlom asfalte a nie zrovna šetrne, preto by bola najlepšia čo najodolnejšia galuska.
Za mňa tiež HiCC . Pôvodne som chcel Elite S3 , ale nakoniec som bral HiCC 23 mm . Teraz majú 2300 km a vyzerajú úplne v pohode (fúkam na 10 bar) Už mám objednané ďalšie , tiež HiCC 23mm.
canopus keď moja zadná toľko vydrží , budem strašne rád ale uspokojím sa aj s 5000km
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Včera som tie prederavené duše polepil a potrénoval vyzúvanie a nazúvanie plášťov, aj s mini montpáčkami čo by som mal na ceste. Myslím, že to už zvládnem, včera to bolo bez poškodenia duše
Kľudne na tom jazdi, môže sa stať, že najazdíš ešte 1000km, ale aj iba 100km. Ale nosil by som so sebou na tvojom mieste každý tréning buď náhradnú plášťovku alebo plášť a dušu.
Je to plast Bontrager. Ma najazdenych len 650 km. teda neviem ci je to dost, ci malo, vobec netusim, aku zivotnost maju cestne plaste, najma taketo hladke:-). Ale takto som ho doriadil teraz cestou na chatu Eriku - z krasnej novej asfaltky treba prejst este asi cca 300-400 metrov po rozbitej starej ceste plnej kamienkov a sutrov (bajkeri z Kosic a okolia to poznaju). Uz tam asi na cestaku az po chatu nepojdem:-(
ja mam z tej prvej foto dojem, ze v mieste nad tou "dierou" je plast znacne zbrzdeny resp. zodraty... neviem, mozno to len fotka tak zkresluje...
kadopadne ako tu uz radili, este par km asi znesie.
skus do tej diery kvapnut sekundove lepidlo... no sice to dlho nevydrzi (vlastna skusenost) ale za pokus nic nedas
Dnes mi definitívne odišla zadná galuska a chcene-nechcene musím meniť už teraz (plán bol najskôr koncom mája). V hre sú vyššie spomínané One a Conti Sprinter, 4000S2, prípadne Competition. Len väčšinu času jazdím po veľmi zlom asfalte a nie zrovna šetrne, preto by bola najlepšia čo najodolnejšia galuska.
canopus keď moja zadná toľko vydrží , budem strašne rád