zaujimaju ma hlavne vyhody a nevyhody UST vs DT swiss riesenia (ale kludne tu rozoberajte aj ine)
takze, ak vsetko dobre chapem...
UST = UST rafik + UST plast + UST ventil
DT = DT rafik + DT tubelesskit + normalny plast*
chapem dobre?
* - k tomu dt tubeless kitu pisu ze len UST plaste ale niekde som tu cital ze aj normalne.. nedefektuje to potom velmi?
+ v DT kite je nejaky maglajz co plast pri defekte lepi, je nieco podobne aj pri UST alebo to tam netreba kvoli hrubke plastov? (a aku uspesnost ma ten maglajz ?
discuss...
posledný komentár: 29. 4. 2013 o 7:41
posledný komentár: 31. 5. 2012 o 21:13
Edit: neviem to zakružkovať lebo nemam na tomto PC spravny program. Vidiš tie dve ostré výstupky vo vnutri ráfiku?, Tak to je to o čom píšem.
Edit: neviem to zakružkovať lebo nemam na tomto PC spravny program. Vidiš tie dve ostré výstupky vo vnutri ráfiku?, Tak to je to o čom píšem.
To co si napisal mi je jasne, skusim otazku sformulovat jednoznacnejsie.
1. Ma niekto prakticku skusenost, ze sa mu pneu po prerabke na bezdusaky vyzuvala pri tom istom tlaku ako mal s dusami ?
2. Teoreticka rovina. Tlak plynu v uzavretom priestore posobi vsetkymi smermi rovnakou silou. Pri dusovom systeme na dusu a ta dalej posobi na vsetky strany rovnakou silou. Teda aj na patku plasta. To iste sa deje aj ak tam dusa nie je. Vzduch tlaci na na vsetky strany rovnako i na patku plasta. Dusa pri nafiknuti je velmi natiahnuta a rozhodne sa neda spoliehat na jej mechanicku tuhost, ze nieco pritlaci. Dokonca si myslim, ze tlak v dusovom systeme je na patku plasta este mensi, ako pri bezdus. Preto, ze sila posobiaca na patku plasta vytvorena tlakom plynu je znizena o silu nevyhnutnu na vytvorenie pruznej deformacie duse pri jej nafukovani. Je to citit, ked nafukujes koleso z tlaku 0, mas tam povedzme 10 psi a dusa sa plastu este ani nedotyka, ked to stlacis prstami citis medzeru medzi dusou a plastom.
dokladna kontrola mi trva 2.5 sekundy, pripadne dofukanie dalsie 2 minuty ...
Tubes vs Tubeless | Whistler Lift Line PollOtvoriť v novom okne thumb_up0thumb_down
Kenai ved skus natlakovat bezduse, tak ako si mal tlaky na dusiach a bude to ako kamen. Skratka pokial nebudes jazdit s tlakom okolo 1 baru, tak nie je sanca aby si plast vyzul.
Dolezitu ulohu hra aj vnutorna sirka rafika. Ja som minulu sezonu odjazdil na 19mm 3500km bezproblemov. Ale teraz mam vnutornu 24.5mm a je to lepsie, skratka patky plasta lepsie sedia.
dobra otazka by tam bola : Ako opravujete defekty pri vyjazde?