Vraj sa boja na trailgator. Neviem cim to je... :D
19.07.2017 - 22:26:04
00
alebo treba obkukať systém ako to majú terénne motorky, tam je ten plášť nejak zaistený... lebo tam by sa ventilok trhal jedna radosť
19.07.2017 - 22:30:43
00
Nemaju duse ;)
19.07.2017 - 22:34:01
00
ale majú, tam sú také gumy čo pritiahneš skrutkou o ráfik a držia plášť aby sa nepretáčal tam sa trocha iné sily prenášajú ako na bicykli... keby tam niečo také nebolo, tak keď to preženiem, tak pridáš plyn a točí sa ti len ráfik a plášť stojí...
19.07.2017 - 22:50:01
02
Na motocrosovej motorke je patka ktorou pritiahnes plast o rafik a drží na 100%.Tlak na zadnom kolese je 1.50 Bar a plášte niesu bezdusove
19.07.2017 - 22:57:35
02
... vred sa spontánne vydrenoval :) ... este dobre , ze nie v zjazde pri 60 km/hod + , ale ked bol na stojane v " bunkri "

Prílohy:

IMG_4091.JPG
IMG_4091.JPG 704.02 KiB thumb_up0thumb_down

20.07.2017 - 07:27:50
00
Jezus napísal:
Bezduse su vyhnutie sa rieseniu podstaty problemu a nie vyriesenie podstaty. :) Uz sa tu v minulosti navrhovali zlepsovaky na tento problem.

1. Uplne najjednoduchsie je zvysit tlak v plasti, ale to asi nebude vitana uprava.
2. Zhodit plast a dobre vycistit a odmastit pätky plasta aj steny rafika zvnutra (tam kde sa o ne plast opiera).
3. Ak nestaci, tak naniest na pätky plasta a aj na kontaktnu plochu rafika (aspon na ten rafik urcite) tenku vrstvu chemoprenu (nechat zaschnut, neobuvat plast kym to lepi). :) Ta vrstva zvysi trenie a zaroven sa da lahko odstranit ak bude treba.
4. Kupit novy plast s vhodnou mäkkou pätkou, ktora bude lepsie priliehat na rafik. Stary uz ma mozno gumu na pätke stvrdnutu a preto neprilieha.

este by som doplnil
5. textilna paska namiesto umelohmotnej mozno pomoze aspon trochu, hlavne ak dusa je pokriedovana
6. galuskovy ventil, kde je matica .. casom moze povolit aj tento ventil, ale stava sa to mal (na lacnych dusiach), kazdopadne to neustrihne
7. no ale ak je moc makko nafukany plast, tak asi len bezdusak pomoze
20.07.2017 - 07:56:05
00
Ked galuskovy ventil s maticou neustrihne, tak ho vytrhne zo zakladne. :)
20.07.2017 - 07:58:48
01
Ramon1 napísal:
... vred sa spontánne vydrenoval :) ... este dobre , ze nie v zjazde pri 60 km/hod + , ale ked bol na stojane v " bunkri "

tak ale ten plast vyzera, ze je hodne jazdeny ...
takze by som nebol prekvapeny (aj ked prave taka diera) ...
20.07.2017 - 11:45:41
00
Gusto0 napísal:
praveze nove XT M8000 :-D ale presiel som si od "A-ciek" cez V-Break, mechanicke kotucovky, avidacke s dot az po tejasi min. olej v XT. a najmenej starosti bolo s avidami a potom s mechanickymi kotucovkami. ked doziju avidy pojde na zimak nieco taketo http://www.prologshop.cz/brzda-kotoucova-mechanicka-tektro-trp-spyre-kotouc-cerna-stribrna-p13304

ako si predstavujes spolahlive brzdy ?
osobne na XT 785 saham iba ked menim platnicky (aj to moze byt nespolahlivost) ...
20.07.2017 - 11:47:34
01
...mal najazdené " len " +|- 1500 kilo a začalo to malým presakujúcim vredom :)

Prílohy:

IMG_4046.JPG
IMG_4046.JPG 752.11 KiB thumb_up0thumb_down

20.07.2017 - 11:51:15
00
o nesikovnosti pri vymene platničiek by som nehovoril... vymenil som xy platniciek a nikdy som nemal problem. na týchto som mal pri roztlacani odkrutenu nalievaciu skrutku na packe a cez platnicky som roztlacil piesty krasne lahucko. od vymeny odjazdene 3 dni na Maline a par zjazdov v tatrach bez problemov...
20.07.2017 - 12:13:00
00
Ramon1 co to je za plast? lebo zodrany je riadne, ako keby si mal zaseknutu brzdu a nie 1500km....
20.07.2017 - 12:13:50
00
Mne a kamošovi to urobilo na Contikách. Zrejme slabo zvulkanizované vrstvy. S dušou sa však v pohode dojazdili.
20.07.2017 - 12:25:47
00
Rumakk napísal:
Ramon1 co to je za plast? lebo zodrany je riadne, ako keby si mal zaseknutu brzdu a nie 1500km....


:)

Prílohy:

IMG_4049.JPG
IMG_4049.JPG 419.99 KiB thumb_up0thumb_down

20.07.2017 - 12:38:50
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Komponenty)
keyboard_arrow_up