Zvlasne, mna pred tym Zetecom varovali ked som chcel kupit focusa. Tak som skoncil pri dvojlitrovom duratecu. Paradny agregat aj ked uz ma 230 tisic (+ boh vie kolko stocenych)
10.08.2017 - 08:47:20
00
Mondeo som mal r.v.1998 a potom aj c-max 1.6 , ale už duratec a ten takisto v pohode bezproblemov... pokial viem z fordackeho fora tak som tam nezaregistroval nejake extremne problemy s ich benzinovymi motormi...tdci hlavne 1.6 to už bolo ine kafe :lol:
10.08.2017 - 08:53:03
00
Ja som menil takisto, i castejsie, ale najazd bol vyse 400 tisic...
Mne zase vo forde hovorili, ze tie zetec motory boli dobre, stretli sa aj s motorom, ktory mal milion km najazdene...
10.08.2017 - 08:53:14
00
No tak už pri takom nájazde 1L oleja/1000 km sa ani nie je čo čudovať...
110mat110 ano 2.0 je dobry a spolahlivy agregat, ako nafta, tak aj benzin...len škoda, že ten velkobjemový benziňák žerie aj trávu pri ceste...


Naposledy upravil luky64 dňa 10.08.2017 - 09:17:10, celkovo upravené 1 krát.

10.08.2017 - 09:02:05
01
Zerie dost. To hej. Ale nie je to tak hrozne. Prvy mesiac ked som sa na nom santil tak som mal priemerku cez 14/100. Ale teraz ked jazdim tak 50/50 mesto dialnice som okolo 8 a naposledy na okreskach som dal 6,4l/100. To jazdim dost agresivne a casto mam pedal na podlahe. keby som ho dal ocovi tak este nizsie pojde.

Najlepsie je aj tak, ked zastavim na pumpe, otvorim veko od nadrze a ozve sa take hlasne vcucnutie :D :D "Auto byt smadne"
10.08.2017 - 09:16:54
00
Inak aj ja mam podtlak v nadrzi ked dojdem na pumpu. Rozmyslal som, ci je to v poriadku. Ze ci nemam upchatu nejaku hadicku na vyrovnavanie tlaku v nadrzi s okolitym prostredim. Snad nie. Je to teda bezna vec?

P.S. Na jednom sluzobnom Peugeote 307 sa nam stalo, ze sa nadrz vcucla do seba tym podtlakom. Tam asi problem bol. :D
10.08.2017 - 09:43:36
00
Na benzinakoch by si nemal mat vyrovnavac podtlaku, lebo benzin sa vyparuje. Aj ked na fabii som nikdy cucanie nepocul. Mam plastovu skoro 70l nadrz, jazdim plna-prazdna (ten pocit ked tankujes za 80€) a nikdy som s tym problemy nemal.
10.08.2017 - 10:03:42
00
Akoze si s tym podtlakom nikdy problem nemal, ked vyssie pises "Najlepsie je aj tak, ked zastavim na pumpe, otvorim veko od nadrze a ozve sa take hlasne vcucnutie". :)
10.08.2017 - 10:06:41
00
Nikdy nebol problem s autom kvoli tomu podtlaku. Nic take ako si pisal, ze ti preliacilo nadrz alebo ze dakde dajaka hadicka zlbla atd.
10.08.2017 - 10:09:49
00
will napísal:
bandolero, ked si ochotny dat 17 k za Rapida, tak skus pozriet Mazdu 3. Mazda ma financovanie bez navysenia a motoricky to je hadam to najlepsie co sa da teraz kupit.
Za 17000 by si mohol mat aj dvojlitrovy motor. Len robia iba sedan a hatchback.
mazda ma jeden z najhorsich leasingov ake existuju
10.08.2017 - 15:50:59
00
Ford C-max 1,6(74kw), tiež pri tankovaní počujem podtlak. Dobrý motor, ale dnes už trochu archaický. Chýba tomu točivý moment, prevody na rýchlejšiu jazdu a moderné priamovstreky majú lepšiu spotrebu.
Najazdených 250 tis. km, žiadna závada na motore (menené palivové čerpadlo v nádrži, neviem či sa počíta), za 10 tis km nevidím na mierke žiadny úbytok oleja. Priemerná spotreba 6,7. Po okreskách sa dá za 6. Ale jazdím defenzívne.
10.08.2017 - 17:34:54
00
No ale priamovstreky vypustaju z vyfuku tie skodlive mikrocastice, kvoli ktorym sa zaviedli filtre na dizloch. Zavedu sa aj na benzinoch vraj. Takze atmosfera je "zdravsia". :) A naviac maju priamovstreky problem so zanasanim sacieho potrubia a ventilov uhlikom zo spätnej recirkulacie hlavne pri defenzivnej jazde, takze sa kombinuje priamy a nepriamy vstrek aby sa zmensila zavaznost tohto problemu, ale uplne ho to neriesi. Cize z dlhodobeho hladiska dalsi problem naviac okrem turba a vstrekov.
10.08.2017 - 18:15:22
00
Nie nie. Tam ide o normy. Daj hociktoru atmosferu a neprelezie cez Euro VI (ci ktora to je posledna) zober hocijaky dnesny diesel, vymontuj DPF a boh vie co este a porovnaj ho s mojim atmo benzinom. Podla mna budu vysledky obdobne
10.08.2017 - 18:24:19
00
Keby atmosfery nezvladali Euro 6, tak uz predsa nemozu byt v ponuke. :) Stale je este v ponuke dost aut s atmosferou. Okrem toho je Euro 6 len umelo skreslena norma, ktoru v realnej prevadzke auta maju problem plnit.
10.08.2017 - 18:27:45
00
"Atmosferu" euro6 uz vedia snad len japonci. Vsetko ostatne su len pridusene a mrtve motory. Jedina zachrana je plyn. S tym splna normu snad cokolvek.
A ten kto kupi tie pridusene a priskrtene EU atmosfery si bude o 4 roky buchat hlavu. Lebo udrzat tie parametre bude tazke uz pre auta ktore zlezu z linky a nie po xy-tisic km. To uz prvou emisnou neprejde velke % tych aut.
10.08.2017 - 19:30:58
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu
keyboard_arrow_up