Mal by som takto pocit že sa mi budú kraje pásky šuverit. Ruky máš na široko a majú tendenciu sa posúvať do strán čiže ku kraju. Ja to aspoň tak vnímam. Ale keď ti to tak vyhovuje tak to ignoruj.
Nabudúce skúsim namotať tak, ako si mi poradil.
V tom ako sa držím ja ale určite aj 99% bikerov máš pravdu no neposúvala sa mi tá stará omotávka až do posledku. Tam už podlepenie nedržalo ako má tak sa posúvala. Teraz som to poistil ešte aj Patexom
Len mám obavy ako to ukončím pri zámkoch gripov keď budem motať opačne
UVIDÍM.
To sa neda. Naucit sa da toho, kto sa vopred zaujima o spravnu velkost. Toho, kto kupi prve co mu pride pod ruku, sa uz da len upozornit na chybu (aby taku nespravil pri dalsom bajku).
Weight wise our test pair came in at 712g for the front and 866g for the rear (including rim tapes), plus an additional 86g for the skewers. Compared to our test 404 NSWs (700g/850g) that’s 28g heavier, though still lighter than the non-NSW 404 (by 92g).
Splav starého koryta Váhu z Krpelian na Vrútky. Ako vypustili Krpeliansky kanál tak sú parádne podmienky, lebo je dosť veľa vody. Normálne to splaviť nejde.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Nabudúce skúsim namotať tak, ako si mi poradil.
V tom ako sa držím ja ale určite aj 99% bikerov máš pravdu no neposúvala sa mi tá stará omotávka až do posledku. Tam už podlepenie nedržalo ako má tak sa posúvala. Teraz som to poistil ešte aj Patexom
Len mám obavy ako to ukončím pri zámkoch gripov keď budem motať opačne
UVIDÍM.
Weight wise our test pair came in at 712g for the front and 866g for the rear (including rim tapes), plus an additional 86g for the skewers. Compared to our test 404 NSWs (700g/850g) that’s 28g heavier, though still lighter than the non-NSW 404 (by 92g).
http://www.bikeradar.com/road/gear/category/components/wheel-sets/product/zipp-454-nsw-review-51031/
A užasná cena 3,500 libier