lto Tu mas, je to z MTBS: Tlumič bude pro novou generaci Epica vyrábět Rock Shox a využívat bude novou technologii nazvanou Split Brain. Došlo k rozdělení Brainu na dvě části a tím k absenci plovoucího pístu mezi dusíkem a olejem. Olejový rezervoár je umístěn v položené části Brainu (vychází z konstrukce Charger damper, kterou Rock Shox využívá u svých produktů). Tím se docílilo odstranění turbulencí, které vznikají při změně směru průtoku oleje (otevřeno/zavřeno) a zkrátila se tak reakce na vnější podněty. Rychlost reakce se zvýšila i umístěním Brainu až za zadní osu. Dosud byl poměr pohybu Brainu versus zadního kola 0,8:1, ale nyní poměr změnil na 1:1. Tlumič je celkově subtilnější, k čemuž přispívá i pístnice pevně spojená s nově nadesignovanou částí vahadla, ve kterém je speciální kanálek propojující tlumič s napojením brainové jednotky. Hadička propojující tyto dvě části tlumiče pak dál za vahadlem pokračuje podél levé horní části zadní stavby až k samotnému Brainu. Čisté, elegantní řešení, kterému se dá vytknout snad jen samotný tvar dvou na sebe navazujících válečků, které působí tak nějak komplikovaněji než stávající verze Brainu. Nastavení vlastní funkce Brainu se již neprovádí kolečkem jako doposud, ale jednoduše páčkou. Ta disponuje celkem pěti polohami, takže na první pohled vidíte, kde zhruba se Brain systém momentálně nachází, a ačkoliv změnu charakteristiky zadního odpružení neuděláte za jízdy, ale musíte zastavit, tak z pohledu praktičnosti se zdá být nové ovládaní lepší volbou.
Ale to uz sme dost OT, takze kludne zmazte