2DNA: nexcem ti kaziť radosť z nového stroja, ale toto sa pod tebou rozhrká veľmi skoro.
jediná rada. Ak by sa dalo , tak ten bajk z reklamácie ani neber späť. Ak sa to podarí a budeš mať naspäť prachy, tak prvé čo urob, kúp si nejakú knihu o bicykloch. Ak by si to tam nenašiel, tak pamätaj NIKDY si nekupuj celopéro za takú cenu. Radšej zober pevný bajk, alebo bmx, alebo na čo to potrebuješ v tej cenovej relácii.
24.01.2008 - 12:51:19
00
S tým že sa to na mieste klbov rozhrká som rátal kedže predajca mi povedal že časom na uloženiach odchádzajú púzdra a náhradne sú vraj dosť nákladné preto kedže vie že robím v strojárstve mi poradil aby som si čo najskôr rozobral každý klb a vzal miery a dal v robote vytočiť náhradné.
V tom by nebol problém....
BMX ten sokm mal kedysi za komančov ked vysli prvé na nový som nemal a ako som skákal na mojom sobíku a ten sa zlomil dolu znovu som ho dal otcovi zavariť a spevniť.Potom som si kúpil volnobežný stred a trojkoliesko preplietol som si ho a mal som vlastnoručnú verziu BMX a ako prvý v meste aj s prehadzovačkou.Už vtedy sme s kamarátom spekulovali urobiť bike so zadným odpružením zohnali sme si zo sedačiek vodiča liazky tlmiče na ne sme dali struny zo vzduchovky no nevedeli sme ako urobiť centrálnu vidlicu,potom som si kúpil Simsona a bike hral druhé husle....
No od vtedy už ubehlo 20 rokov a moje platničky mi dali dvojtýždnovým pobytom na nervovom,predoperačnou konzultáciou a trojmesačnou PN na vedomie že prílišné pochabenie /hrať borca že pre mňa nieje nič ťazké zodvoihnúť a pod/a prudké otrasy mojej chrbtici nerobia dobre.Aj moja doktorka ked sa ma opýtala či robím dáke športy tak som jej povedal že v lete plávam a celý rok chodím na bicykli do -18 do práce atd.Na to mi povedala že po nasich rozdrganých cestách bicyklovanie neodporúča.Tak som jej povedal že či by sa dalo na odpruženom a povedala že aby som skúsil....
Takže pochabiť sa na tom extra nebudem je to skôr "odpružená z núdze cnosť".
Preberal som aj možnosť odpruženej sedlovky no ked som sa pýtal na skúsenosti ludí a aj v jednom obchode tak z bežne známych typov neboli ludia happy že vraj sa to časom vylogá a lieta to pod zadkom.

Tu problém nieje ja som bol happy z biku čo sa mi aj páčil až do doby ked mi v práci kolegovia pri obhliadke/ biku čo som kúpil/povedali že mi krivo stojí zadné koleso,mám teraz problém :( .
Keby niet tohto problému tak vás ani neotravujem.

Ináč dakujem za rady ,dnes som dal bike na zrovnávaciu platnu v práci aby som aspon zhruba zmeral kolko je koleso šrégom a je to okolo 8mm pri hornej časti ráfika a tiež 8mm pri zadnej časti ráfika.Ked sme na zem vyliali vodu prešli cez ňu a potom zmerali po jazde na zemi boli dve stopy s roztečou 20mm.Preto som sa vás pýtal či niekto nevie dáke normy a tolerancie aby som tým vedel pri reklamácii argumentovať.

Mám aj fotky no neviem ako ich sem dať....
Som zvedavý čo mi zajtra predajca zas bude básniť.
Dnes kolega doniesol do práce Katalog kol 2004 a tam je môj bike inde na nete som ho ani nenasiel predajcom je http://www.masterbike.cz/ skúsim sa ich opýtať aké skúsenosti mali s typom ktorý mám ja a či náhodou nemajú náhradú zadnú vidlu lebo podla toho čo sme namerali na dielni tá bude na chybe.
24.01.2008 - 20:20:25
00
Bicykel je jednostopé vozidlo... Takže by mala ostávať len jedna stopa. Videl som kedysi skrížený rám z ktorého bol bicykel dvojstopý. Jeho výhodou bolo, že na rovnej ceste ostal stáť, pri odstavení ho majiteľ nemusel o nič opierať. Ale jazdné vlastnosti o ničom...

A tisíci príspevok mám za sebou...
24.01.2008 - 21:29:39
00

Mám aj fotky no neviem ako ich sem dať....

na spodku formulara na pridanie odpovede mas "Vkladanie priloh"

(moj 800. prispevok mam za sebou :P )
24.01.2008 - 21:34:01
00
jednoznacne reklamuj. keby som mal ja nesuose kolesa, tak mu ten ram omotam okolo krku! ram musi byt presny. aj dodatocne opravy - vymena navarkov na zadny naboj a konik na prehadzovacku sa robi presne. (skusenost stareho ramu favorit opravovana u Šatku - spokojnost).
jedine ze by si mal povolene zadne koleso, co pochybujem. :wink:
25.02.2008 - 22:33:58
00
Vyzerá takto:
a vyrábajú to podla nálepky na ráme tu:http://www.baltikvairas.lt

Prílohy:

DSC00301z.jpg
DSC00301z.jpg 1010.66 KiB thumb_up0thumb_down

26.02.2008 - 21:37:02
00
Vyzerá takto:
a vyrábajú to podla nálepky na ráme tu:http://www.baltikvairas.lt


Paranormalny jav. Dokonca 2krat.
1.krat - bicykel sam o sebe.
2.krat - na tom biku sedi aspon 100kg duch (vid tlmic)
27.02.2008 - 00:09:53
00
pockaj, o tomto by mohol vediet sportshop, nie? kde si brate?
27.02.2008 - 10:55:33
00
Moze to byt aj zle vypletene zadne kolo...resp. ak nieje koleso vyosene ale je len rafik posunuty mimo pomyselnu rovinu biku kolmu na osi kolies, potom sa to da docentrovat...posunut rafik do roviny biku... ak je koleso vyosene, tj jeho os nieje kolmo na rovinu biku, tak potom je to asi naozaj zla zadna stavba, alebo zle capy...
27.02.2008 - 11:04:42
00

Paranormalny jav. Dokonca 2krat.
1.krat - bicykel sam o sebe.
2.krat - na tom biku sedi aspon 100kg duch (vid tlmic)
Najprv som si myslel že si robíš srandu ale fakt našiel som že ten tlmič má mať zdvih 50 mm a mne tam trcí ledva 20mm.
No ako si pamätám čo som ho kúpil celých 50 mm z neho netrčalo takže ma ani nenapadlo že niečo nieje v poriadku a podobný tlmič som ani nikde naživo na žiadnom inom biku nevidel.http://www.cyclelink.com.au/category141_1.htm No a tu je stránka výrobcu aj s tlakmi podla hmotnosti jazdca možno bude treba dofúkať tlak v komorách.http://www.dnmsuspension.de/sitemap.html tu je aj tech výkres http://www.dnmsuspension.it/_pdf/dimensioni/ao22ar.pdf len ako som zistil ten tlmič sa vyrába vo viacerých dlžkach a neviem v akej má byť tento nikde nieje na ňom označenie dlžky.
27.02.2008 - 18:42:43
00
prebehol ti pozitív do negatívu :idea:
zvýšený negatívny tlak stiahne tlmič...
27.02.2008 - 21:54:42
00
prebehol ti pozitív do negatívu :idea:
zvýšený negatívny tlak stiahne tlmič...
Čo s tým?
Celý spustiť a znovu nafúkať?
Je to normálne na novom tlmiči takéto fopá?
Musím priznať že raz si dal na ňom po dielni môj 120 kilový kolega ale to je všetko a myslím žeby tam mala byť dáka pevnostná rezerva ked je v tabulke hustenia uvedený tlak pre 100 kg a dúfam že na jazdenie v teréne tak 120 kg po hladkom betone by malo byť v tolerancii. :shock:
27.02.2008 - 22:36:50
00
ťažko povedať. pravdepodobne bude treba ísť "dnu"
a už je to jednostopé?
27.02.2008 - 22:40:30
00
Môžem otázku, kde presne si kupoval,ten Panther asx 900.Som tiež z Lučenca a ostáva mi dodať len toľko ,že práve preto som sa onoho času rozhodol (pre menšie zlo)a skladal som bike doma sam, ako to nechať na našich "odborníkov" v predajniach, ktoré tu máme.
-aj napriek tomu,že ho nemôžem reklamovať ako jeden celok
-aj napriek tomu, že nie som žiaden profí mechanik,a chcelo to čas ,podarilo sa mi ho poskladať i doma.
ale tá radosť,keď to všetko klape ako má,a nebehám do servisu ako na klavír
- už nemusím počúvať protichodné stanoviská, jednotlivých predajcov na to či ono,ktorí zneužívali len to, že som do toho nevidel.
Prezraď však prosím,ktorý je ten PÁN TOLERANCÍÍ
-RASŤO SEGEČ -VIDINÁ
-MATUŠKOVCI-JOKAIHO UL.
-TIBOR HEGEDÚŠ- UL. DUKEL.HRDINOV ,INTERBIKE
-MILAN ZACHAR -ˇŽELEZNIČNA UL.,MZBIKE
:)
28.02.2008 - 00:43:43
00
Čo s tým?
Celý spustiť a znovu nafúkať?
Je to normálne na novom tlmiči takéto fopá?
Musím priznať že raz si dal na ňom po dielni môj 120 kilový kolega ale to je všetko a myslím žeby tam mala byť dáka pevnostná rezerva ked je v tabulke hustenia uvedený tlak pre 100 kg a dúfam že na jazdenie v teréne tak 120 kg po hladkom betone by malo byť v tolerancii. :shock:

Normalne to nie je, ale obcas sa stava aj renomovanejsim vyrobcom.

Bud je slabo nafukany, alebo vzduch z pozitovnej komory presiel do negativnej. Pokial mas na tlmici 2 ventily, vypusti ten spodny - negativnu komoru a tlmic by mal narast.
To ale problem riesi len docasne, lebo k prieniku vzduchu moze dojst opat.
Takze reklamacia.

Pokial nie je v zaruke, mozes skusit aj taketo nieco:
http://www.foxracingshox.com/fox_tech_c ... ervice.htm
Pozor na tlak v negativnej komore - ten uterak v postupe je naozaj dolezity!!!


120kg na rovnom povrchu nemoze tlmic znicit.


Bike vyzera na XC, takze nepredpokladam, ze by zdvih na tlmici bol 50mm (Casta je kombinacia 165mm dlzka tlmicu (medzi capami) a 38mm jeho zdvih). Skus porovnat dlzku tlmica na inom biku takehoto typu.


A este k tej jednostoposti:
Problem najjednoduchsie diagnostikujes, ak na skusku prehodis zadne kolesa z bicykom, ktory je OK - staci len osadit a sadnut si - aby to sadlo, nemusis jazdit. Tak rychlo zistis ci je zly ram, alebo koleso...
28.02.2008 - 08:00:41
00
keyboard_arrow_up