ved prave o to ide u tych nytovanych... je tam pocitane s miernou volou, vdaka ktorej sa kotuc vystredi pri brzdeni... resp po zahriati...ako bolo pisane vyssie sa ta vola zvacsi...popripade ak nebola ziadna viditelna tak sa urobi a vdaka tomu kotuc pri brzdeni zostava presne v stredovej ciare prasiatka. Tam kde klasicky kotuc po zahriati cvici zo
stany na stranu (a cinka), tam by mal floating, ako aj semi floating byt vycentrovany.
Chapem co chces povedat, ale tie kotuce take imho nie su. Mozno sa na to chcu hrat
. Ako mali by eliminovat nejake krutenie, co mozno aj robia, ale len preto,ze maju nie uplne pevny spoj, ale ked povoleny
nit priklepnes, tak to nepokazis (co bolo vlastne zaciatok debaty .. ale nerobil som to , tak nemam skusenost) .. klasicky kotuc ale po zahriati imho necinka, to robia asi len problemove kotuce. Aj ked .. mozno je to vec vacsich rozmerov a hlavne dnesnych ultralajtovych /mne ale cinkal velky 203mm kotuc vpredu casto, ale len ked fukal vietor, co som nechapal/.
Takto ale vyzera naozaj plavajuci kotuc
https://www.youtube.com/watch?v=R9YXDcLR_5w, ak by takto fungoval na bajku, to by sa nedalo
Magura Gustav tusim mala aj plavajucu cast prasiatka.