nic v zlom, ale tvoje/vase prispevky hovoria akorat tak o tvojej/vasej arogancii, neochote riesit "problem", porozumiet tomu co sa deje, nadutosti (hodiace sa zakruzkovat). To ze vy nedokazete/nechcete pochopit ze ta
bunda vobec nemusela premokat je vas problem a nemusela by to zachranit ani najsamlepsia membrana.
Pravda, predajca by to mohol zobrat na svoje triko, Vam vratit peniaze a
bundu dat do bazaru so stratou ak ozaj nepremoka. Naproti tomu, Vy mate moznost bundu zobrat, poslat ju do testovacieho strediska ked ste si taky isty a naklady Vam potom predajca zo zakona musi uhradit ak sa preukaze ze ste mali pravdu. Kolko predajcov proste zobere bezchybny tovar od zakaznika len kvoli tomu ze nesplna jeho poziadavky?...
Takze jedine co tu zatial ukazujete je ohovaranie predajcu, nic viac, nic menej.