nic v zlom, ale tvoje/vase prispevky hovoria akorat tak o tvojej/vasej arogancii, neochote riesit "problem", porozumiet tomu co sa deje, nadutosti (hodiace sa zakruzkovat). To ze vy nedokazete/nechcete pochopit ze ta bunda vobec nemusela premokat je vas problem a nemusela by to zachranit ani najsamlepsia membrana.
Pravda, predajca by to mohol zobrat na svoje triko, Vam vratit peniaze a bundu dat do bazaru so stratou ak ozaj nepremoka. Naproti tomu, Vy mate moznost bundu zobrat, poslat ju do testovacieho strediska ked ste si taky isty a naklady Vam potom predajca zo zakona musi uhradit ak sa preukaze ze ste mali pravdu. Kolko predajcov proste zobere bezchybny tovar od zakaznika len kvoli tomu ze nesplna jeho poziadavky?...

Takze jedine co tu zatial ukazujete je ohovaranie predajcu, nic viac, nic menej.
14.11.2017 - 21:30:38
05
😊


Naposledy upravil vanhalen dňa 15.11.2017 - 10:39:43, celkovo upravené 1 krát.

15.11.2017 - 08:47:12
00
Keby sa to dalo do skúšobne, dostali by sme nezávislý a odborný posudok. Lebo takto je možné, že subjektívny pocit/neznalosť zákazníka vedie k očierňovaniu predajcu, ktorý je v tom nevinne. Naopak, ak sa potvrdí, že zamietli oprávnenú reklamáciu, potom síru a oheň na nich.
15.11.2017 - 08:59:07
02
:)


Naposledy upravil vanhalen dňa 15.11.2017 - 10:39:18, celkovo upravené 2 krát.

15.11.2017 - 09:01:23
00
Začnime tým, že ja ju vôbec nemám, ale zaujíma ma to. Ak naozaj premoká, v skúšobni to odhalia, potom je kritika výrobku a predajcu oprávnená. Ale dovtedy beriem tvrdenia zákazníka s rezervou a kľudne sa môže jednať o nespravodlivé očierňovanie. Nabralo to tu už taký rozmer, že do skúšobne by to snáď mohol dať aj ten obchod, a ak sa ich stanovisko potvrdí, uvažovať o žalobe za ohováranie. Možno o tejto "krížovej výprave" v tomto vlákne ani netušia...

Stretol som sa napríklad s prípadom, kedy niekto reklamoval goráč, lebo mu bunda v daždi zvnútra vlhla a nejako nevedel/nechcel pochopiť, že je to kondenzát z potenia. Testy preukázali, že materiál aj šitie bolo bezchybné, ale ten zákazník si húdol svoje ako verklík. Tak som teraz zvedavý, ako by dopadol nezávislý test inkriminovaného výrobku.
15.11.2017 - 09:16:06
00
:)


Naposledy upravil vanhalen dňa 15.11.2017 - 10:38:51, celkovo upravené 1 krát.

15.11.2017 - 09:31:44
00
vanhalen napísal:
Vidím, že o zákone neviete nič...

Tak nas prosim pouc. Ako znie zakon?
15.11.2017 - 09:40:27
00
Jezus napísal:
Tak nas prosim pouc. Ako znie zakon?

Jediný, kto môže prinútiť predajcu k plneniu je súd, určite nie “skusobna”, alebo “testovacie stredisko”
15.11.2017 - 09:41:34
00
Ved si daj spravit ten znalecky posudok, alebo sa bojis ze ten da za pravdu predajcovi ?

Tie cierne flaky po kvapkach su pri danom materiali normalne, to nie je zavada, tu vodu ma drzat ten priesvitny film pod nimi.
15.11.2017 - 09:50:33
00
Napíšem môj postreh starý 20 rokov. Kúpil som stan ktorý premokal a nedosahoval predajne parametre. Predajca reklamáciu neuznal. V Žiline bol textilný výskumný ústav kde sme dali urobiť test aj s výsledkami na papieri. Až na základe toho papiera mi predajca vrátil peniaze.
Takže ty reklamujes ,ty dokazujes.
15.11.2017 - 09:57:50
00
🙂


Naposledy upravil vanhalen dňa 15.11.2017 - 10:40:06, celkovo upravené 3 krát.

15.11.2017 - 09:59:33
00
Ak zákazník uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku, môže byť jeho reklamácia zamietnutá výhradne na základe výsledkov odborného posúdenia.

V takomto prípade, ak nehodláte zákazníkovi s reklamáciou vyhovieť, ste tak povinní výrobok zaslať na odborné posúdenie, ktoré musí, pochopiteľne v písomnej forme, obsahovať

označenie osoby vykonávajúcej odborné posúdenie,
presný popis posudzovaného výroku a jeho stavu,
výsledok posúdenia (v zásade teda zhodnotenie existencie, príčin, povahy a rozsahu vád), a
dátum vyhotovenia odborného posúdenia.
15.11.2017 - 10:02:05
03
Keď prídeš na súd z posudkom od tretej strany, ktorý potvrdí, že výrobok je vadný, predajca bude musieť zaplatiť ako posudok tak aj náklady na súd. Ak budeš mať posudok od odborníka že máš pravdu a ukážeš ho predajcovi, neverím tomu že by to chcel hnať až na súd a tým ešte zvýšiť svoje výdavky.
15.11.2017 - 10:08:01
01
darebak napísal:
Ak zákazník uplatní reklamáciu počas prvých 12 mesiacov od kúpy výrobku, môže byť jeho reklamácia zamietnutá výhradne na základe výsledkov odborného posúdenia.

V takomto prípade, ak nehodláte zákazníkovi s reklamáciou vyhovieť, ste tak povinní výrobok zaslať na odborné posúdenie, ktoré musí, pochopiteľne v písomnej forme, obsahovať

označenie osoby vykonávajúcej odborné posúdenie,
presný popis posudzovaného výroku a jeho stavu,
výsledok posúdenia (v zásade teda zhodnotenie existencie, príčin, povahy a rozsahu vád), a
dátum vyhotovenia odborného posúdenia.

Inak povedane moze vanhalen poslat SOI na daneho predajcu, nakolko ten zamietol reklamaciu v prvych 12 mesiacoch bez odborneho posudenia. A tym tuto temu mozeme uzavriet dokym nebude zo SOI potvrdene, ze predajca porusil zakon. Potom mozeme pokracovat. :)
15.11.2017 - 10:13:29
01
Nerieste sudy.
Na uvod treba vytlacit zakon a pozadovat od predajcu odborny posudok. Ak nebude ochotny, taketo procesne veci poriesi aj SOIka.
Az po dodani odborneho posudku ma zmysel riesit ine veci. (dat si vlastny,sudit sa , ...).
15.11.2017 - 10:17:12
00
keyboard_arrow_up