Cyklisti, čo brzdia, nevyhrávajú!!! ...
Ale ti co nebrzdia sa z casu na cas valaju v skarpe...
... a zazil som zavody kde som na brzdu ani len nesiahol, ale zase boli jedny, kde spravili na ceste dolu kopcom otocku, a tam kto mal kotuce mohol ist ovela neskor na brzdy,
brzdil ucinnejsie a na ovela kratsom useku, takze v jednej jedinej otocke ziskavali cenne sekundy...a to sme mali 5 koleciek s dvoma takymi to miestami (boli to kolobezkove zavody - majstrovstva Slovenska)
Ak sa ale vratim k otazke ktora tu padla a od ktorej sa odvija tato debata, ze do akych kolies ist ci karbon/hlinik a plaste/galusky som odporucil hned zvolit cestu karbon/galuska/kotuc, resp. karbon/plastovka/kotuc. Moje sukromne dovody som zverejnil vyssie, kedze predpokladam ze dotycny ide skladat od zaciatku. Chapem zase fakt, ze niekto ma nalozeny
cestak - celokarbon za tazke peniaze, na celustovky si zvykol a nehodla teraz menit cely set-up. Ale s vyhladom do buducnosti...jednoznacen kotuce.
A vahovy rozdiel?? predna formula RX ma 235 gr (magury mam este lahsie, ale neviem presne kolko)., k tomu cca 80gr. kotuc, nieco malo navyse za inu vidlicu a o pargramov tazsi stred kolesa. Kolko vlastne vazi predna klasika pre porovnanie... aj s bowdenom, packou a celustami...dajme tomu Ultegra? Ten rozdiel sa mi nezda nijak priepastny, odhadujem to niekde na urovni 10-20 %
Viete to niekdo odvazit?