Aplikacia na meranie tlaku v pneumatikach. Mam tam nastavene limity a pri prekroceni sa spusti alarm.
Treba mat TPMS BLE snimac v pneumatike. Ja som pouzil aplikaciu pre motocykel, ale mala by fungovat kazda TPMS BLE.
JoKo, mám to namontované v novom aute. Po 6 mesiacoch jazdenia som bol v servise kupovať zimné gumy aj s diskami a mechanik hovorí že mám senzory na kontrolu tlaku a že či ich chcem aj na zimných kolesách ?? Pozeral som na neho bez slova . Tak mi vysvetloval že čo to je a ako to funguje. Stále som na neho pozeral bez slova . Tak asi pochopil že ma nejaké snímače tlaku absolútne nezaujímajú a tiež asi pochopil že práve od neho som sa dozvedel že mám v aute ďaľšiu zbytočnosť . Konečne som zo seba dostal zopár slov a hovorím že chcem len tie prekliate zimné gumy na diskoch . Tak mi hovorí že je to OK, že ľudia si to na zimnú sadu kolies nedávajú . Len že treba na to myslieť pred STK alebo návštevou servisu, lebo to bude palubný počítač vyhodnocovať ako chybu.
To je tak:
Sle***** nevie radiť rýchlosti - tak vymyslia automatickú prevodovku
Sle***** nevie pri cúvaní odhadnúť vzdialenosť - vymyslia cúvacie senzory
Sle***** sa nevie pohnúť do kopca - vymyslia pomocníka na rozjazd v kopci
Sle***** nevie zaparkovať - vymyslia parkovací automat
Sle***** nevie rovno jazdiť - vymyslia sledovanie čiar
Sle***** si nevie pozrieť pred jazdou na gumy a pri defekte ide 20 km na prázdnej gume - vymyslia senzory
A všetko sú to pritom *****. Ale aby vymyslelí automat, ktorý zastaví motor keď sle***** začne za jazdy telefonovať, tak to nie...
V Mondeu som mal snimace, ktore online snimali tlak kazdej pneumatiky. Cez palubny pocitac si si mohol hocikedy pozriet presny udaj tlaku vsetkych pneumatik. Malo to obrovsku vyhodu, ze si okamzite zistil aj maly pokles tlaku po klinci.
No lenze cez palubak si snad nikto nebude nonstop preklikavat na tie data a neustale to kontrolovat. Treba sa venovat riadeniu. Malo by to vyznam, keby to bol samostatny dedikovany displej s trvalo zobrazenymi hodnotami. Ale tak ci onak - zmyslom zavedenia tej povinnosti bolo varovanie pred poklesom tlaku, ktory by predstavoval nebezpecenstvo. Cize postacujuca je aj vystraha pri poklese na hociktorom z kolies o 15-20 %. Clovek tym padom nemusi stale pozerat na cisla a dozvie sa ak je problem.
No lenze cez palubak si snad nikto nebude nonstop preklikavat na tie data a neustale to kontrolovat
Ja to mam v mojom aute rovnako ako pipisal romanx. Ked dojde k nahlemu poklesu tlaku, palubak sa sam prepne na data o pneumatikach, pri tej s nizkym tlakom mi hodnota tlaku blika + sa ohlasi zvukovy signal.
Samozrejme, ze to ma varovaci mod, inak by to nedavalo zmysel. Len som podotkol, ze si mozes skontrolovat tlak hocikedy. Funguje to ako popisal Rachela.
Je to aktivne TPMS.
Sle***** si nevie pozrieť pred jazdou na gumy a pri defekte ide 20 km na prázdnej gume - vymyslia senzory
Keby som na aute mal senzor na tlak, mohol som si usetrit asi hodinu casu na dialnici, nasledne niekolkohodin dalsich pri rieseni znicenej pneumatiky a cenu za novu pneumatiku Inak nemyslim, ze by sle***** bola schopna ist 20km na prazdnej gume po dialnici. Ono to moc dobre nejde. Na toto su ale vymyslene runflat gumy, co si pisal.
Zas na druhom aute som si davno-davno kupil sledovaci system. A dobre to bolo na to, ze ma furt otravoval s niecim. Tak ma prestal bavit. Nejaky pokles o 0.2 baru je naprd, jedine co ma vyznam, ak padne povedzme pod 1.5baru, alebo tak nejak. Tak pipat. Inak neriesit, lebo je to, ako pises sle***** zmysel. Skor nech teda dofukuje sam a neotravuje Tato tema je fajn, lebo vlastne Cinan uz robi aj taketo lacne senzory, tak si pozriem, ci sa mi nieco hodi
Este by som potreboval dohovorit autu, aby nepipalo, ked nemam zapnuty pas. Napr. nerozlisuje cuvania a zopar dalsich situacii a otravne pipa.
By si sa čudoval... Na ceste I. triedy som dobehol jednu, pravá zadná guma prázdna, mala problém udržať auto na ceste, ale išla 70-80 km/hod. Keď sa mi ju po pár km podarilo zastaviť a ukázať, na čom ide, tak povedala, že sa jej zdalo, že to auto nejako čudne jazdí, aj počula nejaké divné zvuky. Keď som jej chcel pomôcť vymeniť koleso, tak mala len opravnú sadu! Bola jej na ...., lebo pneumatika už bola fest popraskaná, aj disk na dvoch miestach seknutý.
Este by som potreboval dohovorit autu, aby nepipalo, ked nemam zapnuty pas. Napr. nerozlisuje cuvania a zopar dalsich situacii a otravne pipa.
Pokiaľ sa nejdem rýchlejšie ako 20 km/hod., tak mi nepípa. A keď pípa a nechcem sa zapnúť (idem napr. na chalupe k susedovi pár sto metrov po poľnej ceste) tak zapnem spolujazdcov pás do svojho zámku. A pokiaľ chceš furt jazdiť bez pásov, tak si musíš zohnať z nejakého vyradeného auto tú zastrkávaciu srandičku z pásu a mať ju trvale v zámku. Hoci niektoré autá majú senzory zaťaženia sedadiel, takže tam to nepomôže... Potom zase nájsť tú správnu poistku a dúfať, že na ňu nie je nič iné napojené...
Napríklad akceptovateľné ***** je pípanie zapnutých svetiel pri vypnutom motore a otvorení dverí. Najmä keď sa musí jazdiť aj cez deň so svetlami. A preto ďalšie akceptovateľné ***** sú denné svetlá. Akurát niektorí na denné jazdia aj večer, v daždi, hmle...
Blbe je, ked sa Ti to *****, co ma pipat pri zapnutych svetlach / vypnutom motore a otvoreni dveri, pokazi. Zazil som. Ja to mam v aute tak, ze akonahle vypnem v spinacej skrinke el. obvod, tak svetla zhasnu.
Jezus, to môže fungovať pokiaľ nemáš "coming home", já na mojom aute nemám ani kľúč. Pokiaľ ide o tie snímače, sú tam a sú povinné kvoli Euro 6, lebo podhustené pneu zvyšujú spotrebu = emisie, a preto to signalizujú, aby bol vodič "prinútený" konať ( dofúkať), rovnako ako snímač pásov... Inak tiez to využívam, napríklad minulý týždeň keď mi začalo plávať auto na A1, som len preklikol, lebo som si nebol istý či som nedostal defekt a hneď som bol v obraze. A všeobecne sú tie upozornenia nadstavené tak, že sa zobrazia, keď je to treba a jedným klikom si vieš vypnúť do "default" nadstavenia.
Tak od dnešnej noci viem, že okrem kontrolky si môžem aj na displeji pekný obrázok kuknúť, že ktorá fučí. Pneu som mal aj tak dávno kúpiť nové, aspoň sa k tomu dokopem. Tá potvora sa už na hrane normálne otvárala, haha
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Sle***** nevie radiť rýchlosti - tak vymyslia automatickú prevodovku
Sle***** nevie pri cúvaní odhadnúť vzdialenosť - vymyslia cúvacie senzory
Sle***** sa nevie pohnúť do kopca - vymyslia pomocníka na rozjazd v kopci
Sle***** nevie zaparkovať - vymyslia parkovací automat
Sle***** nevie rovno jazdiť - vymyslia sledovanie čiar
Sle***** si nevie pozrieť pred jazdou na gumy a pri defekte ide 20 km na prázdnej gume - vymyslia senzory
A všetko sú to pritom *****. Ale aby vymyslelí automat, ktorý zastaví motor keď sle***** začne za jazdy telefonovať, tak to nie...
Ja to mam v mojom aute rovnako ako pipisal romanx. Ked dojde k nahlemu poklesu tlaku, palubak sa sam prepne na data o pneumatikach, pri tej s nizkym tlakom mi hodnota tlaku blika + sa ohlasi zvukovy signal.
Je to aktivne TPMS.
Keby som na aute mal senzor na tlak, mohol som si usetrit asi hodinu casu na dialnici, nasledne niekolkohodin dalsich pri rieseni znicenej pneumatiky a cenu za novu pneumatiku
Zas na druhom aute som si davno-davno kupil sledovaci system. A dobre to bolo na to, ze ma furt otravoval s niecim. Tak ma prestal bavit. Nejaky pokles o 0.2 baru je naprd, jedine co ma vyznam, ak padne povedzme pod 1.5baru, alebo tak nejak. Tak pipat. Inak neriesit, lebo je to, ako pises sle***** zmysel. Skor nech teda dofukuje sam a neotravuje
Este by som potreboval dohovorit autu, aby nepipalo, ked nemam zapnuty pas. Napr. nerozlisuje cuvania a zopar dalsich situacii a otravne pipa.
Napríklad akceptovateľné ***** je pípanie zapnutých svetiel pri vypnutom motore a otvorení dverí. Najmä keď sa musí jazdiť aj cez deň so svetlami. A preto ďalšie akceptovateľné ***** sú denné svetlá. Akurát niektorí na denné jazdia aj večer, v daždi, hmle...