Príloha:
5eea8a3.gif
5eea8a3.gif 498.16 KiB thumb_up0thumb_down

05.01.2018 - 19:25:14
01
.

Prílohy:

holy-water-25704509.png
holy-water-25704509.png 186.05 KiB thumb_up0thumb_down

05.01.2018 - 19:29:21
00
stycna plocha kolesa, na obrazku si zmente sirku na rovnaku a porovnaj
Kristina pisal som ze sa prevazne pouzivali 12, 13 teraz 15 a viac.
05.01.2018 - 19:39:15
00
A čo si tým foto chcel dokázať? Že širší auto plášť má väčšiu styčnú plochu? :) Teda určite nebude rýchlejší a ešte bude mať aj vyšší valivý odpor a teda zvýši spotrebu auta :) A prezradím ti tajomstvo. Keď ten 18" plášť bude mať rozmer 205/35 teda zmenšíš šírku z 235 na 205mm tak bude mať to 18" koleso menší priemer ako to 15" 205/65 ;)
05.01.2018 - 20:04:58
00
co povies, ktore koleso ma vacsiu stycnu plochu ?

Prílohy:

p5pb9891214[1].jpg
p5pb9891214[1].jpg 98.14 KiB thumb_up0thumb_down

05.01.2018 - 20:05:20
00
Väčšie koleso má užšiu, ale dlhšiu styčnú plochu ako menšie koleso, ktoré má styčnú plochu kratšiu ale širšiu.
05.01.2018 - 20:08:37
00
Kaslite uz na to...
05.01.2018 - 20:14:28
05
http://www.cyclingnews.com/news/bora-hansgrohe-voted-best-worldtour-jersey-of-2018
05.01.2018 - 20:26:11
00
Je to divne ale uz som ich videl aj skopirovane u sikmacov co je teda nezvykle :D
05.01.2018 - 21:27:46
00
Pamätám keď už v januári ponúkali "Činarello" DOGMA ktoré mali prvý krát predstaviť v Sky pri Tour de France.
Číňan je rýchly :!:
05.01.2018 - 22:09:07
00
Kua len na duhovy dres bora som musel cakat hadam aj pol roka :)
05.01.2018 - 22:20:19
00
Kristina napísal:
Väčšie koleso má užšiu, ale dlhšiu styčnú plochu ako menšie koleso, ktoré má styčnú plochu kratšiu ale širšiu.


Ano. Presne o toto ide. O tvar a v podstate obsah stycnej plochy medzi pneu a cestou. Niekde bolo video o tom aj s wattovym vyjadrenim. Ale toto mozno je zaujimave v ProT. Mozno v casovkach alebo typom cesty. Na Paris -R si nemyslim ze si niekto obuje 23" .
Ja som mal 25" asi
4 r a teraz 23. 25" isli tichsie a 23"sa mi zdaju hlucnejsie. Ale neviem ci aj rychlejsie ale urcite citim viac "cestu". Cim horsia tym horsie na ruky. 25" boli na nase cesty fajn. A je co vsetci vieme je zasadny rozdiel v jazde na 23 s tlakom na 12 a jazde na 25" s tlakom na 8.
06.01.2018 - 08:06:28
00
Rozdiel styčnej plochy medzi 20mm a 25mm cestným obutím po nasadnutí a zaťažení je prakticky nulový. Ale 25mm obutie má väčší objem a tak lepšie tlmí vybrácie a tým efektívnejšie prenáša výkon na cestu. 25mm nie ešte tak široký, že by mal veľký odpor vzduchu pri pretekárskych rýchlostiach.
06.01.2018 - 09:34:54
01
Ma aj iny tvar. Aj preto 25 lepsie tlmi ako 23. Lebo ma viac stvorcovejsi tvar ako 23.
Ako ukazuje test watty su zanedbatelne ide zrejme viac o vahu na obvode.
https://youtu.be/zuWFH1qI1i4

Ja osobne ked dojazdim 23 tak sa vratim k 25.

Prílohy:

Screenshot_2018-01-06-09-43-34.png
Screenshot_2018-01-06-09-43-34.png 348.99 KiB thumb_up0thumb_down

06.01.2018 - 09:53:10
00
Prečo by mal mať 25mm plášť "viac stvorcovejsi" tvar ako 23mm na 17mm ráfku? Tvar je IMHO cca rovnaký. Rozdiel je iba v objeme.
Tvar plášťa sa IMHO zmení iba keď tú istú šírku plášťa (napr.23mm) namontuješ na širší 17mm alebo na užší 13mm rafik.
06.01.2018 - 10:10:18
00

Výber z produktov

Prejsť do shopu (Bicykle / Cestné)
keyboard_arrow_up