Kedysi tu bola diskusia o štartovacej powerbanke z lídlu. 1,9 Tdi, vonku okolo 5°C, auto neštartuje, po pár pokusoch už ani nepretočilo. Otec pripojil zázračný powerbank, štartér točil lepšie, ale na naštartovanie to nestačilo. Po asi 4 pretočeniach powerbank vybitý do 0. Navyše nechutne smrdel spálenou gumou. Po dobití opäť funguje. Možno dostane ešte šancu, či z toho chytí skúter, ale na auto to nie je. Síce je v návode písané, že objem nafťáku do 1,6, ale neverím, že by z toho 1,6ka spoľahlivo chytila. Takže nič prekvapivé, len aby nemuseli skúšať ostatní.
04.01.2018 - 21:08:41
00
Nemali stare 1.9 dost velke tlaky vo valcoch a tym padom aj vyssi "odpor" kladli starteru pri startovani??
04.01.2018 - 23:17:19
00
píšu tam že do 1,6 ale mne s tým nechce naskočiť stará 1,9 TDI takže je to pixovina :lol: o príspevok roka sa nehlasuje?
05.01.2018 - 06:21:46
06
Myslíš, že keď 1,9 tdi, ktorá možno má vysoké tlaky, ale nemá skoro žiadnu palubnú elektroniku a vypnuté svetlá 4x pretočí, tak nová 1,6ka, kde je viac elektroniky a stále svieti denné svietenie chytí na brnk ?
Myslím, že dosť ľudí má nafťáky nad 1,6 a táto informácia ich môže zaujímať. Rovnako aj tých s pod 1,6, ktorým si myslím, že to tiež nenaštartuje. Nehovoriac o tom, že bolo teplo, takže auto nemuselo žhaviť.
Ďakujem za presunutie.
05.01.2018 - 12:33:26
00
A okrem toho v osobnom aute nemá naftový motor čo hľadať!
07.01.2018 - 18:10:16
03
ked zmrzne nafta, alebo lepsie povedane je tesne pred zmrznutim tak musis tocit aj 15-20s, a to ten powerbank neda
07.01.2018 - 20:34:04
00
keyboard_arrow_up