Sesulak napísal:
To je presne ten typ ludi, ktorych zachranuje Horska Sluzba. Vydrzal som to pozerat 5 minut. Mudri ako radio. Mito pripomenulo toho retarda z Pupenda - "repraky hiiir, kazetaaak hiir"

treba brat do uvahy ze je to 7 rokov stare video, a ti pani co su podla teba "mudri ako radio" maju dnes firmu a vyrabaju spickove karbonove a karbon titanove ramy a vyvazaju do celeho sveta. Vyvinuli dokonca vlastne karbonove trojvrstvove trubky a testovali a merali zatazenie karbonovych ramov asi ako nikdo na svete. Takze trochu poguglit prv nez zacnes byt ty sam "mudry ako radio..."
20.01.2018 - 06:40:10
04
mozes mat bike za x-tis. EUR... ked ti niekto povie, ze brzdy su tam zbytocne a este to propaguje na videu.... je to hlupost.. a je to jedno ci to bolo pred 7 rokmi alebo teraz.
20.01.2018 - 07:30:28
00
myabarth ... plne s tebou suhlasim ze takyto bicykel je blbost...je, resp. bol to skorej modny styl, hipsterstvo za kazdu cenu ci snaha uputat pozornost do mrtva. Chalani s tym zacinali ale postupne sa vypracovali na skutocych odbornikov a robia spickove veci a dokonca uz na to montuju aj brzdy...:) Na druhej strane ak niekto chce jazdit a riskovat, je to jeho vec. A ono tie festky boli aj tak skorej do mesta ci do parku sa niekde popretrcat...
20.01.2018 - 07:52:29
00
Ja som komentoval to video, nie ich momentalnu robotu.
20.01.2018 - 09:19:59
00
Assfaltovy setup na roztocenie noh, pokym budu kolesa.

Prílohy:

20180120_134234.jpg
20180120_134234.jpg 643.36 KiB thumb_up9thumb_down

20.01.2018 - 13:46:35
015
konecne nieco ine ako full
20.01.2018 - 17:21:03
03
Nuz ale zisli sa tu velmi pekne full biky na predchadzajucich strankach :-) vyzeralo to skor ako tema Nase vysnivane...
20.01.2018 - 20:15:25
02
Presne a 2 z mojich vysnívaných :). Ja už by som sa k HT nevrátil, teda iba ak na nejaké ľahké terény a asfalt a prevažne ako záložák v pohode. No na terény čo jazdievam by to bolo za trest, full je silno návykový :)
20.01.2018 - 22:57:36
01
No chlapi ja som asi divny,ale mne to skor pride,ze sa davali palce hore koli znacke,nie koli bicyklu.Ja tam nic extra nevidim,obycajne biky,ktore su len nazvom predrazene.Keby je tam Hovno s nazvom Santa Cruz,Ibis,Yeti,tak su palce hore.Vyvratte mi to.
20.01.2018 - 23:05:13
022
RANDAL :rofl:
20.01.2018 - 23:08:07
00
:) asi máš pravdu, no neviem ako ty, ale ja o nejako Kellyse alebo Authorovi nesnívam ;)
20.01.2018 - 23:09:22
01
Ale zas, renomé značky spraví tiež dosť a verím, že tie systémy pruženia majú tiež viac premakané, aspoň z toho čo som čítal a počul a väčšinou bývajú tieto drahšie značky aj ústrtovejšie pri prípadnej reklamácii :) , takže jediné - tam vidím vyššiu cenu
20.01.2018 - 23:12:20
01
Je jedno na ktoru lepsiu znacku sa pozries vsetky su drahe ale asi nie nadarmo
Ak je raz bike slusne ohadzany tak aj dost stoji a je jedno ci santa cruz, ibis alebo trek.
A teraz mozno ma niekto ukamenuje ale fakt nechapem cene yetiho lebo dat 3400 eur len za ram je fakt fu.
Ale ak odhliadnem od ceny tak ten ram je silno navykovy.
Co sa tyka toho full positive tak imro to trafil, ku ht by som sa v ziadom pripade nevratil
20.01.2018 - 23:25:11
02
MecoTrance napísal:
ku ht by som sa v ziadom pripade nevratil

Ale nooo 😀
20.01.2018 - 23:29:10
00
Mne zas na znacke moc nezalezi.Proste mi musi padnut do oka.A uplne nahodne je to Liteville 301,lebo ma uplne obycajny ram,ktory vyzera ako HT.Nejake GT dokrutene co vyzera ako ked ma ovisnute brucho,alebo Lapiere s hrbom,no to vibec nieje pekne.Alebo aj Rock Machine ma par peknych kuskov.Kellys tiez a Author Patriot je tiez krasny.Akurat je to to predrazena a tazka krava :-)
20.01.2018 - 23:38:59
02
keyboard_arrow_up