Mám pripomienku k tomu čo písala ten Amík. Nejazdila som síca na žiadnom takomto ráme a tak neviem posúdiť. Viem, že veľa firiem v Ázii dokáže vyrábať celkom kvalitné produkty s karbonu. O čom však veľmi silne pochybujem, je to čo píše o tom ako Specialized neskôr odpredáva svoje staršie formy iným malým výrobcom na Taiwane. Výrobcovia ako Specialized, Colnago, Pinarello, FSA a spol veľmi razantne bojujú proti predaju a dovozom fejkov do USA a Európy. Na niektorých silných trhoch vedú dokonca veľmi úspešné súdne spory s predajcami fejkov ich produktov. Takže by bolo dosť divné, keby predali svoje staršie formy rámov a potom sa sťažovali na nelegálne kopírovanie.
No čo sa týka tých akože "nelegálnych" rámov z Ázie. Za 400 Eur (slovom štyristo) aj z dovozom , môžete mať čínsku kópiu toho karbonoveho Colnaga, Specializedu..atd..
A že tam nebudú nálepky? To by ma trápilo najmenej, vždy sa mi páčili čisté rámy bez popisov a bez log.
To je jednoducho FAKT.
A čo je hlavné: čínska produkcia čo sa týka kvality je v roku 2018 neporovnateľne kvalitnejšia ako v roku 2008 napr. Za 10 rokov urobili úžasný kvalitatívny skok.
V roku 2018 vedia naozaj urobiť kvalitný karbónový rám desiatky firiem v Číne. (len tak si dajte do e-bay a uvidíte).
Ja osobne mám priamo z Číny mobil, za 204 Eur (tu v EU by ma taký "značkový" s takými istými parametrami stál tak 500-600 Eur) a som s ním maximálne spokojný.
A nad karbónovým rámom z číny tiež silne uvažujem. Za 400 Eur nieje čo riešiť.
Kým si bude dávať Colnago za svoje rámy ceny aké si dáva tak nech sa nedivia že rámy z Číny majú taký úspech.
Volá sa to TRH.
Ahoj Kristína, to s tým že odpredávajú rámy starších modelov, ktoré už nevyrábajú čínskym firmám môže byť pravda.
V automobilovom priemysle to tak funguje desaťročia.
(Napr škoda Felícia sa prestala vyrábať v čechách v roku 2000 a bola nahradená škodou Fabia).
Následne formy do lisu na karosériu odpredali nejakej indickej fabrike a v indii sa škoda Felícia vyrába hádam doteraz. (už sa samozrejme nevolá škoda Felicia ale je to identické auto).
Legendárny Renault 405 sa vo francúzsku vyrábal v rokoch 1986 až 1997 tuším , potom ho nahradil Renaut 406.
Následne staré formy do lisu odpredali nejakej firme do iránu a v iráne sa Renault 405 vyrábal od roku 1999 znova, hádam až do teraz. Už sa nevolá Renault ale je to identické auto).
No čo sa týka tých akože "nelegálnych" rámov z Ázie. Za 400 Eur (slovom štyristo) aj z dovozom , môžete mať čínsku kópiu toho karbonoveho Colnaga, Specializedu..atd..
A že tam nebudú nálepky? To by ma trápilo najmenej, vždy sa mi páčili čisté rámy bez popisov a bez log.
To je jednoducho FAKT.
A čo je hlavné: čínska produkcia čo sa týka kvality je v roku 2018 neporovnateľne kvalitnejšia ako v roku 2008 napr. Za 10 rokov urobili úžasný kvalitatívny skok.
V roku 2018 vedia naozaj urobiť kvalitný karbónový rám desiatky firiem v Číne. (len tak si dajte do e-bay a uvidíte).
Ja osobne mám priamo z Číny mobil, za 204 Eur (tu v EU by ma taký "značkový" s takými istými parametrami stál tak 500-600 Eur) a som s ním maximálne spokojný.
A nad karbónovým rámom z číny tiež silne uvažujem. Za 400 Eur nieje čo riešiť.
Kým si bude dávať Colnago za svoje rámy ceny aké si dáva tak nech sa nedivia že rámy z Číny majú taký úspech.
Volá sa to TRH.
ale na cinskom mobile neletis dole kopcom 70-80tkou...
alebo aj 90 a aj ti iebne ram v tej rychlosti a ides na zem, je mozne ze to bola posledna jazda. ram z ciny nech ma akekolvek referencie by som ja osobne nikdy nejazdil, kazdy sme ale zjavne iny.
Mne tou mojou otazkou adresovanej Kristine slo o to, ze v tom spominanom clanku som nic take, ako ze Specialized odpredava svoje stare formy nenasiel. Pri jesitnosti majitela Speslu, ktory sa sudil tusim s majitelom nejakej kaviarne s nazvom Roubaix o ochrannu znamku o tom aj dost pochybujem /http://www.cyclingnews.com/news/sinyard-takes-responsibility-and-apologises-to-cafe-roubaix-owner//. Nebudu predsa na jednu stranu velmi intenzivne bojovat proti counterfait produktom a na druhu stranu davat moznost vytvarat fejkove veci, to nedava zmysel...
A na margo tych 400 Eurovych ramov - prajem vela stastia vsetkym, ktorym sa stane udalost potrebna servisny zasah do ramu, a s tym spojene aj fundovane rady vyrobcu, ci nedajboze zaslanie nahradnych dielcov... Ale kazdy je strojcom svojho stastia
Vy ste mi teda odborníci... Keď už sa tu skloňujú tie autá, ešte nikto z vás nepočul, že výrobca automobilu má zákonnú povinnosť vyrábať náhradné diely najmenej 10 rokov od ukončenia jeho výroby? Pri spomínanej Felícii by tie formy do lisu mohli Indom predať hypoteticky tak najskôr v roku 2010.
Sa jak sa bojíte tej číny. Suhlasim s Bikejoring že sa nedá paušalizovať. Chcel by som vidieť akými svietidlami doma svietite. / Čína a Poľsko / . Toho sa nebojíte ? Keď vám jedného dňa zhorí barák alebo vás potrasie elektrika,
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
https://dengfu.en.alibaba.com/productgrouplist-805924260/Road_Frame.html?spm=a2700.8304367.prup15aafb.2.178b972fhXY18P
Vid skusenost jedneho Amika s ich ramom:
https://www.reddit.com/r/bicycling/comments/16ydvb/new_bike_week_continues_my_notsoinexpensive/
A že tam nebudú nálepky? To by ma trápilo najmenej, vždy sa mi páčili čisté rámy bez popisov a bez log.
To je jednoducho FAKT.
A čo je hlavné: čínska produkcia čo sa týka kvality je v roku 2018 neporovnateľne kvalitnejšia ako v roku 2008 napr. Za 10 rokov urobili úžasný kvalitatívny skok.
V roku 2018 vedia naozaj urobiť kvalitný karbónový rám desiatky firiem v Číne. (len tak si dajte do e-bay a uvidíte).
Ja osobne mám priamo z Číny mobil, za 204 Eur (tu v EU by ma taký "značkový" s takými istými parametrami stál tak 500-600 Eur) a som s ním maximálne spokojný.
A nad karbónovým rámom z číny tiež silne uvažujem. Za 400 Eur nieje čo riešiť.
Kým si bude dávať Colnago za svoje rámy ceny aké si dáva tak nech sa nedivia že rámy z Číny majú taký úspech.
Volá sa to TRH.
V automobilovom priemysle to tak funguje desaťročia.
(Napr škoda Felícia sa prestala vyrábať v čechách v roku 2000 a bola nahradená škodou Fabia).
Následne formy do lisu na karosériu odpredali nejakej indickej fabrike a v indii sa škoda Felícia vyrába hádam doteraz. (už sa samozrejme nevolá škoda Felicia ale je to identické auto).
Legendárny Renault 405 sa vo francúzsku vyrábal v rokoch 1986 až 1997 tuším , potom ho nahradil Renaut 406.
Následne staré formy do lisu odpredali nejakej firme do iránu a v iráne sa Renault 405 vyrábal od roku 1999 znova, hádam až do teraz. Už sa nevolá Renault ale je to identické auto).
A že tam nebudú nálepky? To by ma trápilo najmenej, vždy sa mi páčili čisté rámy bez popisov a bez log.
To je jednoducho FAKT.
A čo je hlavné: čínska produkcia čo sa týka kvality je v roku 2018 neporovnateľne kvalitnejšia ako v roku 2008 napr. Za 10 rokov urobili úžasný kvalitatívny skok.
V roku 2018 vedia naozaj urobiť kvalitný karbónový rám desiatky firiem v Číne. (len tak si dajte do e-bay a uvidíte).
Ja osobne mám priamo z Číny mobil, za 204 Eur (tu v EU by ma taký "značkový" s takými istými parametrami stál tak 500-600 Eur) a som s ním maximálne spokojný.
A nad karbónovým rámom z číny tiež silne uvažujem. Za 400 Eur nieje čo riešiť.
Kým si bude dávať Colnago za svoje rámy ceny aké si dáva tak nech sa nedivia že rámy z Číny majú taký úspech.
Volá sa to TRH.
ale na cinskom mobile neletis dole kopcom 70-80tkou...
A na margo tych 400 Eurovych ramov - prajem vela stastia vsetkym, ktorym sa stane udalost potrebna servisny zasah do ramu, a s tym spojene aj fundovane rady vyrobcu, ci nedajboze zaslanie nahradnych dielcov... Ale kazdy je strojcom svojho stastia
https://www.instagram.com/p/Bepb2NGHISK/?taken-by=hokuto2
chinarello
matej.gubis by vedel rozpravat o strete so srnou...