idem robit prvy nakup na wiggle a nasiel som toto: http://www.wiggle.co.uk/referal.aspx
takze hladam niekoho kto uz je zakaznikom. ja by som mal dostat okuliare a dotycny 10% cize nejakych 10-15 libier.
ak som to dobre pochopil...
hulo92 ja som (jednou objednávkou) objednával Elite trenažér a bundu a tiež mi to prišlo samostatne v 2 zásielkách. Ale tiež ma to vyplašilo
Zaujímavé bolo, že trenažér vo veľkej krabici prišiel kuriérom až na dodaciu adresu do práce a bunda (v akej bude od vianoc jazdiť pol tohto fóra ) Slovenskou poštou iba na poštu + žltý lístok v schránke.
Thanks for getting in touch regarding order 6228599183, sorry to hear that you were missing Castelli Procaccini Wool Long Sleeve Base Layer.
I have looked into this and can confirm that this appears to be down to an internal issue in our warehouse, sorry about this. I have raised this with our warehouse team so they can take necessary steps to ensure this does not happen again in the future.
To get this resolved for you as quickly as possible I"ve arranged for a refund back to your original payment method. This will be in your account within the next 2-3 days depending on your bank"s processing speed. Sadly I could not arrange for a replacement to be sent to you on this occasion as we are out of stock.
We"re very sorry for the inconvenience and disappointment caused.
Ma tu niekto nedavnu skusenost s objednavkou z Wiggle? Predpokladany termin dorucenia tej mojej bol 6 pracovnych dni, no dnes je ich uz dvojnasobok, a relativne mala, nanestastie netrackovana zasielka stale nikde...
palo14, to by bola smola, ale nemozem vylucit ani taku moznost..hadam ti nasledne vratili zaplatenu ciastku..ja som u nich teraz objednaval prvykrat, preto ma zaujimalo, ake presne su tie ich odhady dorucenia, resp. ci niekto napr. v tomto roku (pocas prebiehajuceho vypredaja) tiez necakal o dost dlhsie, kym sa dockal.. hulo92, nemam podacie cislo zasielky, bez neho by ma tetusky na poste akurat tak zozrali.
Som im napisal ze to neprislo v tom datume ani neskor, tak odpisali ze je to stratene a vratili peniaze. Ale cela ta objednavka bol jeden velky screwup.
dnes som opat v schranke nic nenasiel a kontaktoval teda podporu..moja zasielka vraj bola vyhlasena za stratenu v postovom systeme.. celkom blba prva skusenost s wiggle..mozno cenna informacia pre ostatnych do buducnosti - ak cakate 13 pracovnych dni a stale nic, pravdepodobne nieco nie je v poriadku, rieste to..dam si tovar znovu preposlat..
a na tej poste si sa nebol pytat? ak jej povies svoje meno ona vie pozriet v systeme ci na to meno tam nieco maju alebo nie... dobre ano vieme ze budu hundrat ale co uz
predstav si, ze nakoniec mi to nedalo a siel som sa predsa len opytat..slecna mi hned zacala vysvetlovat, ze obycajne zasielky sa nikde neeviduju, a ze podla mena mi to nevie pozriet, jedine manualne prehladat sklad..povedal som jej aj tak meno a ona, ze sa jej mari, ze tam take nieco je..balik sa nasiel..takze cely problem bol v tom, ze svetova posta mi zasielku neoznamila..kto vie, kolko tam uz ten balik lezal.. vdaka za radu..
no pretoze som len vychadzal len z vlastnej skusenosti s postou v nasom meste. bezne dobierky ale aj medzinarodne zasielky kurier pri dorucovani ak nie si doma ale niekedy aj ked si doma jednoducho "neohlasi" a potom toto vznikne... naposledny som mal dobierku o ktorej som vedel, tyzden nic nechodilo az som sa predavajuceho spytal ci mi teda neposle podacie cislo nech teda skontrolujeme kde to vazne a voala, ono to tam tri dni uz oddy*****
jasne, chapem..nastastie to bolo tak, ako si naznacoval.. dobierka je ale nieco ine, pri nej mas (alebo vies zistit) podacie cislo zasielky..tato moja zasielka bola netrackovana, v slovenskom prostredi znama ako OLZ (obycajna listova zasielka), a ked takuto neoznamia, tak aj moznosti jej hladania mas znacne zuzene (iba podla mena to zjavne ide vyhladat len rucne, nie elektronicky)..a ja fakt nemam cas, ani chut chodit kazdy den na postu iba s menom, ci to tam nahodou uz nie je, asi by sa to zaroven nestretlo s velkym pochopenim..
no nic, nastastie sa to vyriesilo, balik mam doma a budem dufat, ze na dlhy cas som si taketo trable vybral pri tejto objednavke..
Taka vec sa mi stala,
objednal som(26.1.2018) nejake vecicky na mtb, cca 120€, delivery free, do krabice bez faktury.
1.2.2018 vola kurier, ze ma balicek, vyhodil mi ho vo firme. Hovorim si parada ako rychlo dodane. Otvorim balicek a vo vnutri uplne ine veci na cestny bajk v hodnote cez 300€, na fakture vo vnutri bola adresa niekam do Stockholmu. Hned vecer som pisal na zakaznicku podporu a do dnes 6.2. zatial ziadna reakcia....
Mate niekto skusenost s takouto zamenou balickov?
Sved moj balik nema, ma nejaky iny Medzitym mi wiggle vratil peniaze, ale odpoved zatial ziadna. Rad im poslem ten balik naspat, ale na moje naklady by som to nerad posielal.
Zasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie zaujímavých akcií a noviniek emailomZasielanie darčekov a možnosti výhodnejšieho nákupuZasielanie Akcie týždňa
Zvoľ si, prosím, o ktoré informácie máš záujem:
Raz za týždeň / mesiac posielame súhrn toho čo pribudlo na MTBIKERi. Nikdy neposielame reklamu ani iný spam.
K narodeninám a meninám posielame menší darček s možnosťami výhodnejšieho nákupu a občas posielame email s akciami na tovar, ktorý Ťa môže zaujímať.
Raz za týždeň posielame súhrn našej Akcie týždňa a občas posielame email o špeciálnych akciách a novinkách v našom e-shope.
Dávam spoločnosti MTBIKER community s.r.o., so sídlom 225, Hrádok 916 33, Slovensko, IČO: 52 770 222, súhlas na zasielanie bezplatných informácií podľa špecifikácie uvedenej vyššie a so spracúvaním mojich osobných údajov na tento účel. Môj súhlas je dobrovoľný a beriem na vedomie, že mám právo ho kedykoľvek odvolať v sekcii Nastavenia e-mailov. Zároveň potvrdzujem, že som sa oboznámil(a) s informáciami v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
check_circle
error
MTBIKER používa cookies
Súbory cookies používame na zabezpečenie funkčnosti webu a na personalizáciu obsahu. S Tvojim súhlasom ich budeme používať na meranie užívania webovej stránky, k personalizácii a na zobrazenie relevantných reklám a informácií. Ak nám udelíš súhlas, môžeš ho zrušiť alebo môžeš zmeniť svoje preferencie v sekcii Nastavenia cookies. Ak nesúhlasíš s ukladaním cookies, môžeš ich odmietnuť. Viac o cookies si môžeš prečítať v sekcii Ochrana súkromia a osobných údajov.
Zaujímavé bolo, že trenažér vo veľkej krabici prišiel kuriérom až na dodaciu adresu do práce a bunda (v akej bude od vianoc jazdiť pol tohto fóra
I have looked into this and can confirm that this appears to be down to an internal issue in our warehouse, sorry about this. I have raised this with our warehouse team so they can take necessary steps to ensure this does not happen again in the future.
To get this resolved for you as quickly as possible I"ve arranged for a refund back to your original payment method. This will be in your account within the next 2-3 days depending on your bank"s processing speed. Sadly I could not arrange for a replacement to be sent to you on this occasion as we are out of stock.
We"re very sorry for the inconvenience and disappointment caused.
vyriesene, peniazky na pp ucte
hulo92, nemam podacie cislo zasielky, bez neho by ma tetusky na poste akurat tak zozrali.
no nic, nastastie sa to vyriesilo, balik mam doma a budem dufat, ze na dlhy cas som si taketo trable vybral pri tejto objednavke..
objednal som(26.1.2018) nejake vecicky na mtb, cca 120€, delivery free, do krabice bez faktury.
1.2.2018 vola kurier, ze ma balicek, vyhodil mi ho vo firme. Hovorim si parada ako rychlo dodane. Otvorim balicek a vo vnutri uplne ine veci na cestny bajk v hodnote cez 300€, na fakture vo vnutri bola adresa niekam do Stockholmu. Hned vecer som pisal na zakaznicku podporu a do dnes 6.2. zatial ziadna reakcia....
Mate niekto skusenost s takouto zamenou balickov?